TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד הכלכלה והתעשייה נרתם למאבק בפשיעה במגזר הערבי:


אילוסטרציה - אקדח
רובי האיירסופט יוגדרו ככלי נשק ולא כ"צעצוע מסוכן", זיקוקים ייחשבו כחומר נפץ ותוקשח האכיפה הפלילית בתחום
בתוך כך, הכריזה שרת הכלכלה והתעשייה על הפסקת היבוא של כלי איירסופט מסוגים מסוימים, הניתנים להסבה לנשק מסוכן, וחלקי החילוף שלהם וזאת כהוראת שעה למשך שלושה חודשים, על מנת למנוע את המשך זליגת הכלים לידיים עברייניות ועד להסדרת הטיפול והאכיפה בתחום

שרת הכלכלה והתעשייה, האלופה (מיל') אורנה ברביבאי: "הגדרת רובי האיירסופט כנשק חם ולא כצעצוע מסוכן, הינה צעד קריטי במסגרת המאבק בפשיעה במגזר הערבי בפרט, ובמסגרת השימוש בהם על ידי גורמים עברייניים בכלל. לצערנו, השימוש בהם חרג מאוד מגבולותיו המקוריים, ובהתאם, חובה עלינו להקשיח בהקדם את האכיפה בתחום, כדי לעצור את הפגיעה בחיי אדם. עד אשר תסתיים הסדרת הנושא, הוריתי על עצירת יבוא כלי הנשק לאלתר למשך שלושת החודשים הקרובים, ואני מקווה שנתחיל לראות את השינוי כבר בטווח הקרוב"

במסגרת המאבק בפשיעה בחברה הערבית, הונחה על שולחן הממשלה הצעת מחליטים לפיה ישונו הדינים החלים על כלי האיירסופט, הנחשבים כיום כ"צעצועים מסוכנים" ונמצאים בפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה, כך שיחולו עליהם ההגבלות והדינים שחלים ב"חוק כלי היריה". כחלק משינוי זה, ייקבעו תנאים לייבוא, מכירה והחזקה וכן יתבצע פיקוח אפקטיבי, ובסיום תהליך ההסדרה תעבור האחריות על תחום האיירסופט למשרד לביטחון הפנים.

עד להשלמת הצעד, הכריזה שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, בשיתוף פעולה עם השר לבט"פ ובעקבות דו"ח גורמי הביטחון, אשר הצביעו על הסכנה בכלי האיירסופט, על עצירת יבוא האיירסופט וחלקיו לישראל לשלושת החודשים הקרובים, בכפוף לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת, אשר תתכנס היום לדון בנושא, בהשתתפות מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא.

השרה הבהירה כי בתקופה זו יבחנו צרכי העוסקים בספורט ופנאי הקשורים לכלי האיירסופט, במטרה לחדש את היבוא באופן מוסדר ומתואם בין כלל הגורמים.

כמו כן, עד אשר תושלם הסדרת הנושא, משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים יסייעו למפקחי משרד הכלכלה והתעשייה בביצוע פעולות האכיפה השוטפות ובביצוע השמדות של כלי האיירסופט, המוסב לנשק קטלני.

צעד נוסף שמקדם המשרד בתחום זה הוא ההכרזה על זיקוקים מסוג 2 כחומר נפץ מאושר על פי "חוק חומרי נפץ", על מנת לאפשר את הקשחת הרגולציה על זיקוקים ואת האכיפה הפלילית באמצעות משטרת ישראל. במקביל, יוקם צוות בהובלת משרד הכלכלה והתעשייה והמשרד לביטחון פנים אשר יבחן את כלל היבטי האכיפה, הפיקוח וההסדרה של נושא זיקוקי הדינור וחומרי הנפץ מקטגוריות 2 עד 4. הצוות יגיש את מסקנותיו למנהלים הכלליים של משרד הכלכלה והתעשייה ומשרד לביטחון פנים בתוך 60 ימים. לאחר השלמת המהלך, תוגבר האכיפה על ידי משטרת ישראל בהיבטי עבריינות, ובמקביל, זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה תמשיך להיות אחראית על נושאי הסדרת העיסוק והאחסנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il