TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophi.io זכתה ב-Digital Media Awards Worldwide של WAN-IFRA לשנת 2021


סופי איי או Sophi.io
Sophi Dynamic Paywall זכה בפרס הגלובלי עבור אסטרטגיית המדיה בתשלום הטובה ביותר
טורונטו, 1 בדצמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Sophi.io, ערכת כלי המיכון, המיטוב והחיזוי מבוסס הבינה המלאכותית של גלוב אנד מייל, זכתה ב-Digital Media Awards Worldwide של WAN-IFRA לשנת 2021 בקטגוריית Best Paid Media Strategy עבור Sophi Dynamic Paywall, מנוע חומת התשלום בעל יכולת ההתאמה האישית בזמן אמת שלה. מנוע זה מנתח את מאפייני התוכן וגם את התנהגות המשתמש כדי לקבוע מתי לבקש מהקוראים כסף או כתובת דואר אלקטרוני, ומתי להניח להם.

השופטים בחרו פה אחד ב-Sophi Dynamic Paywall כמנצחת, ואחד מהם אמר כי: "מה שגלוב אנד מייל עשו הוא דבר חדיש ומה שאני הכי מעריך הוא שהם נבדקו לאורך כל הדרך מול חומת התשלום הישנה, ​​כך שהתוצאות האלה ממש ממש ברות קיימא".

Digital Media Awards Worldwide של איגוד מפרסמי החדשות העולמי (WAN-IFRA) היא תחרות המדיה הדיגיטלית העולמית של תעשיית המדיה החדשותית. הזוכים ברחבי העולם נבחרים מתוך הזוכים בפרסי ה-Digital Media Awards האזוריים באפריקה, אסיה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, צפון אמריקה ודרום אסיה, אשר ביחד מספקים באופן קבוע למפיצי חדשות את שיטות העבודה המומלצות והחדשניות בפרסום הדיגיטלי העולמי. הפרסים מעניקים הכרה וחוגגים את מיטב המדיה הדיגיטלית.

"Sophi Dynamic Paywall הוא פתרון שהיה חיוני להגדלת ההכנסות מהקוראים בגלוב אנד מייל", אמר פיליפ קראולי, מוציא לאור ומנכ"ל The Globe and Mail. "אני מצפה לחלוק עוד סיפורים על האופן שבו הלקוחות האחרים של Sophi זוכים לראות תוצאות נהדרות עם הטכנולוגיה שלנו המופעלת בידי בינה מלאכותית".

Sophi היא מערכת בינה מלאכותית המסייעת למפיצי תוכן לזהות את התוכן היקר ביותר שלהם ולמנף אותו להשגת יעדים עסקיים מרכזיים. חבילת הכלים של Sophi מורכבת גם מ-Sophi Site Automation, האוספת באופן אוטונומי תכנים מכל הנכסים הדיגיטליים של המפיץ, ומ-Sophi Content Paywall המשתמשת במודלים מורכבים של עיבוד שפה טבעית כדי לנתח כל פיסת תוכן ולבחור מאמרים להצבה לפני או מאחורי חומת תשלום קשיחה, תוך השגת הערך המרבי מההזדמנויות להכנסה ממנויים וגם של ההכנסות מפרסום עבור המפיצים.

מפיצי תוכן בחמש היבשות משתמשים כעת בטכנולוגיות הבינה המלאכותית ולימוד המכונה של Sophi כדי להניע החלטות של חומת תשלום, מיכון של אתרים ומיכון של הדפסה.

אודות Sophi.io

Sophi.io (https://www.sophi.io) פותחה על ידי The Globe and Mail כדי לעזור למפרסמי תוכן לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות חשובות. זאת חבילה של כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שכוללת את Sophi Automation ו-Sophi for Paywalls וגם את Sophi Analytics, מערכת תומכת החלטות עבור מפרסמי תוכן. סופי מתוכננת לשפר את המדדים שהכי חשובים לעסק שלכם, כמו שימור ורכישת מנויים, מעורבות, אחרונוּת, תדירות וכמות. סופי גם מאפשרת תסדיר אוטומטי של עיתונים מודפסים ועיתונים אלקטרוניים.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il