TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיפיה וויז'ן מרחיבה את פעילותה בתחום ציי הרכב לתמיכה בפלטפורמות SAAS


סיפיה וויז'ן FS10
תציע את מכשיר ה-Cipia-FS10 לניטור נהג, במסגרת שיתוף פעולה עם Gurtam, הפלטפורמה הגדולה בעולם לפתרונות GPS וטלמטריה לציי רכב
Gurtam משרתת מעל ל-3.1 מיליון רכבים במאות ציי רכב ברחבי העולם באמצעות פלטפורמת ה- Wialonשלה
בנוסף, לסיפיה שיתוף פעולה עם ספקית פלטפורמת SAAS גלובאלית נוספת, במסגרתו השלימה לאחרונה בהצלחה את הטמעת המכשיר, הנמצא בשלבי שיווק לציי רכב לקוחות הפלטפורמה

דוד טולוב, מנכ"ל סיפיה, מסר: "אנו רואים בשוק ציי הרכב זרוע פעילות אסטרטגית נוספת לצד פעילות ה- OEM של החברה, ומנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות. קיים ביקוש נרחב לפתרונות DMS לניטור נהג בשוק ציי הרכב המסחריים, ושילוב Cipia-FS10, המכשיר הייעודי שלנו לשוק זה, על גבי פלטפורמות SAAS המספקות שירותי טלמטריה לציי רכב רבים, מקנה לנו נגישות חזקה ועמדה אסטרטגית להזדמנויות עסקיות נוספות. זאת, לצד פעילות בערוצי השיווק המסורתיים בתחום, מול מפיצים ומול מנהלי ציי רכב."
הרצליה, 27 בינואר 2022 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב, הודיעה היום על הרחבת פעילותה בשוק ציי הרכב ((Aftermarket, לתמיכה בפלטפורמות SAAS. זאת, בנוסף לערוצי השיווק המסורתיים בתחום זה - מכירה ישירה לספקי שירותי טלמטריה וניהול ציי רכב גדולים (TSPs) ומכירה באמצעות מפיצים. החברה רואה בתחום ה- Aftermarket מנוע צמיחה אסטרטגי לשנים הקרובות, לצד זרוע פעילות ה- OEM שלה עם יצרניות רכבים.
פלטפורמות SaaS לניטור ציי רכב משרתות מספר רחב של ספקי שירותי טלמטריה. להערכת החברה, הטמעת Cipia-FS10, מכשיר החברה לניטור נהג המיועד לשוק ציי הרכב, בפלטפורמות מסוג זה, תקנה לחברה נגישות רחבה ללקוחותיה. כמו כן, ביצוע תהליך בדיקת היתכנות (POC) של המכשיר על גבי פלטפורמת SaaS מנגיש ומקצר את תהליכי הבדיקה הנדרשים בדרך כלל מספקי שירותי טלמטריה לציים במכירה ישירה או דרך מפיצים.
החברה תציע את מכשיר ה- Cipia-FS10 שלה לניטור נהג במסגרת שיתוף פעולה עם Gurtam, הפלטפורמה הגדולה בעולם לפתרונות GPS וטלמטריה לציי רכב. החברות השלימו לאחרונה בהצלחה את הטמעת Cipia-FS10 ב- Wialon, פלטפורמת ה- SAAS של Gurtam, המשרתת מעל ל- 3.1 מיליון רכבים מסחריים במאות ציי רכב ברחבי העולם, כולל אלפי משאיות ורכבים מסחריים בחברות שילוח, מוניות, תאגידי נפט ועוד. שיתוף פעולה זה מאפשר לספקי שירותי טלמטריה וניהול ציי רכב, הנמנים על לקוחותיה של Gurtam, להיחשף ליכולות של Cipia-FS10 ולרכוש את המכשיר ישירות מסיפיה. בנוסף ל- Gurtam, לסיפיה שיתוף פעולה עם ספקית פלטפורמת SAAS גלובאלית נוספת, במסגרתו השלימה לאחרונה בהצלחה את הטמעת המכשיר, הנמצא בשלבי שיווק לציי רכב ללקוחות הפלטפורמה.
מכשיר ה- Cipia-FS10 הינו מכשיר ייעודי לניטור נהג לשוק ציי הרכב. המכשיר משלב מצלמה ייעודית ואת תוכנת ה- Driver-Sense של סיפיה לניטור נהג, המבוססת על בינה מלאכותית, ראיית אינפרא-אדום ואלגוריתמיקה לזיהוי בזמן אמת של עייפות, הסחות דעת ופעולות מסכנות חיים של נהגים כגון החזקת טלפון. המכשיר מיועד לתת לנהג התראות בזמן אמת על מצבים מסוכנים של עייפות והסחת דעת וכן לשלוח, באמצעות מודול תקשורת, מידע למנהל הצי בדבר התנהגות הנהג בזמן אמת. מטרת המכשיר היא למנוע תאונות בזמן אמת ולאפשר התייעלות בציי רכב, באמצעות ניטור הנהגים ומתן כלים למנהל הצי לנטר את אופן נהיגתם. החברה השלימה את הפיתוח והחלה לשווק ולמכור את Cipia-FS10 בשנת 2021.
קסניה דוליה, סמנכ"ל שותפויות טכנולוגיות בגורטם, מסרה: "אנו רואים בשיתוף הפעולה שלנו עם סיפיה תחילתה של מערכת יחסים ממושכת. שוק הטלמטריה לציי רכב גדל בהתמדה, עם נישות חדשות והזדמנויות שנפתחות. אנו מאמינים שמאמצינו המשותפים יזכו אותנו בהכרה גדולה ויסללו את דרכנו לתוצאות משמעותיות".
אודות שוק הטלמטריה לציי הרכב (Aftermarket):
היקף ההתקנות של מערכות ווידאו טלמטריה ברכבים המשויכים לציי רכב, בארצות הברית ואירופה בלבד, הסתכם ב- 2020 בכ- 2.9 מיליון התקנות, והצפי הוא כי יצמח בקצב שנתי של כ- 16.4%, למעל לכ- 6.2 מיליון התקנות בשנת 2025. משנת 2009 חלה בארה"ב עליה של כ- 52% במספר ההרוגים בתאונות דרכים שנגרמו על ידי משאיות, כאשר הגורמים העיקריים לתאונות דרכים ברכבים הינם הירדמות והסחת דעת של הנהג. על כן, היכולת להתקין מכשיר DMS לניטור נהג ברכבים מסחריים בשוק ה- Aftermarket היא צעד חשוב לשיפור הבטיחות בכבישים.

