TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת קורנית מפרסמת את דוח ה- ESG הראשון שלה ומציבה יעדים סביבתיים וחברתיים לשנת 2026


ESG shutterstock
קורנית מתחייבת כי בזכות הטמעת מערכות ייצור ה- ON DEMAND בתעשיית האופנה והטקסטיל, עד שנת 2026 יווצר חיסכון עולמי של 4.3 טריליון ליטרים של מים ויופחתו פליטות גזי החממה בעולם ב- 17.2 מיליארד קילו של Co2, זאת באמצעות מניעת ייצור של 1.1 מיליארד פריטי לבוש עודף
קורנית דיגיטל (Nasdaq: KRNT), חברה בינלאומית מובילה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לייצור טקסטיל On-Demand, פרסמה היום את דוח האימפקט הראשון שלה לשנת 2020, הסוקר את פעילותה וביצועיה ביחס לתחומים וסוגיות בעולמות הסביבה, החברה והממשל התאגידי (ESG). דו"ח זה משקף את מחויבותה של קורנית להשגת יעדי ESG, וחושף את הדרך בה קורנית מנהלת את עסקיה, יוצרת השפעה משמעותית על קהילות מקומיות ומשיגה מטרות סביבתיות. בנוסף, הדוח משקף את הדרך בה קורנית תמשיך לבנות תרבות ארגונית מגוונת ומכילה, תמשיך להשקיע בצמיחה ובפיתוח עובדים ותעודד הטמעת שיטות עבודה הוגנות ובטוחות בעולם.
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל מסר: "החזון שלנו הוא להפוך את עולם האופנה והטקסטיל לבר קיימא והדוח משמש כמפת דרכים עבורנו להשגת יעדים אלה. תעשיית האופנה העולמית אחראית לנזקים אקולוגיים חמורים, שכן התעשייה מייצרת כ-20% מכלל השפכים העולמיים, זאת בעוד שבמהלך העסקים הרגיל כ-30% מכלל הבגדים המיוצרים לא נמכרים. אנחנו ממוקדים בשינוי מסלול זה כשהקיימות היא בראש מעיינינו, ובכוונת קורנית להיות מובילת השינוי הנדרש בתעשיה".
בנוסף להטמעת טכנולוגיות עם השפעה סביבתית מינימאלית, אשר צורכות פחות מים, מייצרות פחות פסולת ופחות פליטות, המערכות של קורנית מאפשרות ייצור לפי דרישה - מהלך המונע ייצור יתר של פריטי הלבשה ומוצרי טקסטיל שונים.
בדיקת LCA - –life cycle assessment שנערכה על 2 מוצרי הדגל של קורנית, אטלס מקס ופרסטו S, בשנת 2021, הוכיחה כי מערכות הטכנולוגיה של קורנית צורכות עד כ-95% פחות מים וכ-94% פחות אנרגיה, וכן פולטות עד כ-83% פחות פליטת גזי חממה (GHG), ביחס לתהליכים אנלוגיים מסורתיים בשימוש במערכות ה- .Presto S בטכנולגיית ה- Atlas Max נמצא כי החיסכון מגיע לעד כ-93% פחות מים, 66% פחות אנרגיה וכן עד כ-82% פחות פליטת גזי חממה (GHG) .
על בסיס ניתוח זה בשילוב אסטרטגיית הצמיחה של החברה והתחזיות שלה לשנים הקרובות, עד שנת 2026 צפויים פתרונות ה-On-Demand של קורנית להוביל לייצור של כ-2.5 מיליארד פריטי לבוש ובכך למנוע ייצור עודף של כ-1.1 מיליארד פריטי לבוש, הנגרם בשיטות הייצור המסורתיות (בהתבסס על ההנחה של 30% יצור עודף בתעשיה המסורתית). כמות זאת שווה לפריט לבוש אחד עבור כל אזרחי אירופה וצפון ארה"ב.
המהלך יתבטא בחיסכון משאבים של כ-4.3 טריליון ליטרים של מים – כמות המוערכת בחסכון מי שתיה הדרושים לכל אוכלוסיית ארה"ב למשך 11 שנים. בנוסף, המהלך יתבטא בהפחתת פליטת גזי חממה (Co2) בהיקף של כ-17.2 מיליארד קילו, שהיו מיוצרים בשיטות המסורתיות - כמות השווה בערכה לפליטת גזי החממה של מכונית המקיפה את כדור הארץ בנסיעה כ-2,400 פעמים.
הדוח מתאר גם את מחויבות קורנית להשגת מטרות שונות בתחומי פסולת, כימיקלים, פליטת גזי חממה, אנרגיה, פיתוח מוצרים, הכשרת עובדים ושמירה על מגוון והכללה של עובדים וכן בתחום שרשרת האספקה של החברה.
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית הוסיף: "על אף שאנו גאים בהתקדמותנו להשגת המטרה של להיות מובילים טכנולוגיים באחריות סביבתית וחברתית, ושל העצמת תעשיית האופנה העולמית לרתום את היצירתיות שלה לצמצום טביעת הרגל האקולוגית שלה, אנו יודעים שיש עוד הרבה מה לעשות בתחום. הדוח נותן גושפנקא לחזון שלנו לספק יכולות יצור על פי דרישה, בצורה יעילה ובלתי מתפשרת, עבור לקוחותינו, בעלי העניין שלנו, העובדים והביקוש בשוק העולמי. היעדים שהצבנו משקפים את ערכי הליבה של קורנית השזורים בכל היבט בעסק שלנו."
הדוח נכתב בהתאם לתקן Global Reporting Initiative Standards core reporting framework option וכן Sustainability Accounting Standards Board עבור תחום השירותים המקצועיים והמסחריים.
קורנית דיגיטל הינה חברה בינלאומית פורצת דרך המובילה את תחום ייצור האופנה On-Demand בעולם באמצעות טכנולוגיות הדפסה דיגיטלית בת קיימא. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2002, מונה כ-672 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של רונן סמואל המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל. עם בסיס לקוחות של למעלה מאלף מאתיים בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ומותגים מובילים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט: https://ir.kornit.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il