TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ActiveFence הישראלית נבחרה לפתרון מבוסס בינה מלאכותית הטוב ביותר לאבטחת סייבר בתחרות בינלאומית


קרדיט: אדוארדו פלדמן
צוות השיפוט ציין בנימוקיו את היכולת ההיברידית של ActiveFence לשלב כלי בינה מלאכותית מתקדמים יחד עם מומחיות אנושית גבוהה.


חברת ActiveFence נבחרה לפתרון מבוסס בינה מלאכותית הטוב ביותר בתחום אבטחת הסייבר בתחרות בינלאומית שערכה AI Breakthrough. במסגרת התחרות הנערכת זו השנה החמישית, נבחרות טכנולוגיות פורצות דרך בשימוש בבינה מלאכותית בקטגוריות שונות בהן רובוטיקה, בינה עסקית, חומרת בינה מלאכותית, ביומטריה, סייבר ועוד. בתחרות השנה השתתפו 2950 חברות סטארטאפ מ-18 מדינות.

צוות השיפוט ציין בנימוקיו את היכולת ההיברידית של ActiveFence לשלב כלי בינה מלאכותית מתקדמים יחד עם מומחיות אנושית גבוהה.שילוב זה, מציע מענה לאיתור איומים שאין אפשרות לזהות אותם ע״י כלים מסורתיים.

ActiveFence פועלת בגישה פרואקטיבית להגברת הבטיחות, היושרה והאמון ברשת. לחברה טכנולוגיה ייחודית לאיתור תכנים זדוניים ברשת, הכוללים בין היתר, טרור, פדופיליה, דיסאינפורמציה, גזענות, אלימות, ומרמה. החברה מסייעת לצוותי האמון והבטיחות (Trust & Safety) של חברות האינטרנט הגדולות בעולם, הכוללות רשתות חברתיות, חברות גיימינג, אתרי סטרימינג, אתרי סחר אלקטרוני ועוד, לשמור על בטיחות המשתמשים ואמינות המערכות שלהן.


החברה מספקת פלטפורמה שמזהה, מנתחת, ומתריעה ברגע שהיא מזהה תוכן זדוני שעולה לאתר, ובכך מאפשרת תיעדוף ותגובה מיידית לסכנות הגבוהות ביותר. בכך שהיא מספקת לא רק את פיסת התוכן הפוגעני, אלא גם ניתוח קונטקסטואלי של אותו התוכן, היא מאפשרת ללקוחותיה לקבל החלטה אם וכיצד לפעול - בהתאם למדיניות התוכן של הלקוח.

הטכנולוגיה של ActiveFence מבוססת על בינה מלאכותית שלומדת כיצד גורמי סיכון, כמו טרוריסטים, פדופילים ואחרים מדברים בפורומים שלהם, ומזהה את המאפיינים הייחודיים של התכנים והשיח, על מנת לזהות את התוכן הזה מיד כשהוא מגיע ללקוחותיה. ActiveFence עושה זאת באמצעות סריקה של שלושה מיליון מקורות של שיחות זדוניות ברשת בלמעלה מ-70 שפות, כולל טקסטים, תמונות, וידיאו ואודיו וכך מאפשרת לזהות תוכן והתנהגויות שכוללות איומים ידועים ובלתי-ידועים.


על ידי היכרות מעמיקה ומתמשכת עם גורמי הסיכון הללו, הטכנולוגיה לומדת לזהות תוכן שנראה תמים, אך למעשה הוא זדוני. לצורך זה בנתה החברה את מאגר הנתונים הגדול בעולם של גורמים מזיקים ואיומים, המאפשר זיהוי מהיר ביותר של פעולות זדוניות, וזאת בדיוק חסר תקדים. לעיתים תכנים אלו מזוהים עוד לפני שהם אי פעם מגיעים למשתמש, פעולה המונעת נזקים.

יפתח אור, מייסד שותף ו-CTO: "לטכנולוגית בינה מלאכותית יש תפקיד חיוני בשמירה על הבטיחות של כולנו ברשת. ActiveFence ממנפת בינה מלאכותית ותובנות מעמיקות בתעשייה כדי לעזור לפלטפורמות אינטרנט להתמודד עם האיומים הללו מהשורש, לפני שהם יגיעו אי פעם למשתמש הקצה. הטכנולוגיה שלנו תוכננה מתוך מחשבה על צוותי אמון ובטיחות Trust & Safety, במטרה לבלום את הנטל הנפשי שמגיע עם ניטור תכנים מסוג זה על ידי שימוש בטכנולוגית AI שהופכת את התהליך למהיר ויעיל מאי פעם".

ActiveFence הוקמה בשנת 2018 על ידי המנכ"ל נועם שוורץ, הנשיא אייל דייקן, סמנכ"ל הטכנולוגיות יפתח אור וסמנכ"ל המוצר אלון פורת. החברה גייסה עד כה 100 מיליון דולר ממשקיעים בהם קרן CRV וקרן Europe Highland, קרן גרוב ונצ'רס של דב מורן וקרן Partners Venture Norwest. בחברה יותר מ- 300 עובדים בעשרים מדינות עם משרדים בתל אביב, בנימינה וניו יורק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il