TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הפינטק Melio מכריזה על גיוס 250 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד


מקימי Melio צילום: רועי שור
חברת הפינטק Melio, המפתחת פלטפורמת תשלומי B2B לעסקים קטנים בארצות הברית, מכריזה על גיוס 250 מיליון דולר בסבב מסדרה D. החברה שילשה את שוויה ל-4 מיליארד דולר אחרי הכסף, פי 3 משווי החברה בסבב הקודם שהוכרז בינואר 2021.
את הסבב הובילו המשקיעה החדשה קרן Thrive Capital, יחד עם המשקיעה הקיימת קרן General Catalyst. אליהן הצטרפו חברת ההשקעות האמריקאית Tiger Global Management ומשקיעים קיימים. מאז הקמתה ב-2018, Melio גייסה 506 מיליון דולר כולל ההשקעה הנוכחית.

סבב הגיוס הנוכחי מגיע לאחר שב-18 החודשים האחרונים החברה הגדילה את היקף התשלומים שהיא מעבדת בחודש ב-5,000% ,מ- 20 מיליון דולר ליותר ממיליארד דולר בכל חודש, והיא נמצאת כעת בצמיחה מהירה.

ההשקעה תשתמש לתמיכה בהתרחבות החברה בארה״ב, באמצעות אינטגרציה עם כמה מחברות השירותים הפיננסיים וחברות התוכנה הגדולות בארה״ב. Melio תאפשר ללקוחותיהן להשתמש בכלי ניהול התשלומים הנכנסים והיוצאים שפיתחה, תוך הטמעת הטכנולוגיה של Melio לתוך המוצרים הקיימים שלהן. מדובר בשותפויות עם חברות שירותים פיננסיים, חברות תוכנה (SaaS), ופלטפורמות מסחר מקוון המעוניינות להציע ללקוחותיהן העסקיים כלים לניהול תשלומי B2B דרך Melio. בעבר ביצעו השקעות אסטרטגיות בחברה אמריקן אקספרס, אינטואיט וסיילספורס, על מנת לחזק את מעמדן בקרב עסקים קטנים.


"שנת 2021 היתה שנה של צמיחה מואצת עבורנו", אומר מתן בר, מנכ״ל ומייסד Melio. "אנחנו בעמדה שמאפשרת לנו לעזור לעסקים קטנים יותר מאי פעם, באמצעות דיגיטציה של התשלומים העסקיים שלהם. החוסכת להם כסף וזמן יקר ומאפשרת להם למקסם את תזרים המזומנים שלהם."

בנוסף, החברה מודיעה גם על צירוף של שקן צ'נולט כחבר משקיף בדירקטוריון. צ'נולט הוא לשעבר מנכ״ל ויו״ר אמריקן אקספרס וכיום יו״ר ג'נרל קטליסט.

Melio הוקמה בשנת 2018 על ידי היזמים מתן בר (CEO), זיו פז (COO) ואילן אטיאס (CTO). החברה מעסיקה 400 עובדים, מחציתם במשרדים בתל אביב והשאר במשרדי החברה בניו יורק וקולורדו. משקיעים בסבבים הקודמים של החברה הם קרן Accel, קרן אלף, קרן בסמר ו- Coatue Management.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il