TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טראקנט מרחיבה את מעגל הלקוחות המשלמים באירופה


טראקנט
קבוצת DSV, ענקית הלוגיסטיקה הדנית תחל בפעילות מסחרית ברומניה בפלטפורמה של טראקנט
הפלטפורמה של חברת Trucknet מאפשרת לחברות הובלה ולוגיסטיקה למזער את הנסיעות הריקות באופן משמעותי, על ידי ממשק תיעדוף אוטומטי של רכבים זמינים עם חברות אחרות בתחום התחבורה והלוגיסטיקה, על ידי ביצוע התאמה חכמה על בסיס מיקום בין משאיות ריקות לבין מטענים.

לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה: ״בתוך זמן קצר שתי חברות משמעותיות באירופה החליטו להשתמש במערכת שלנו לאחר שראו את הערך הרב שהיא נותנת לכלל המשתמשים.

הבעת אמון זו בזמן מהיר מחזקת את הביטחון שלנו הן בצורך העולמי ובמיוחד באמון הגדול שאנו זוכים בטכנולוגיה שפיתחנו וביעילות והרווחיות שהביאה עימה.
השימוש בפלטפורמה של Trucknet יאפשר לענקית ההובלה הדנית, שיפור ואופטימיזציה בניהול ציי הרכבים וניהול מו"מ של רכבים זמינים עם חברות אחרות, מערכת מכרזים און ליין לכל עסקה (BID).

בנוסף לשימוש בפלטפורמה שלנו ערך סביבתי רב, שיאפשר מזעור נסיעות המשאיות הריקות בצי תוך צמצום פליטת מזהמים.

ההסכם שחתמנו היום עם ספקית שילוח ולוגיסטיקה המבצעת כ- 150,000 נסיעות בשנה ואשר הינה חלק מקבוצת DSV העולמית – ענקית שילוח ולוגיסטיקה בינלאומית הפועלת בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם ואני מאמין שהצלחה עשויה לגרור הסכמים עם מדינות נוספות בקבוצה.״


ישראל, 14 לספטמבר 2021 - (ת״א: טראנ) טראקנט, המפתחת פלטפורמה המאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים לשיפור היעילות והרווחיות של החברות מודיעה היום כי קבוצת DSV סיכמה עם החברה על סיום התאמת המערכת לצרכי DSV ותחל ברישום לפלטפורמה של כ- 3,000 חברות הובלה, המשמשות קבלני משנה של DSV וזאת לצורך מתן שירותי שילוח והלוגיסטיקה.
קבוצת DSV תתחיל בשימוש מסחרי בפלטפורמה החל מה- 1.10.2021.
הסכומים אותם תקבל טראקנט על פי תנאי הסכם זה מגיעים משני מקורות הכנסה.
לאחר תקופת ההרצה, תקבל טראקנט רומניה מ-DSV סך של 3 אירו (בתוספת מע"מ) בגין כל משלוח שתוביל DSV תוך שימוש בפלטפורמת טראקנט, כאשר DSV התחייבה לכמות מינימום של 1,000 משלוחים לכל חודש. בנוסף, תשלם DSVלטראקנט רומניה דמי אחזקה חודשיים בסך של 1,500 אירו (בתוספת מע"מ), ובלבד שאם DSV תבצע למעלה מ-3,500 הובלות בחודש תוך שימוש בפלטפורמת טראקנט, היא תהיה פטורה מתשלום דמי האחזקה עבור אותו חודש.


