TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd תקיים יריד תעסוקה מקוון ראשון בו 177 חברות פורטפוליו יציגו 4,300 משרות


ללי דוד, שותפה ב- OurCrowd צילום: OurCrowd
יריד התעסוקה הוירטואלי יערך היום (ב') בין השעות 17.00-19.00
פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, תקיים היום (יום ב') יריד תעסוקה וירטואלי ראשון ביוזמתה. באירוע המקוון תצענה 177 חברות הפורטפוליו כ-4,300 משרות פתוחות המוצגות דרך קבע בדף הדרושים של OurCrowd. מיטב המומחים מהתעשייה יתרמו תוכן עשיר לרבות: מנכ"לים ומומחי תעסוקה שייעצו למחפשי עבודה בסוגיות כמו כתיבת קורות חיים, ראיונות, שיווק עצמי ושימוש אפקטיבי בלינקדאין. בין המשתתפות ניתן לציין את וונדי סינגר, מנהלת סטארט-אפ ניישן סנטרל שתוביל סדנא, אלכסנדרה בורוק, מנהלת הטלנטים של לינקדאין והלן גוטשטיין, מומחית לתקשורת ניהולית ואסטרטגיה. מחפשי עבודה יוכלו לשלוח את קורות החיים שלהם ולהירשם לראיונות 1:1 עם מנכ"לים של חברות סטארט-אפ וביניהם Clinch, Tailor Brands, Bizzabo, Tetavi, Morphisec, Intuition Robotics, Insightec, Taranis, Thetaray. https://events.ourcrowd.com/ourcrowd-job-fair/

ללי דוד, שותפה, מנהלת הפיתוח העסקי OurCrowd: "אנו מחפשים כל העת את הדרכים הרלבנטיות ביותר להוסיף ערך לחברות הפורטפוליו שלנו ולתמוך בצמיחתן. בשנתיים האחרונות מנוע חיפוש המשרות בפלטפורמה שלנו הפך להיות נכס משמעותי ומאפשר חשיפה של חברות הפורטפוליו לכח אדם איכותי. אנו נרגשים לקיים את יריד הגיוס הווירטואלי הראשון שלנו לתועלת חברות הפורטפוליו הללו ולקישור מחפשי עבודה עם שפע של חלופות לבניית קריירה בחברות הסטארט-אפ המרגשות ביותר בתעשייה".

לאירוע חברו מספר שותפים: Start-Up Nation Central, Scale-Up Velocity, Tel Aviv Internationals, גבהים ונפש בנפש.

בר ויינשטיין, מנכ"ל Taranis: "אנו צומחים במהירות ומגייסים אנשים נוספים. אנו מחפשים אנשים שאוהבים טכנולוגיה בתחומים מגוונים כמו ענן, רחפנים, לוויינים, דאטה ובאמת רוצים להפוך את העולם למקום טוב יותר. אם זו התשוקה שלכם ואתם באמת רוצים לחולל שינוי, Taranis היא המקום בשבילכם".

רז פטר, מייסד משותף ומנכ"ל Clinch: "אנו פלטפורמת פרסונליזציה יצירתית מובילה המספקת שירותים רבי ערך לחברות היי-טק ברשימת פור'צן 500 המשתמשות במוצר החדשני שלנו. אם אתם מחפשים משרה מאתגרת באמת המקנה תחושת סיפוק, בחברת צוות נהדר כמו שלנו – נשמח להיפגש אתכם".

גם OurCrowd מגייסת כיום עובדים למגוון רחב של מחלקות חשובות. ג'ון מדבד, מנכ"ל OurCrowd: "אנו מסייעים לחברות היזמיות המובילות בעולם ותומכים בצמיחתן על מנת שיוכלו להתמודד עם אתגרים גלובליים. כשעובדים ב-OurCrowd ניצבים למעשה במוקד ההתרחשויות של עולם ההיי-טק הצומח במהירות".

עם 160,000 משקיעים כשירים ביותר מ-195 מדינות, OurCrowd היא פלטפורמה מובילה שמספקת למשקיעים הזדמנויות איכותיות להשקעות הון סיכון. OurCrowd שדורגה על ידי Pitchbook כמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, השקיעה ביותר מ-280 חברות ו-30 קרנות. OurCrowd ממשיכה את התרחבותה הגלובלית במזרח התיכון וצפון אפריקה ולאחרונה הודיעה כי קרן SoftBank Vision Fund 2 תבצע השקעה של 25 מיליון דולר לרכישת אחזקות ב-OurCrowd באמצעות אגרות חוב ניתנות להמרה.

מאז הקמתה בשנת 2013 גייסה פלטפורמת ההשקעות OurCrowd התחייבויות להשקעה של 1.8 מיליארד דולר במעל 280 חברות פורטפוליו ו-30 קרנות, ורשמה 50 אקזיטים, וביניהם: ההנפקות בנאסד"ק של Beyond Meat ו-Lemonade, הרכישה של Jump Bike על ידי Uber, הרכישה של Briefcam על ידי Canon, הרכישה של Argus על ידי Continental, הרכישה של Crosswise על ידי אורקל, הרכישה של Corephotonics על ידי סמסונג, והרכישה של CyberX על ידי מיקרוסופט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il