TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אכלוס פרויקט "מדורגי ארגמן" שכולל גם דירות במסגרת מחיר למשתכן הוקדם בשלושה חודשים


צילום: דרור סיתהכל
מחיר למשתכן מתחיל לתת את פירותיו בעיר מודיעין, על פי יו"ר לשכת מתווכי מודיעין לשעבר "ניתן לומר בוודאות כי זוכי "מחיר למשתכן" הרוויחו הרבה מעל למיליון שקלים"


אחד הפרויקטים הראשונים שנבנו במסגרת מחיר למשתכן בעיר מודיעין, פרויקט "מדורגי ארגמן" של חברת היזום "וושאחי את עמלה" בשיתוף ביזמות ובביצוע של חברת "ניצני מבשרת", מתאכלס בימים אלה בהקדמה של שלושה חודשים. לרגל האכלוס הקרב ערכו החברה הכלכלית מודיעין וחברת "ניצני מבשרת" כנס דיירים חגיגי. הכנס, בנוכחות מנכ"לית החכ"ל טל אוחנה כלל בין היתר, הצגת סקירה של התפתחות העיר מודיעין בשנים האחרונות שנערכה על ידי נציגי החכ"ל.

יו"ר לשכת מתווכי מודיעין לשעבר ומנכ"ל קבוצת שומכר נדל"ן, זאב שומכר העריך כי הדירה שאותה רכשו זוכי מחיר למשתכן עשתה קפיצה משמעותית של מעל מיליון שקלים יותר ממחיר הדירה בעת הרכישה. לפיו "מאז הקמת העיר מודיעין ואכלוסה בשנת 1996, מחירי הדירות בעיר נמצאים בעלייה מתמדת. לקראת אוגוסט-ספטמבר 2021 חל זינוק במחירי הדירות והיינו עדים לעליות מחירים על בסיס יומיומי. מאז תחילת שנת 2020 מחירי הדיור במודיעין עלו ביותר מ-20%".

מחברת "וושאחי את עמלה" נמסר כי " מחירי הדירות בפרויקט בפרט ובעיר בכלל עשו עליית מדרגה משמעותית מתחילת שיווק הפרויקט בשנת 2020 כאשר מחיר דירה ממוצעת בפרויקט עמד על 1.1 מיליון שקל וכיום אותה דירה שווה 2.5 מיליון שקל, כפי שניים מהמחיר ההתחלתי".

לפי נתוני החברה, הדירה היקרה ביותר שנמכרה בפרויקט הינה פנטהאוז בשטח של 147 מ"ר + 120 מ"ר מרפסת אשר שווה כיום 5 מיליון שקלים.

פרויקט "מדורגי ארגמן" אשר נבנה כחלק מהקמתה של שכונת מורשת החדשה בעיר, הוא חלק מפרויקט "נופי ארגמן" של החברה שיכלול בסך הכל הקמה של 265 יחידות דיור בשני מתחמים נפרדים- "מדורגי ארגמן" ו"מגדלי ארגמן" שעתיד להימסר במודע המתוכנן בחודש דצמבר הקרוב. 186 יח"ד מסך כל הדירות בפרויקט נבנו במסגרת מחיר למשתכן ושאר הדירות שווקו לשוק החופשי ונמכרו במלואן.

הפרויקט הוקם כקומפלקס מגורים בסטנדרט בנייה מוקפד וכולל 124 דירות ב-4 בניינים כאשר 87 דירות הן במסגרת תכנית מחיר למשתכן. בפרויקט תמהיל מגוון של דירות 5,4,3 ו- 6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים והוא ממוקם בסמוך לפארק הארכאולוגי "חרבת א- שון" ולשכונת אבני חן הידועה.

אחמד עמלה, בעלים ומנכ"ל ניצני מבשרת ושותף מייסד בחברת "וושאחי את עמלה" התייחס להקדמה במסירת הדירות ואמר כי "על רקע השיח בענף הנדל"ן על איחורים צפויים במסירת הדירות בין היתר בעקבות הקורונה, עשינו מאמצים רבים על מנת להקדים את המסירה בשלושה חודשים.


שיתפנו את החברה הכלכלית של מודיעין בתהליך ההקדמה ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הנהדר איתם. מדובר בפרויקט הראשון שמתאכלס בשכונה ובמודיעין במסגרת מחיר למשתכן וזו חגיגה גדולה. הרוכשים בפרויקט מגיעים מהארץ כולה, כאשר כ40% מהרוכשים הם משפרי דיור ממודיעין וכ60% הם משפחות צעירות ותושבים חדשים שלא גרו בעיר קודם לכן".

שכונת מורשת החדשה מתאפיינת בנגישות וקרבה לצירי תחבורה מרכזיים. לצד בנייני המגורים, ייבנו חמישה מבני בתי ספר וכ-25 גני ילדים. לצד הכבישים ייבנו שבילי אופניים בעלות המוערכת בכ-600 מיליון שקלים.

 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il