TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

הבורסה לניירות ערך מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2021

מערכת טלנירי | 22/3, 09:42
הבורסה מסכמת שנת שיא בכל הפרמטרים עם גידול של 23% ברווח הנקי . הבורסה תחלק דיבידנד העומד על כ- 50% מהרווח, בסך של כ- 22.7 מיליון ש"ח. תבצע רכישה עצמית של עד כ- 100 מיליון₪

אינרום מסכמת את שנת 2021 עם הכנסות של מעל מיליארד ש"ח

מערכת טלנירי | 21/3, 09:41
וצמיחה של כ-10% לעומת השנה המקבילה



זום מניעה הרחבה של פתרון מוקד השירות שלה עם רכישת Solvvy


Solvvy מציעה יכולות בינה מלאכותית ומיכון מתקדמות לביצוע שיחות כדי להאיץ את היכולת של זום לספק חוויות לקוח מותאמות וללא מאמץ

סן חוזה, קליפורניה וברלינגאם, קליפורניה, 12 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד"ק: ZM)
הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Solvvy, פלטפורמת בינה מלאכותית ומיכון מובילה לביצוע שיחות לתמיכה בלקוחות. יחד יציעו זום ו-Solvvy חוויות שירות לקוחות משופרות לבסיס ארגוני גלובלי ויפעלו במהירות כדי לנצל הזדמנויות חדשות במוקדי שירות ובתמיכת לקוחות.

הפתרון Zoom Contact Center שהושק לאחרונה הוא פלטפורמת מוקד שירות רב ערוצים הראשונה הממוטבת לשימוש בווידאו עם חבילה חזקה של ערוצים, כגון וידאו, קול, מסרונים ושיחות רשת, והכל בחוויה אחת וידידותית למשתמש. הוספת הטכנולוגיה הקניינית של Solvvy תרחיב את ההיצע של Zoom Contact Center עם שירות עצמי ניתן להרחבה ועם בינה מלאכותית לביצוע שיחות. עם Solvvy, לקוחות Zoom Contact Center ייהנו מוקד שירות ממוכן, משולב וקל לפריסה המסייע לענות על השאלות של לקוחות הקצה ולפתור בעיות מהר יותר, משפר את חוויית הלקוח הכוללת ומביא חסכון תפעולי.

"טבעה של חווית הלקוח משתנה באופן מהותי, מכיוון שארגונים צריכים יותר ויותר לספק חוויות לקוח יוצאות דופן, מותאמות באופן אישי וללא מאמץ. Solvvy מבינה את השינוי הזה והיא הפלטפורמה האידיאלית לשיפור ההיצע של פתרון ה-Zoom Contact Center שלנו", אמר, ולצ'אמי סנקרילגם, נשיא מוצר והנדסה בזום. "טכנולוגיית הבינה המלאכותית ולימוד המכונה המובדלת של Solvvy, הצוות המוכשר מאוד והפתרון הקל לפריסה יסייעו להאיץ את מפת הדרכים שלנו ליצירת חוויית העזרה שלנו ללקוחות ברחבי העולם. יחד, אנו נרגשים לעזור לעסקים מכל הגדלים לשפר את שימור הלקוחות שלהם, להגדיל את היעילות התפעולית ולהציב סטנדרטים חדשים לשירות ושביעות רצון לקוחות".

"זום ממוקדמת להגדיר מחדש את קטגוריית מוקד השירות עם השילוב הייחודי של תקשורת אחודה וחוויית לקוח. לא יכולנו להיות נרגשים יותר לאחד כוחות ולהרחיב עוד יותר את פתרון הבינה המלאכותית לביצוע שיחות שלנו", אמר מאהש רם, מנכ"ל ומייסד שותף של Solvvy.


"Zoom Contact Center מביא את אותה רמה של התאמה, פשטות וכבוד למשתמש הקצה, מה שהופך את זום לפלטפורמת התקשורת המובילה לעסקים ברחבי העולם. בשילוב עם ערמת הטכנולוגיה המודרנית שלנו, הצוות המוכשר והמומחיות בתחום הבינה המלאכותית, אנו מאמינים שאנו יכולים לשנות באופן מהותי את חוויית הלקוח. יתרונות המומחיות הטכנית העמוקה של זום, הפלטפורמה המובילה בתעשייה והטווח הגלובלי יגדילו את ההשפעה שיש לנו על הלקוחות שלנו וישרתו לקוחות חדשים".

Zoom Contact Center נולד בענן ונבנה כדי להתאים לכל קנה מידה של תמיכה בעסקים, מכל הסוגים והגדלים. מידע נוסף על Zoom Contact Center ניתן למצוא בבלוג של זום.

לאחר סגירת העסקה, זום תשלב ותרחיב את היכולות של Solvvy בפלטפורמת Zoom Contact Center שלה. המנכ"ל המייסד של Solvvy, מאהש רם, והמייסד-שותף ומנהל הטכנולוגיה הראשי ג'סטין בטרברידג' יהיו מרכיבים חשובים בחזון והאסטרטגיה שיניעו את מוצר שיחות הבינה המלאכותית והמיכון המשולב והמתקדם.

העסקה צפויה להיסגר ברבעון השני של 2023. תנאי העסקה לא נחשפו.

אודות זום

זוםZOOM היא בשבילכם. אנחנו עוזרים לכם לבטא רעיונות, להתחבר עם אחרים, ולבנות לקראת עתיד שמוגבל רק על ידי הדמיון שלכם. פלטפורמת התקשורת החלקה שלנו היא היחידה שהתחילה עם וידאו בבסיס שלה, וקבענו את אמות המידה לחדשנות מאז. זאת הסיבה שאנו בחירה אינטואיטיבית, מדרגית ומאובטחת עבור אנשים, עסקים קטנים וארגונים גדולים כאחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק: ZM) והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר zoom.com ותעקבו אחרי @zoom.

אודות Solvvy

Solvvy היא פלטפורמת הבינה המלאכותית המובילה של Conversational לתמיכת לקוחות. Solvvy מאפשרת החלטות מהירות ומותאמות אישית עבור לקוחות, משפרת את פרודוקטיביות הסוכן וחושפת תובנות חשובות המעצימות מנהלי תמיכה ואת הצוותים שלהם. הצ'אטבוט והאוטומציה החכמים שלנו הפעילו יותר ממיליארד שיחות עבור מותגים מובילים כמו HelloFresh, Vimeo, Under Armour, Stash ו-Zwift, ושיפרו את חוויות הלקוחות והסוכנים והניבו חיסכון תפעולי עצום. Solvvy הוכרה כספקית מגניבה של גרטנר והיא מובילת מומנטום G2 וזוכת פרס התוכנה המובילה לשנת 2022.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il