TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נשיא איגוד לשכות המסחר לראש הממשלה: יש לדחות לתחילת שנת 2022 את החלת התו הירוק


אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר
למי שהתחסן בשלושה חיסונים ולהתמקד בתקופה זו גם בהרחבת האוכלוסיה שקיבלה שני חיסונים בלבד‎‎
עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה הבוקר (26.9.21) לראש הממשלה, חה"כ נפתלי בנט, בבקשה כי ידחה את ההוראה המעניקה תוקף לתו הירוק רק למי שקיבל שלושה חיסונים החל מ-1.10.21.

לדברי לין, הוראה זו "אינה ישימה ואינה ריאלית.... ותגרום מתחים מיותרים במשק ופגיעה מיותרת במגזר העסקי".

לין מציע כי החלת התו הירוק תידחה לתחילת שנת 2022 וכך יתאפשר להתמקד באלו שטרם קיבלו את מנת הדחף השלישית וגם באלו שטרם קיבלו שני חיסונים, ולעודד אותם להתחסן.

מצ"ב המכתב המלא:

לכבוד
חה"כ נפתלי בנט
ראש הממשלה
משרד ראש הממשלה


מכובדי,

הנדון: דרישת תו ירוק של שלושה חיסונים


ההוראה כי מ-1.10 תו ירוק יהיה בעל תוקף לכל דבר ועניין רק אם נושאו קיבל שלושה חיסונים נגד הקורונה, אינה ישימה ואינה ריאלית, ואני מבקש כי תדחה הוראה זו ותעדכנה.

השארת הוראה זו בתוקף תגרום מתחים מיותרים במשק ופגיעה מיותרת במגזר העסקי, מה שלאמיתו של דבר, הממשלה מנסה ככל יכולתה למנוע.

אין שום דרך שגם אלה הרוצים לקבל את מנת הדחף יוכלו לקבלה עד סוף חודש ספטמבר, בנוסף לשני החיסונים אותם הם קיבלו. אנו חייבים לבחון את הפער המספרי בין אלו שקיבלו שני חיסונים לבין אלו שקיבלו שלושה חיסונים. הפער הוא גדול מאוד – כמעט שלושה מיליון נפש.

אפשר בהחלט להבין את חשיבות עדכונו של התו הירוק והתמריץ לחיסון שלישי, אבל כל הוראה שלא עומדת במבחן יכולת הביצוע סופה שרק תחליש את מדיניות הממשלה, תפגע ללא צורך במגזר העסקי ובציבור הצרכנים ולא תתרום תרומת אמת למאבק של בלימת התפשטות המגפה.

אני מציע לעדכן הוראה זו לתחילת שנת 2022. ובנוסף, לבחון מדוע יש לנו סדר גודל של רק שישה מיליון מתחסנים בשתי מנות החיסון הראשונות. מאמצים חייבים להיות מתועלים גם להרחבת הציבור שקיבל שני חיסונים.

בברכה,

אוריאל לין


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il