אודות סיפיה ויז'ן
סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA) היא חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב ((DMS/OMS ליצרני רכבים ולציי רכב. מערכת הדגל שפיתחה החברה, Driver Sense, עושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור נהג ופנים הרכב, כולל מכשיר ייעודי לניטור נהג המיועד לציי רכב.
טכנולוגיית הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית שבבסיס מערכת ה- Driver Sense, המוגנת בפטנטים וקניין רוחני רחב, מנתחת תמונות אינפרא-אדום (IR) על מנת להעריך את התנהגות הנהג באמצעות מעקב אחר תווי פניו והופעתו של הנהג (זיהוי סממנים חזותיים, כגון: עפעפיים, אישונים, כיוון מבט ועוד), ותרגום שלהם למשמעות הפיזיולוגית של מצב הנהג (עייפות, הסחות דעת, דיבור בטלפון ועוד), ובכך מסייעת לשיפור הבטיחות והאיכות של חוויית הנהיגה.
שוק הרכב, בו פועלת סיפיה, מונע על ידי תקני בטיחות ורגולציה. החל משנת 2023, ארגון Euro NCAP, האמון על תקינת הבטיחות ברכב באיחוד האירופי, אשר הנחיותיו מיושמות על ידי יצרניות רכב ברחבי העולם, יעניק דירוג מקסימלי בקטגורית ניטור נהג לרכבים המצוידים, בין השאר, במערכות המנטרות נהג באופן ישיר (DMS), כדוגמת מערכת ה- Driver Sense. כמו-כן, האיחוד האירופי פרסם עדכון לתקנות הבטיחות הכלליות בתעבורה, אשר תדרושנה בין השנים 2024 ל- 2026, שרכבים חדשים יצוידו במערכת לניטור עייפות והסחות דעת של הנהג. סיפיה הינה אחת משלוש החברות בתחום ה- DMS אשר מייעצות לארגון Euro NCAP, ומסייעות בהתוויית תקן הבטיחות.
לחברה זכיות במכרזי OEM להטמעת מערכת ה- Driver Sense ב- 21 דגמי רכבים שונים (Design Wins), על גבי 7 פלטפורמות שונות עם חמש יצרניות רכב שונות (כאשר בגין ארבעה דגמים בהם זכתה החברה טרם נחתם חוזה סופי). היצרניות כוללות את SAIC Motor, יצרן הרכב הגדול ביותר בסין, יצרן רכב חשמלי בארה"ב ושלוש יצרניות רכב מובילות בסין. ככלל, פלטפורמה משרתת מספר דגמי רכב, ולכן זכיה בדגם מפלטפורמה מהווה אינדיקציה לכך שהחברה עשויה לזכות בדגמים נוספים באותה הפלטפורמה.

לפרטים נוספים באתר החברה: cipia.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il