TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייברארק משיקה קרן חדשה לקידום חברות סייבר‎‎


קרדיט: יח"צ
סייברארק מכריזה על הקמת קרן חדשה של 30 מליון דולר ועל 3 השקעות ראשונות בחברות סייבר, ישראליות.

• סייברארק הצטרפה למשקיעים מובילים, בהם Venrock, YL Ventures, Team8 Capital ו-Merlin Ventures, כדי להשקיע בסטארטאפים בתחום הסייבר עם טכנולוגיות חדשניות

• סייברארק מכריזה על השקעות משותפות בחברות הישראליות Dig Security, Enso Security ו-Zero Networks.


ניוטון, מסצ'וסטס, ופתח תקווה ישראל – 12 במאי, 2022 – סייברארק (נאסדק: CYBR), המובילה העולמית באבטחת זהויות, הודיעה היום על השקת CyberArk Ventures – קרן השקעות גלובלית של 30 מליון דולר, שמטרתה להשקיע בדור הבא של הסטארטאפים אשר פותרים אתגרי אבטחה מורכבים בעזרת טכנולוגיה חדשנית.

סייברארק הצטרפה לארבע קרנות הון סיכון: Venrock, YL Ventures, Team8 Capital, ו- Merlin Ventures. כמו כן, CyberArk Ventures מודיעה היום על השלמת השקעות ראשונות בשלושה סטארטאפים בתחום אבטחת הסייבר, שלושתם ישראלים:

● Dig Security: מספקת פתרונות לאיתור איומים בזמן אמת בנכסי מידע המתארחים בעננים ציבוריים

● Enso Security: ניהול אבטחת אפליקציות

● Zero Networks: ספקית מובילה של פתרונות מיקרו-סגמנטציה המבוססים על זהויות

במקביל לגידול במורכבות סביבות טכנולוגיית המידע הארגוניות, והחמרת האיום של מתקפות סייבר, התעצמה חשיבות ההגנה על תחנות הקצה, הרשתות, היישומים והדאטה – ללא תלות במקום אחסונם – מפני גישה בלתי-מורשית ובלתי מכוונת.

"אנו מחפשים חברות סטארטאפ חדשניות בתחום הסייבר הפותרות בעיות קשות ללקוחותיהן", אמר אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק. "שלוש ההשקעות הראשונות שלנו הן שילוש מנצח של אבטחת רשתות, אבטחת אפליקציות ואבטחת דאטה. CyberArk Ventures היא התפתחות טבעית של האסטרטגיה העסקית שלנו, ומעניקה לנו הזדמנות מרתקת לתמוך בגל הבא של החדשנות באבטחת סייבר, ולקדם אקוסיסטם של חברות פורצות דרך."

בנוסף למימון, CyberArk Ventures תספק לחברות הפורטפוליו תמיכה בהבאת מוצריהן לשוק, גישה לטכנולוגיה של החברה ולמחקרים של CyberArk Labs, קשר עם הנהלת סייברארק, והזדמנויות לשיתופי פעולה וחיבורים עם שותפים ולקוחות פוטנציאליים. CyberArk Ventures גם תציע לחברות שנמצאות בשלבים מוקדמים הדרכה ומשוב כדי לשפר את תכנון המוצר שלהן, בשאיפה ליצור מוצר מוכן לשימוש בארגונים גדולים, תוך יצירת קשר בינן לבין שותפי עיצוב בעלי ערך.

"אנו גאים מאוד לסייע ליזמים להתמודד עם בעיות קשות," אמר טוד גרהם, סגן נשיאVenrock . "ונרוק מביאה איתה שנים ארוכות של ניסיון בעולם האמיתי, והתלהבות לסייע בבניית חברות חדשניות מהמצליחות בעולם. המעורבות, הקשרים, ההתלהבות והניסיון של סייברארק יעניקו לסטארטאפים האלה יתרון בשוק."

"כמשקיעים בלעדיים בחברות סייבר, שיתוף הפעולה עם סייברארק הוא טבעי לחלוטין", אמר עופר שרייבר, שותף ב-YL Ventures. "לשני הצדדים יש נסיון עשיר בהדרכה וליווי יזמים חדשניים בתחום הסייבר ביציאה לשוק כחלק ממסע הסטארטאפ שלהם, ובסיוע לחברות לצמוח למעמד של מובילות גלובליות בתעשיה, ממש כפי שעשתה סייברארק כחלוצה בתחומה בעצמה."

"לעיתים קרובות מדי יזמים מתמודדים עם הקושי להגיע ללקוחות, וגם גישה מוגבלת למשאבים ולהון אנושי מתאים. אלה אתגרים שמשאבים כספיים לבדם לא יכולים לפתור", אמר לירן גרינברג, מייסד שותף ומנהל ב-Team8. "הקשר שלנו עם סייברארק יסייע לתמוך בחברות טכנולוגיה בדרך להצלחה ארוכת טווח.

העבודה עם סייברארק ברמת המוצר והיציאה לשוק תשים חברות במסלול המהיר בדרכן להפוך למובילות בתחומן.

"Merlin החלה לעבוד עם סייברארק כמשווקת של מוצריה, כך שאנחנו בטוחים שמערכת היחסים עם CyberArk Venturesתהיה מצוינת" אמר סת' ספרגל, שותף מנהל ב-Merlin Ventures. כמומחים באבטחה אנו מבינים את תהליכי המכירות לארגונים גדולים וכיצד ליישם אסטרטגיות שיווק מוצלחות, שייצרו ערך עבור סטארטאפים המעוניינים להיכנס במהירות לשוק האמריקאי ולצמוח בו."

אודות סייברארק

סייברארק(NASDAQ: CYBR) היא המובילה העולמית באבטחת זהויות. החברה, המתמקדת בניהול גישה פריבילגית, מספקת את הפתרון המקיף ביותר לכל זהות – אנושית או מכונה – עבור יישומים עסקיים, כוח עבודה מבוזר, עומסי עבודה בענן היברידי ובתהליכי DevOps. הארגונים המובילים בעולם בוטחים בסייברארק כדי להגן על הנכסים הקריטיים ביותר שלהם. www.cyberark.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il