TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרוסופט העולמית וורטקס וונצ'רס משקיעות 15 מיליון דולר


צילום: דורון לצטר
בחברת הסטארטאפ הישראלית GrowthSpace כדי לממש את הפוטנציאל הטמון בכל עובדת ועובד
חברת הסטארטאפ הישראלית GrowthSpace, פלטפורמה לפיתוח מותאם אישית של עובדים השלימה סבב גיוס A בהיקף של 15 מיליון דולר מקרן M12 של מיקרוסופט העולמית ומקרן ורטקס. בכך מגיע סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה ל-19 מיליון דולר. ההשקעה תנותב למאמצי ההתרחבות של החברה בצפון אמריקה והרחבת מרכז הפיתוח בישראל.

"כל עובד ומנהל מכירים את הבעיה שGrowthSpace באה לפתור – הצורך להתפתח מקצועית בארגון אל מול חוסר היעילות של הכלים המוצעים לעובד כדי להתפתח, כולל סדנאות ניהול, הרצאות, קורסים מקוונים ועוד," אומר עומר גלס, מנכ"ל החברה.

"התפיסה העומדת בבסיסה של GrowthSpace היא שלכל אדם יש פוטנציאל אינסופי לעשות דברים גדולים. המטרה שלנו היא לאפשר לחברות לממש את הפוטנציאל הזה ולפתח כל עובד בדיוק כפי שהן מפתחות את המנכ"לים שלהן - זיהוי מדויק של האתגר המקצועי וחיבור למומחה בעל ניסיון מוכח במקרים דומים בעבר. החיבור עם מיקרוסופט וקרן ורטקס יאפשר לנו להרחיב את הפעילות בקרב התאגידים הגדולים בצפון אמריקה ולגייס עובדים חדשים במרכז הפיתוח בישראל."

GrowthSpace הוקמה בשנת 2019, על ידי עומר גלס המנכ"ל, דן טרנר סמנכ"ל התפעול (COO), ויצחק קידר מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO).

באמצעות טכנולוגיה ייחודית שפיתחה, GrowthSpace ממפה את צרכי הפיתוח של כל עובד, למשל, פיתוח כישורי תקשורת בין אישית, בניית road map מוצרי או ניהול בסביבת Agile, ומתאימה לו את המומחה המתאים ביותר, בהתבסס על הרקע, המומחיות והנתונים על הצלחה במקרים דומים, מתוך כאלף מאמנים, מנטורים מקצועיים ויועצים מ- 40 מדינות, ומתמחים בכ-300 כישורים שונים.

בתקופת הקורונה החברה גדלה משמעותית בעקבות המעבר לעבודה מרחוק, וכיום נמצאת בשימוש בקרב כ-100 חברות מובילות בארץ ובעולם ובהן אינטל, אפלייד מטיריאלס, ג'ונסון את ג'ונסון, צ'ק פוינט, טאבולה ומאנדיי.

בחברה מועסקים 30 הממוקמים בישראל, ארה"ב וקנדה, אך הם לא משוייכים למשרדים מקומיים, החברה עובדת במודל Remote.

אביעד אריאל, שותף בקרן ורטקס, מסר שהקרן החליטה להשתתף בסבב הגיוס לאחר שמספר חברות פורטפוליו החלו לעבוד עם GrowthSpace ועל רקע שביעות הרצון של העובדים והמנהלים מההישגים.

עירד דור, שותף ב-M12, מסר "הנכס המרכזי של GrowthSpace הוא הדאטה שהפלטפורמה צוברת על כל תהליך. אחרי אלפי תהליכים שעברו במערכת, היכולת שלה לחזות התאמה מוצלחת בדיוק רב, ולאפשר לחברות לדעת באופן כמעט מדעי איזה מומחה הצליח או נכשל במקרה מסוים, או איזו תוכנית עבדה עבור אוכלוסיה מסויימת בחברה הדומה לה היא חסרת תקדים בעולם של פיתוח העובדים"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il