TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אילקס מדיקל תשקיע 10 מיליון שקל בקדימהסטם עם אופציה להגדיל את היקף ההשקעה לכ-21 מיליון שקל


אילקס מדיקל
דירקטוריון קדימהסטם החליט לפעול לרישום החברה למסחר בנאסד"ק
קדימהסטם (ת"א:KDST) חברה מובילה בתחום התרפיה התאית, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של מוצרים פורצי דרך לטיפול במחלות ALS וסוכרת, הודיעה על גיוס 10 מיליון שקל מאילקס מדיקל (ת"א:ILX) באמצעות הנפקת מניות פרטית. הגיוס בוצע לפי מחיר של 4.26 ₪ למניה (גבוה בכ-5% ממחיר הסגירה ערב הדירקטוריון). במסגרת הגיוס, הוענקו לאילקס מדיקל סך של 1,407,130 אופציות (60% כיסוי) ב- 2 סדרות, במחירי מימוש של 7 ו-8.5 ₪ למניה, ומימושן יכול להגדיל את היקף הגיוס לכ-21 מיליון שקל. בכוונת תמר גלילי, מנכ"ל אילקס מדיקל, להצטרף לדירקטוריון קדימהסטם.

קדימהסטם עברה שינוי ניהולי כאשר לפני מספר חודשים הצטרפה לחברה קבוצת משקיעים לאחר מינויו של יו"ר דירקטוריון החברה, רונן טויטו. בהמשך, מונה למנכ"ל החברה אסף שילוני, בעל ניסיון של מעל 20 שנה במהלכן מילא תפקידים בכירים בעולם הביוטק ועבד עם החברות המובילות בתעשיית התרפיות התאיות. שילוני שימש מעל לעשור במגוון תפקידי ניהול בחברת PeproTech, המפתחת פתרונות לתחום. תחת ההנהלה החדשה, גייסה החברה מאז תחילת 2021 מעל ל-50 מיליון שקל במחירים עולים אשר חיזקו את יכולת החברה לקדם את מוצריה.

הגיוס הנוכחי ישמש את החברה לטובת המשך הפיתוח והמחקר של שני מוצרי החברה המובילים: AstroRx® לטיפול במחלת ה- ALS ו-IsletRx לטיפול במחלת הסוכרת תלוית אינסולין. כמו כן, ההשקעה תשמש לסיום ההכנות לניסוי הקליני ולהמשך יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים.

הגיוס מצטרף לשורת הצלחות של החברה במהלך השנה האחרונה, ביניהם מפגש עם ה-FDA (INTERACT) בתחילת החודש בנוגע לטכנולוגיית החברה המבוססת תאי גזע לטיפול במחלת הסוכרת, קבלת אישור לפטנט ביפן לטיפול בסוכרת, ופרסום מאמר מדעי במגזין Frontiers in Endocrinology היוקרתי, על ההתקדמות בטכנולוגיית תאי הגזע של החברה לטיפול בסוכרת.

אסף שילוני, מנכ"ל קדימהסטם: ״אנו נרגשים לקבל את תמיכתה של אילקס מדיקל - אחת מהחברות המשמעותיות בישראל בתחום, הנסחרת בשווי של כמיליארד וחצי שקל. מהלך זה מעיד על התפתחותה של קדימהסטם ויסייע לנו לקדם את שתי תוכניות התרפיה התאית בסוכרת ו-ALS. זהו ציון דרך חשוב והכרה מאחד הגופים המשמעותיים בישראל בחברה ובצוות הניהולי שלה"


