TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השעון הרפואי של חברת קארדיאקסנס סיים בהצלחה סדרת ניסויים קליניים נוספת


קארדיאקסנס
הוכיח יכולת מדידה של קצב הנשימה ורמת החמצן בדם העומדת בדרישות הדיוק המחמירות של CE וה-FDA
קיסריה, ישראל, 03 באוגוסט 2021 – קארדיאקסנס, חברה טכנולוגית בתחום הבריאות הדיגיטלית אשר פיתחה שעון לניטור רציף מרחוק של מדדים חיוניים, וזיהוי הפרעות קצב-לב והדרדרות במצבם הרפואי של חולים במחלות כרוניות ברמת דיוק של מכשור רפואי נייח בבתי חולים, דיווחה כי סיימה בהצלחה ניסויים קליניים להוכחת יכולת המדידה של קצב הנשימה ורמת החמצן בדם באמצעות חיישני השעון הרפואי שלה. תוצאות המבחן מראים עמידה בכל דרישות הדיוק המחמירות של אישור CE וה-FDA.
הניסוי הקליני בדק קצבי נשימה במנעד רחב של קצבים, מקצב של 5 נשימות בדקה ועד לקצבים גבוהים מאוד של 45 נשימות בדקה – קצבים הרלוונטיים לחולי קורונה במצב קשה. מכלול הפרמטרים הנמדדים ומנוטרים על ידי השעון הינם הבסיס לזיהוי התדרדרות של חולים כרוניים כמו CHF ו-COPD. השעון משדר את כל המדידות והנתונים לאפליקציית קארדיאקסנס בטלפון החכם המאפשרת גם חיבור מכשירי מדידה חיצוניים כגון משקל דיגיטלי וגלוקומטר המזינים את המדידות למערכת ומאפשרת הצגת דו"ח מדידות מלא של המטופל ובכך ממצבים את השעון כמוביל העולמי, עם מספר האינדיקציות הרפואיות הגדול ביותר ומכך האופטימלי והנוח ביותר לניטור חולים מרחוק (Remote Patient Monitoring).
החברה החלה בהליך הגשת המסמכים לקבלת האישור הרגולטורי האירופאי, CE, לשתי האינדיקציות. לאחר האישור, יהפוך השעון הרפואי של קארדיאקסנס לשעון הרפואי הראשון בעולם שיש לו אישור רגולטורי לניטור רציף של דופק ברמת הפעימה הבודדת, קצב נשימה, זיהוי פרפור פרוזדורים, ECG ו-SpO2. כמו כן, בימים אלה, החברה מבצעת מספר ניסויים קליניים במספר מוסדות רפואיים במקביל לאישור יכולות נוספות ביניהן ניטור שלבי שינה ו-Sleep apnea.
"תוצאות הניסוי הקליני המוצלח הוכיחו שהשעון עומד בכל דרישות הדיוק של CE וה-FDA למדידת קצב הנשימה ורמת החמצן בדם וממצבות את השעון הרפואי של קארדיאקסנס כשעון הרפואי המתקדם בעולם" אמר אלדד שמש, מייסד-שותף ומנכ"ל קארדיאקסנס. "ריבוי הפרמטרים הנמדדים מאפשר לנו להתקדם בפיתוח היכולות לחיזוי אירועים כגון התקף לב, דום לב והתדרדרות של חולים כרוניים."
אודות קארדיאקסנס:
קארדיאקסנס הינה חברת טכנולוגיית בריאות דיגיטלית אשר פיתחה סדרת חיישנים לבישים לשימוש על פרק כף היד, בעלת תו אישור CE, עם הדיוק הנדרש לצורך אבחון רפואי וניטור סימנים חיוניים, הפרעות קצב והדרדרות מצבם הרפואי של הסובלים ממחלות כרוניות. השעון הרפואי משלב חיישנים ואלגוריתמי תוכנה מוגני-פטנט המאפשרים ניטור רציף של מדדים חיוניים כגון חום גוף, קצב נשימה רציף, לחץ דם, ריווי חמצן בדם וקצב לב רציף ברמת הדיוק הנדרשת על ידי ה-FDA וה-CE – ומהווה אלטרנטיבה להחדרת מכשירים פולשניים יקרים בהליכים רפואיים מסובכים. הפתרון של קארדיאקסנס עונה על הביקוש העולמי ההולך וגובר לניטור חולים ומצב בריאות מרחוק. קארדיאקסנס נוסדה בשנת 2009 ומשרדיה הראשיים נמצאים בקיסריה, ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il