TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקנד נייצ'ר השלימה סבב גיוס של 12.5 מיליון דולר


המייסדים אלון שליטא ואריאל חיטרון. צלם: דויד גראב
משיקה פתרון וירטואלי לאימון מכירה אינטראקטיבי בשפה טבעית, חברת זוּם ואחרות כבר החלו לשפר את המכירות שלהן בעזרת סימולציות מבוססות AI
חברת סקנד נייצ’ר (Second Nature), מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס-בינה מלאכותית (AI) לשיפור ביצועי המכירות בארגונים, הכריזה היום על השקת המוצר שלה וכן הודיעה על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 12.5 מיליון דולר. יחד עם הגיוס הנוכחי, גייסה החברה עד היום 15.5 מיליון דולר.
את הגיוס הובילה סיגנלס ונצ'ר קפיטל (Signals Venture Capital) יחד עם המשקיעות הקיימות סטייג' וואן ונצ'רס (StageOne Ventures), קרדומן קפיטל (Cardumen Capital) וחברת זוּם (Zoom Video Communications), שהשקיעה בסקנד נייצ'ר.
הגיוס החדש יאפשר להמשיך ולהרחיב את היקף המכירות, השיווק והמו"פ של החברה. סקנד נייצ’ר נוסדה על ידי אריאל חיטרון (מנכ"ל) ואלון שליטא (סמנכ"ל טכנולוגיות). מעסיקה כיום 26 עובדים, ובכוונתה לשלש את מספר עובדיה בישראל ובארה"ב בשנה הקרובה בעזרת גיוס של חוקרי עיבוד שפה טבעית (NLP), מפתחים, וכן אנשי מכירות ומנהלי לקוחות.

הפתרון של סקנד נייצ'ר כבר זכה ליישום מסחרי בחברות מובילות בתחומן, כדוגמת זוּם. סקנד נייצ'ר היא החברה הראשונה שפיתחה פלטפורמה לסימולציה של שיחות מכירה בשפה טבעית. במהלך סימולציה המשתמשים משוחחים עם מאמנים וירטואליים בעלי שפה טבעית (NLP) המבוססים על בינה מלאכותית. לכל סימולציה ניתן לבחור את המאמן הווירטואלי-האינטראקטיבי על פי המאפיינים הרלוונטיים, למשל דמויות גבריות או נשיות וכן ממוצא שונה. הסימולציה עוזרת לצוותי המכירות להשתפר ומפחיתה את הזמן שמנהלים צריכים להשקיע בהאזנה להקלטות של שיחות.

"הבעת האמון של המשקיעים בחברה, הקיימים והחדשים כאחד, תעזור לנו לשנות מקצה לקצה את תחום ביצועי המכירות בארגונים", אמר אריאל חיטרון, מייסד משותף ומנכ"ל סקנד נייצ’ר. " שיפור מתמיד של ביצועי המכירות הוא תהליך מורכב, בארגונים גדולים הוא מורכב אף יותר. ארגונים שמאפשרים לצוותי המכירות שלהם סביבה בטוחה לאימון ומשוב רואים שיפור בביצועים והתאמה מהירה יותר לצרכי השוק המשתנים".

"לאחר יותר משנה שבמהלכה צוות המכירות העולמי שלנו עבר אימון והסמכה באמצעות הפתרון של סקנד נייצ’ר, אנחנו בהחלט מבינים את הפוטנציאל העצום של אימון מכירות מבוססת-בינה-מלאכותית", אמר קולין בורן, שותף מנהל בזוּם ונצ'רס. "החלטנו להפוך למשקיע אסטרטגי של סקנד נייצ’ר כי אנחנו כבר נהנים מהפירות של הפתרון המתקדם הזה – וצופים שנמשיך ליהנות מהיתרונות שלו גם בשנים הבאות".

"למנהלי מכירות אין מספיק כלים ומשאבים כדי להעביר לצוותים שלהם הדרכות יעילות בהיקף רחב, והמחסור הזה מונע מהם למצות את מלוא הפוטנציאל של נציגי המכירות שלהם", אמר טל סלובודקין, שותף מנהל בקרן סטייג' וואן ונצ'רס, שהובילה את סבב הגיוס הראשוני. "הבינה המלאכותית שסקנד נייצ’ר פיתחה נותנת למשתמשים משוב עתיר-תובנות על תוכן השיחות ועל והסגנון שלהם, והכול במטרה לסגור יותר עסקאות. אנו צופים גדולות ונצורות לסקנד נייצ’ר ולמוצר שלה – טכנולוגיה ייחודית מאוד בשוק פתרונות השיחה מבוססי-הבינה-המלאכותית".

