TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"יש רעולי פנים בכלבייה, הזמנתי משטרה !"


גבע צין והכלבים (קרדיט גבע צין)
תושייתה של נציגת המוקד המבצעי של צוות 3 הצליחה לסכל את ניסיון הפריצה לכלבייה בשדה משה הודות לטכנולוגיית אבטחה מתקדמת. "השימוש בטכנולוגיה לצד הון אנושי מקצועי מהווים הרתעה ראויה במלחמה בפשיעה"
הפשיעה בדרום, בעיקר הפשיעה החקלאית, מתרחשת בעיקר על רקע היותם מבודדים ומרוחקים ממקום מרכזי. מסתבר שניסיונות הפריצה לא פוסחים גם על כלבייה במושב שדה משה שבמועצה האזורית לכיש. בכלבייה זו שוהים עשרות כלבים המיועדים לאילוף ובשלוש השנים האחרונות, כך מעיד הבעלים, גבע צין, היא נפרצה לפחות ארבע פעמים ונגנב ממנה בעיקר ציוד.
גם הפעם היתה הכלבייה במוקד הסקרנות של חולייה בת ארבעה חשודים, אשר הגיעו באישון לילה אל רחבת הכלבייה באמצעות רכב שטח "רייזר". הם שלפו פנסים ובחנו את השטח, אלא שלרוע מזלם, מצלמת אבטחה מתקדמת מסוג אנליטיקה, המתריעה בזמן אמת על תנועות חשודות ומשדרת את התמונות למוקד המבצעי של צוות 3, סיכלה את זממם בתוך דקות בודדות. המוקדנית קיבלה בזמן אמת את התמונות, שעוררו את החשד שבעוד רגע ממש הכלבייה תיפרץ.
בעל הכלבייה, גבע צין, מספר: "בשעה 02:12 דקות קיבלתי שיחת טלפון מנוי המוקדנית של חברת 'צוות 3' ששכרנו רק אחרונה, ואמרה לי : 'יש רעולי פנים בכלבייה, הזמנתי משטרה! וניתקה את השיחה".

מה עשית באותם רגעים?
"יצרתי קשר עם הכלבן שלנו באזור והזהרתי אותו שיש חולייה של חשודים בכלבייה. הוא מיד יצא עם 'גיגה בייט', כלבת הפיטבול שלנו. החשודים הבינו שהכלבן יוצא לכיוונם, כ-200 מטר מהם, וכבר בשעה 2:16 הם עזבו במהרה את מתחם הכלבייה. כעבור מספר דקות הגיעה המשטרה. אני מעריך שרצו לגנוב ציוד, מזון לכלבים ואולי גם כלבים".

גבע ציין כי אבטחה והגנה טובה על מקום מורכבת ממספר מעגלים ומכשולים, אשר יכולים להערים קשיים לפורצים הפוטנציאליים. "יש לנו גדר במקום עם שומר משלנו, אבל שילוב עם מצלמות ומוקד צופה 24/7 בהחלט יכולות להרתיע", אמר השבוע.

בצוות 3 אמרו היום: "השימוש בטכנולוגיית אנליטיקה, לצד הון אנושי מקצועי, מהווים נדבך חשוב וראוי בהרתעה אל מול אתגרי האבטחה וההתמודדות עם המלחמה בפשיעה. ישר כוח למוקדנית שגילתה נחישות ופעלה במקצועיות הראויה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il