אודות קבוצת DSV:
חברת DSV, מתמחה בשילוח, תובלה ולוגיסטיקה באוויר, בים ויבשה.
הקבוצה פעילה בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם ונסחרת בבורסה הדנית.
https://www.dsv.com/en


אודות Trucknet :
Trucknet מפתחת פלטפורמת OIL IN ONE ירוקה, מבוססת ענן לניהול וייעול דיגיטציה של שרשרת האספקה והתובלה מבוססת בינה מלאכותית ((AI, בינה עסקית (BL), ולמידת מכונת (ML) הכוללת מחשבון און לין לחישוב וצמצום פליטות פחמן ויכולות התאמה אוטומטית חכמה על בסיס מיקום בין משאיות למטענים הכוללת פתרון תשלום קל ומהיר לשוק ה- B2B.
הפלטפורמה של חברת Trucknet מאפשרת לחברות הובלה ולוגיסטיקה למזער את הנסיעות הריקות באופן משמעותי, על ידי ממשק תיעדוף אוטומטי של רכבים זמינים עם חברות אחרות בתחום התחבורה והלוגיסטיקה, על ידי ביצוע התאמה חכמה על בסיס מיקום בין משאיות ריקות לבין מטענים.
הפתרון של Trucknet מאפשר אוטומציה מלאה ואופטימיזציה של תובלה יבשתית עבור חברות המנהלות ציי רכב מסחריים וצרכנים של שירותי לוגיסטיקה לכדי התייעלות והוזלה משמעותית בעלויות, ובכך משפרת את היעילות והרווחיות של החברות, מוזילה את מחיר השירות, מגדילה את הרווחיות, מפחיתה את כמות המשאיות הריקות בכבישים ומפחיתה את פליטת המזהמים והפגיעה באיכות הסביבה.
החברה, שמה לה למטרה לייסד מערך מקצועי ייחודי בתחום התחבורה השיתופית החכמה. פלטפורמת התוכנה של Trucknet מתממשקת עם כלל מערכות סידור העבודה – TMS ומערכות טלמאטיקה המובילות, ובכך מאפשרת לחברות ההובלה שיפור ואופטימיזציה בניהול ציי הרכב ושיתוף משאבים, תוך שימוש הדדי במסמכים דיגיטליים (ללא צורך בהדפסתם), טראקנט פיתחה ממשקים לניהול המותאמים לנהגים וללקוח הסופי המאפשרים חיבוריות מלאה, ניטור ושקיפות וכן, מתן פתרונות לביצוע תשלומים באמצעות המערכת.
טראקנט פועלת בשוק התחבורה והלוגיסטיקה הבינלאומי ששווי מוערך בכ-19.36 טריליון דולרים, ונכון לשנת 2020 לחברה כחצי מיליון משאיות מחוברות וכ-4000 לקוחות. נתוני המשאיות הריקות בעולם: אירופה 27%, ארצות הברית 36% ואסיה 46%. החברה ביצעה פיילוט משותף עם קבוצת רנו במהלך חודש אוקטובר 2020, במהלכו בוצעה התחברות למערכת bid של רנו, המבצעת מרכזים לכל הזמנת עבודה ודרכה איתרה את הקבלנים כל בסיס המיקום שלהם ביחס לבקשות של רנו. הפיילוט הוכיח כי שימוש בפלטפורמה מביא לכדי שיפור של 17% ביעילות וברווחיות שירותי הלוגיסטיקה עד לכדי חיסכון של 115,000 יורו בשבועיים ב-268 נסיעות מתוך 371 נסיעות (הצלחה של 68%).
תוצאות הניסוי המחישו את יכולתה של הפלטפורמה לייעל ולחסוך עלויות הובלה לחברות לוגיסטיקה, בשל העובדה שפלטפורמת טראקנט מתאימה את הזמנות ההובלה לקבלני הובלות, בין היתר, על סמך קרבתם הגיאוגרפית למיקום המטען, מה שמאפשר להם להגיש הצעות מחיר זולות יותר וכך לחסוך בעלות ההובלה.
החברה שהוקמה בשנת 2016 על ידי מר חנן פרידמן המכהן כמנכ״ל החברה, מעסיקה כ-40 עובדים הפרוסים על פני משרדים בעולם.

לטראקנט הסכמים חתומים ופיילוטים עם חברות מובילות בארץ ובעולם ביניהם:

DSV ,LA POST, DPD, ChrnoPost, All Cargo ודואר ישראל ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il