סקנד נייצ’ר פיתחה פתרון לאתגר מרכזי העומד בפני ארגונים גדולים כיום: איך להקנות לצוותי מכירות ידע וכישורים בצורה יעילה כדי לשפר את הבטחון שלהם בהצגת המוצר ולהגדיל את ההכנסות. הפתרון של סקנד נייצ'ר מאפשר לאנשי מקצוע בתחום המכירות להיכנס לעניינים ולהכיר מוצרים ושירותים חדשים מהר יותר, לתרגל שיחות מכירה עם מאמן אינטראקטיבי, להרחיב את היקף החשיפה של קידום המכירות מהר יותר ולייעל את סגירת העסקאות. אלגוריתמים מתוחכמים מאפשרים למאמן הוירטואלי לשאול ולענות על שאלות בצורה טבעית ולא מוגבלת על ידי תסריטי שיחה.

סקנד נייצ'ר עוזרת לסמנכ"לי מכירות להאיץ שינויים קריטיים בהשקת מוצרים ובו-בזמן מאפשרת למנהלות הקו הראשון לספק לצוותים שלהם הדרכה שתביא לשיפור ממשי בביצועים, ובכלל זה הדרכה פרטנית ברמת העסקה הבודדת.

קריסטיאן וניגר, שותף מנהל בקרן סיגנלס ונצ'ר קפיטל: "בעולם שבו מחזור החיים של המוצרים הולך ומתקצר, היכולת של צוות המכירות לעמוד בקצב ולהצליח למכור מוצרים חדשים היא אחד המפתחות להצלחה. אנחנו מאמינים שהצוות של סקנד נייצ’ר מצא מענה מושלם לצורך הזה, ואנחנו נרגשים להצטרף למסע שלהם".

הפתרון של סקנד נייצ’ר מבוסס על מודלים מתקדמים לעיבוד, הבנה וייצור שפה טבעית. לב המוצר הוא המאמן האינטראקטיבי לתרגול שיחות מכירה. בינה מלאכותית לקיום שיחות מאפשרת למאמן הוירטואלי לדבר עם נציגי המכירות בשיחה קולית, להעניק להם ציונים ולעזור להם להשתפר בכוחות עצמם. שוק פתרונות השיחה מבוססי הבינה המלאכותית (Conversation Intelligence) צומח במהירות, אך עד כה הוא התמקד באינטראקציה עם לקוחות. חברת סקנד נייצ’ר יוצרת מרחב נטול שיפוטיות שבו נציגים יכולים ללמוד ולתרגל – פתרון מושלם לצוותים שעובדים מרחוק או לצוותים היברידיים. יתר על כן, הפתרון של סקנד נייצ'ר מקנה למנהלי המכירות יכולות ניטור ומפיק תובנות ייחודיות על כישורי הצוות. מנהלות ומנהלות בכירות יכולות לראות איפה בדיוק יש לצוות שלהם חוסרים ולקבל גישה למדדים שיחזו מראש אילו נציגים יפגינו ביצועים טובים יותר בקידום עסקאות, בלי שיצטרכו להמתין לתוצאות בשטח.

סקנד נייצ’ר זכתה לאחרונה בתואר "Cool Vendor" של גרטנר העולמית (®Gartner) לשנת 2021 בתחום פתרונות השיחה מבוססי הבינה המלאכותית. בדוח נאמר כי "כדי להסתגל לעולם מכירות שהולך ונעשה יותר ויותר וירטואלי, סמנכ"לי מכירות משקיעים בטכנולוגיה המשפרת את השיחות בין נציגי מכירות ללקוחות. סמנכ"לי מכירות צריכים לבחון ספקים של פתרונות שיחה מבוססי-בינה-מלאכותית כדי לשפר את קצב המכירות, לבסס משפך מכירות יעיל יותר ולשפר את תוצאות המכירות".

אודות סקנד נייצ’ר (Second Nature)
חברת סקנד נייצ’ר עוזרת לאנשים לנהל שיחות אפקטיביות יותר. זוהי החברה הראשונה בעולם שפיתחה פלטפורמה להדמיות מכירה בשפה טבעית. הפתרון של סקנד נייצ'ר מאפשר למשתמשים לתרגל שיחות עם המאמן הוירטואלי המבוסס על בינה מלאכותית ולקבל משוב מותאם-אישית בזמן אמת.
הנהלות ארגונים גדולים משתמשים בפתרון של סקנד נייצ'ר על מנת להניע שינויים אסטרטגים בתהליכי מכירה, בהצגת מוצרים חדשים ובכניסה לשווקים חדשים על ידי תרגום יעיל של אסטרטגיה עסקית לשיחות של אנשי המכירות בשטח.
משרדי החברה נמצאים בתל אביב ובניו-יורק. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר www.secondnature.ai


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il