TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיח מדיקל: הכנסות הרבעון הרביעי צפויות לזנק ולהסתכם בכ- 28 מיליון שקל


יוגב שריד מנכל שיח מדיקל גרופ קרדיט תמי בר שי
הכנסות שנת 2021 צפויות לטפס בכ- 80% לכ- 66 מיליון שקל
חברת שיח מדיקל, בניהולו של יוגב שריד, מדווחת הבוקר, כי היא צופה שהכנסות הרבעון הרביעי של שנת 2021 יעמדו על כ- 28 מיליון ש"ח, גידול של כ- 174% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וגידול של כ- 73% בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2021.
בהתאם, צופה החברה כי הכנסות שנת 2021 יסתכמו בכ- 66 מיליון ש"ח, גידול של כ-80% בהשוואה לשנת 2020.
חברת שיח מדיקל התמקדה השנה ביישום האסטרטגיה לשימור והעצמת הקשר עם הלקוח הישראלי הסופי תוך הגדלת האחיזה בכל שרשרת הערך, בדגש על חולית בתי המרקחת.
החברה הגדילה את כושר הגידול באמצעות חוות לווין, באופן שמאפשר שליטה טובה יותר באיכויות ובכמויות הגידולים. התקשרה עם מפעלים נוספים ומבצעת ייבוא וייצוא של מוצרי פרימיום באופן שמאפשר גמישות והתאמת הייצור לרמת הביקושים הגדלה. השלימה רכישת שליטה בשלושה בתי מרקחת בדרכה לבסס רשת בתי מרקחת, והמשיכה בשיתוף הפעולה עם כל בתי מרקחת בישראל המנפקים קנאביס. שיח הינה החברה הראשונה אשר ביצעה ייצוא מסחרי של קנאביס רפואי ממדינת ישראל ומבצעת ייצוא פעיל לאוסטרליה של תפרחות קנאביס ופועלת לביצוע ייצוא למדינות נוספות. בנוסף, מייצאת מוצרי שמן ומוצרים מתקדמים בתקן EU-GMP.
במקביל נטלה החברה לראשונה מסגרת אשראי בנקאי בהיקף של כ- 10 מיליון שקל, שהעמיד בנק הפועלים וזהו אשראי בנקאי משמעותי ראשון אשר מעמיד בנק זה לחברה קנאביס רפואי ישראלית, ובפרט לחברה בעלת רישיון לגידול קנאביס רפואי בישראל. מסגרת זו תאפשר לחברה גמישות פיננסית תוך גיוון מקורות המימון ותהווה מקור תמיכה נוסף בצמיחה בהיקפי הפעילות העסקית ובפרט בהשקעה בהון חוזר.
אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בשליטת משפחת שריד (כ-64%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. אסטרטגיית שיח מדיקל חותרת למגע ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוח הישראלי הסופי.
בהתאם החברה מניחה תשתיות לאורך שרשרת הערך על מנת לתת מענה לקהל הצרכנים הגדל בשוק לצד מוכנות לקראת לגליזציה.
כיום בבעלות החברה שני בתי מרקחת בעלי רישיון לניפוק קנאביס ובכוונתה להקים רשת בתי מרקחת תוך המשך שת"פ עם כל בתי המרקחת הרלוונטיים. בנוסף, לחברה מערך תומך של שירות לקוחות.
לחברה מותגים מובילים ואהודים, מוצריה ידועים באיכותם ויעילותם, בין מותגיה המוכרים: תכלת, בלאק, קוש-דן, סדרת האלמנטים.
החברה ערוכה לשינויים הרגולטוריים האפשריים אשר להערכת החברה צפויים להטיב עימה.
שיח מדיקל מובילה במחקר ופיתוח ומחזיקה מעל 500 קווים גנטיים
שיח מדיקל גרופ מבצעת מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, ובעלת שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי
שיח מחזיקה באישורי IMC-GSP IMC -GDP IMC-GAP לריבוי וגידול וניפוק קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il