"הצוות המוביל של אילקס מדיקל הראה הבנה מרשימה בתחום ותשוקה לתמוך בהובלת טכנולוגיות מתקדמות לקליניקה. החברה הבינה את המדע הייחודי והמתקדם של קדימהסטם, וזיהתה את הפוטנציאל האדיר בתחום חדשני שמוביל את רפואת העתיד, ואנו מברכים על החלטתם להיות שותף לדרך שלנו"
רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "רצף העסקאות במהלך השנה האחרונה מוכיח את אמונם של המשקיעים בפיתוח של קדימהסטם, ומעיד על בשלות השוק לפיתוח בתחום התרפיה התאית. בנוסף קיבל דירקטוריון החברה החלטה לפעול לרישום בנאסד"ק, מהלך כזה יאפשר לחברה ולפלטפורמה הטכנולוגית שלה חשיפה למשקיעים אמריקאים ומוסדיים מהתחום, כמו גם קבלת הערכה ראויה באמצעות אנליזה מקצועית. וכן שיתופי פעולה גלובליים משמעותיים לחברה. העסקאות האחרונות שהחברה השלימה חיזקו את ההון העצמי של קדימהסטם, בצורה שתאפשר לחברה לפעול לרישום בנאסד"ק, ואנו מודים לאילקס מדיקל על תמיכתם ובחירתם להפוך למשקיע אסטרטגי בחברתנו".
תמר גלילי מנכ"ל אילקס מדיקל- "ההשקעה בקדימהסטם היא חלק אסטרטגיית ההשקעות עליה הצהירה החברה, וגיוון מנועי הצמיחה של אילקס מדיקל. מדובר בחברה מבטיחה בתחום הטיפול התאי. אנו בטוחים כי ההנהלה החדשה שלה תצעיד אותה למסלול של צמיחה מואצת, הבאת פתרונות למטופלים ורישום למסחר בנאסד"ק. השקעה זו מצטרפת להשקעה בחברת Starget Pharma, ולהחלטת החברה לבצע השקעות משמעותיות.

אודות חברת קדימהסטם
חברה מובילה בתחום ה - Cell Therapy הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של תרפיות תאיות, שמפתחת ומייצרת מוצרי "מדף" תאיים המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה לגידול והתמיינות של תאי גזע עובריים לכדי תאים פעילים באיכות קלינית. ® AstroRx, תכנית פיתוח מתקדמת של החברה, הינו מוצר תאי המורכב מתאי אסטרוציטים לטיפול ב - ALS, שהראה תוצאות מבטיחות בניסוי קליני ראשוני. וכן IsletRx מוצר תאי המורכב מתאי לבלב פעילים, המיוצרים מתאי גזע, שנמצאו יעילים ובטוחים לטיפול בסוכרת תלוית אינסולין, ונמצאים בתהליך פרה-קליני מתקדם.
קדימהסטם נוסדה על ידי פרופ' מישל רבל, המדען הראשי של החברה ופרופסור אמריטוס לגנטיקה מולקולרית במכון וייצמן. פרופ' רבל זכה בפרס ישראל עבור ההמצאה והפיתוח של Rebif, התרופה המקובלת לטרשת נפוצה הנמכרת ברחבי העולם. קדימהסטם נסחרת בבורסה בתל אביב (ת"א:KDST).


אודות קבוצת אילקס
אילקס מדיקל הינה מהחברות המובילות בתחומה בארץ ועוסקת ישירות ובאמצעות חברות בנות בתחום הציוד הרפואי בארץ ובחו"ל. הקבוצה עוסקת בשלושה תחומי פעילות מרכזיים: שיווק מכשור מעבדתי רפואי וחומרי דיאגנוסטיקה באמצעות קבוצת אילקס, שיווק ציוד רפואי ומדעי באמצעות מדטכניקה ופיתוח וייצור ושיווק מכשירי הנשמה באמצעות פלייט. החל מחודש נובמבר 2020 החברה גם מספקת שירותי מעבדה לביצוע בדיקות קורונה. אילקס מייצגת חברות בינלאומיות מובילות בתחומן ובהן Hologic, Grifols ,BioMerieux, IL ,Abbott , Qiagen המספקות פתרונות מן השורה הראשונה לתחומי דיאגנוסטיקה רבים, כגון מיקרוביולוגיה, בנקאות דם, המטולוגיה, קרישה, הפריה חוץ גופית ועוד. אילקס נותנת שירות ללקוחות וגופים גדולים ומשמעותיים בישראל הכוללים את משרד הבריאות, ארבעת קופות החולים, מכוני מחקר, משרד הביטחון, תאגידים רפואיים, בתי חולים ציבוריים ופרטיים ובנקי דם בישראל ובדרום אפריקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il