TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומודור גייסה 42 מיליון דולר כדי לבנות פלטפורמת אוטומציה לתיקון תקלות ב-Kubernetes


קרדיט: יורם שרף
חברת קומודור (Komodor) השלימה סבב גיוס B של 42 מיליון דולר בהובלת Tiger Global ובהשתתפות Felicis Ventures
חברת קומודור (Komodor) השלימה סבב גיוס B של 42 מיליון דולר בהובלת Tiger Global ובהשתתפות Felicis Ventures. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים, קרן אקסל שהובילה את הסבב הקודם לפני פחות משנה, פיטנגו ו- NFX שהשתתפו בסבב הסיד. סבב הגיוס האחרון מגדיל את סך ההשקעות בחברה ל-67 מיליון דולר וישמש להאצה נוספת של צמיחתה, כולל לגיוס של 60 עובדים נוספים בישראל.

קומודור מפשטת את תהליך איתור ותיקון תקלות ב-Kubernetes באמצעות יכולות של ניטור שינויים ואוטומציה. Kubernetes היא המערכת המובילה בעולם לניהול אפליקציות בענן, שאומצה על ידי מרבית ארגוני תוכנה ובהם נטפליקס, יוטיוב, אמזון, טינדר, ספוטיפיי, ניו יורק טיימס ועוד. כיום Kubernetes נמצאת בשימוש של למעלה מ-5.6 מיליון מהנדסים ברחבי העולם והמספר הזה הולך וגדל משנה לשנה.

הגישה האוטומטית של קומודור לפתרון תקלות ב-Kubernetes משפרת דרמטית את יציבות המערכת, תוך שהיא מאיצה את זמני תגובה, מצמצמת את משך תיקון התקלות הממוצע, ומאפשרת למפתחים לפתור תקלות בצורה יעילה ועצמאית. החברה השיקה לאחרונה את Playbooks & Monitors. פיצ׳ר אשר מתריע על תקלות בהתהוות, חושף במדויק את מקור הבעיה ומספק למהנדסים הוראות פשוטות לתיקונה.

"קוברנטיס יוצר אתגר משמעותי למפתחים, בעיקר ביום שאחרי ההטמעה", אומר איתיאל שוורץ, CTO ומייסד משותף של קומודור. "השימוש בטכנולוגיה אולי נראה קל בהתחלה, אבל לאורך הזמן המורכבות של המערכת יוצרת סיטואציה שבה גם תקלות קטנות עלולות לגרום לקריסה. כתוצאה כך, מהנדסים ומהנדסות תוכנה נאלצים לבזבז שעות ארוכות במרדף אחרי תקלות. שימוש בפלטפורמה שלנו נותן להם את הכלים והידע שהם צריכים כדי לפתור תקלות קוברנטיס במהירות וללא הרבה מאמץ."

קומודור הוקמה לפני כשנתיים על ידי בן אופירי, המשמש מנכ"ל (CEO) ואיתיאל שוורץ, מנהל טכנולוגי (CTO) ומעסיקה 40 עובדים במרכז פיתוח בתל אביב. מאז השקתה שילשה החברה את מספר העובדים והגדילה את המכירות ב-700%. בין הלקוחות של קומודור כיום: Intel, Yotpo, Aqua, Monday.com, Rookout, Lacework, TuneIn, Outreach Varonis, Logz.io ועוד. באוקטובר 2021ֿ קומודור זכתה בתואר "Cool Vendor", על ידי חברת הייעוץ Gartner.

״אנחנו צומחים בקצב אדיר במקביל לאימוץ המאסיבי של קוברנטיס״, אמר בן אופירי, מנכ״ל ומייסד-שותף של קומודור. ״מאז הסבב גיוס הראשון שילשנו את מספר העובדים ואנחנו מתכננים להכפיל אותו שוב כבר עד סוף השנה. יש לנו כאן המון מהנדסים מוכשרים שחוקרים את כל הדרכים בהן דברים יכולים להתקלקל בקוברנטיס ואנחנו משתמשים באוטומציה כדי לארוז את הידע הזה לתוך המוצר, לטובת המשתמשים״.

מקרן טייגר גלובל נמסר: "פלטפורמת קומודור אהובה על ידי צוותי פיתוח הרצים על קוברנטיס ומקנה ביטחון למהנדסים ולמפתחים, במיוחד בארכטיקטורה מבוזרת. היא חוסכת את הצורך לפנות בכל פעם אל המומחה היחיד לקוברנטיס בצוות, אם יש כזה, בכל פעם שמשהו משתבש. קומדור נבנתה על ידי מומחי קוברנטיס כדי לעזור למהנדסים לפתור בעיות באופן עצמאי ולפנות יותר זמן ומשאבים לפיתוח."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il