TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE פותחת סופרמרקט היברידי בקלן בטכנולוגיה של Trigo הישראלית


REWE. Credit_ Kai Schulz
המערכת תוכננה על פי תקני הפרטיות המחמירים בעולם ואינה אוספת מידע אישי או זיהוי פנים
ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE פותחת היום, ה- 26 באוקטובר, בעיר קלן סופרמרקט היברידי וזאת באמצעות טכנולוגית ראייה ממוחשבת שמפתחת חברת הסטארטאפ הישראלית Trigo. החנות היא סופרמרקט אוטונומי היברידי ראשון מסוגו בעולם הכולל מגוון של יותר מ- 2,000 מוצרים. החנות עברה הסבה מחנות רגילה לחנות אוטונומית היברידית.

הסופרמרקט יפעל תחת השם "pick and go". הקונים יאספו את המוצרים שהם מעוניינים בהם ויוכלו לצאת מהחנות ללא כל עיכוב בעמדות תשלום. המערכת של טריגו תזהה את המוצרים שכל אחד מהלקוחות אוסף לסל על ידי שילוב של מצלמות, מערכת של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות, בדומה לטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים. בסיום הקניה הלקוח יקבל את החשבונית למכשיר הנייד דרך אפליקצית הרשת.

החנות ההיברידית, בשונה מחנויות אוטונומיות אחרות בעולם, תאפשר גם קניה בקופה רגילה במקביל לחוויה האוטונומית, זאת כדי לאפשר לקונים מזדמנים שאינם מעוניינים להרשם באפליקציה, מי שאין להם סמארטפון או מי קונים בעלי אוריינות דיגיטלית נמוכה, טכנולוגית להנות אף הם מהקניה בחנות. מערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים ביותר בעולם ואינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי או מפעילה שיטות של זיהוי פנים. המערכת מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.

קבוצת REWE היא מרשתות הסופמרקטים הגדולות בעולם עם 9,500 חנויות בחרבי העולם. החנות בקלן תצטרף לסופרמרקט אוטונומי שפתחה לפני שבוע טסקו הבריטית במרכז לונדון. המערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים ביותר בעולם ואינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי או מפעילה שיטות של זיהוי פנים. המערכת מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.

מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו: "בשיתוף עם הנהלת REWE הטמענו את הטכנולוגיה שלנו באופן היברידי כדי לתת מענה לכל סוגי הקונים, ללקוחות קבועים של הרשת שרוצים קניה מהירה ללא חשש מעיכובים בתורים מאחורי עגלות עמוסות של קונים אחרים וגם לקונים אשר יעדיפו להשתמש בקופה הרגילה. אנחנו גאים בהבעת האמון מצד רשתות הקמעונאות הגדולות והותיקות בעולם. תחום החנויות האוטונומיות הוא עם פוטנציאל עצום ואנחנו נמצאים רק בתחילת הדרך״.

טריגו הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל גבאי, מנכ״ל החברה, ודניאל גבאי, סמנכ״ל הטכנולוגיה. החברה גייסה מאז הקמתה 104 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם הרשתות REWE וטסקו ופועלת בשיתוף פעולה עם שופרסל בישראל ורשתות נוספות באירופה וארה"ב. כיום מועסקים בחברה 150 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב וכן במשרדי החברה בלונדון, גרמניה, הולנד וארה"ב. החברה מגייסת אנשי פיתוח בתחומי בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה, הנדסה וכן מנהלי מוצר, אופרציה ותמיכה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il