TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרפאות בדובאי יבדקו חולים מרחוק בטכנולוגיה של TytoCare הישראלית


קרדיט צילומים: TytoCare
ההסכם הוכרז במסגרת תערוכת הבריאות הגדולה בעולם הערבי הנערכת בדובאי
חברת הסטארטאפ TytoCare חתמה על הסכם עם קבוצת Al-Futtaim מאיחוד האמירויות לאספקת מערכות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות בדיקה ומעקב אחר חולים מרחוק. ההסכם הוכרז במסגרת תערוכת הבריאות הגדולה בעולם הערבי הנערכת בדובאי.

המכשירים של טייטו מבוססי בינה מלאכותית יאפשרו לרופאים במרפאות החוץ של אל-פותאיים ברחבי דובאי לבצע בדיקות של מטופלים מבלי שהם יצטרכו לצאת מבתיהם, לתת להם אבחנות מדויקות והוראות טיפול ותרופות. הפלטפורמה של טייטו מאפשרת להתייעץ במקרה הצורך בקלות עם רופאים מומחים, לרבות כאלו במדינות אחרות. באמצעות המכשירים יוכלו המטופלים להמשיך בבדיקות באופן עצמאי בעזרת הסברים פשוטים, כשהצוות הרפואי יקבל אונליין את הממצאים והמדדים השונים כדי לבחון את הצלחת הטיפול. בין הבדיקות שמבוצעות על ידי המכשיר האזנה לריאות וללב, מעקב אחר שיעור החמצן בדם, שחשוב במיוחד לחולי קורונה וכן חום ודופק, בדיקות גרון, אוזניים, עור ועוד.

קונצרן אל-פותאיים, שמרכזו באיחוד האמירויות, מעסיק 33 אלף עובדים ב-20 מדינות במזרח התיכון, אסיה ואפריקה ומייצג 200 מותגים בינלאומיים בתחומי הרכב, שירותים פיננסיים, נדל"ן וקמעונאות. הקבוצה התרחבה לאחרונה לתחום הבריאות ומפעילה 12 מרפאות חוץ בדובאי אליהם יכנסו מכשירי הטייטו. בכוונת החברה למכור את מכשירי הטייטו בבתי מרקחת באיחוד האמירויות ולשלב אותם בתוכניות הבריאות של מקומות עבודה, בתי ספר ומקומות נוספים.

טייטו קר הוקמה בשנת 2012 על ידי דדי גלעד ועופר צדיק וגייסה עד כה 155 מיליון דולר. מכשירי הטייטו נמצאים כיום בשימוש במרבית קופות החולים ובתי החולים בישראל, וכן בקרב למעלה מ-170 בתי חולים, מבטחים וארגוני בריאות בארה"ב, אירופה ומקומות נוספים בעולם והם משרתים מאות אלפי מטופלים. ההסכם עם אל-פותאיים הוא כניסה ראשונה של טייטו קר לאיחוד האמירויות. מגפת הקורונה האיצה את הביקוש העולמי לפתרון של טייטו קר בשל הגידול במספר החולים שנזקקים למעקב צמוד, הפחתת העומס על בתי החולים והמרפאות והצורך בצמצום חשיפות של הצוות הרפואי לחולים. לאחרונה הצטייד גם צה"ל במאות מכשירים שישמשו לטיפול ביתי בחולי קורונה במצב קל ובינוני. החברה מעסיקה 200 עובדים במרכז הפיתוח בנתניה ובמשרדים בארה"ב ונמצאת בשלבי התרחבות וקליטת עובדים על רקע הצמיחה המהירה.

דדי גלעד, מנכ"ל ומייסד שותף של טייטו קר: "מערכות הבריאות ומטופלים בכל העולם למדו את היתרונות של טיפול רפואי מרחוק. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת להם לעשות זאת באופן אמין ומדויק, כמו חולה שיושב מול הרופא או האחות במרפאה אבל מהנוחות בספה מהבית. מגיפת הקורונה האיצה את המגמה, בשל הרצון לצמצם מגעים ועומסים, במיוחד במרפאות ובתי חולים, והיא תשאר איתנו גם אחרי סיום המגיפה. ההסכם עם אל-פותאים הוא אבן דרך משמעותית לחברה בכניסה לטריטוריות חדשות."

ד"ר חיידר אל יוסוף, מנכ"ל Al-Futtaim Health : "אנחנו מחויבים להרחיב את שירותי הבריאות הדיגיטליים שלנו, לספק למטופלים, למרפאות ולשותפי החברה שלנו חווית בריאות משופרת, גם בטיפול מרחוק, שחורגת מעבר לשיחות ועידה בווידאו. טייטו קר מאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה. באמצעות השותפות שלנו, אנו יכולים כעת לחבר מטופלים ליותר רופאים, להוזיל עלויות ולשנות את חווית הטיפול הוירטואלית שאנו מציעים. אנחנו מצפים לעבוד יחד כדי לספק למרפאות ולשותפי החברה שלנו פתרון בריאותי נגיש, גמיש וקל לשימוש."

שגריר ישראל באיחוד האמירויות, אמיר חייק: "ברכותי החמות לשיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה בין טייטו קר וקבוצת אל-פותאים. יצירת בריתות מסוג זה הן המפתח להעמקה וחיזוק שיתוף הפעולה האסטרטגי בין ישראל לאיחוד האמירויות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il