TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווסטרן דיגיטל ישראל זכתה בדירוג הגבוה ביותר "פלטינום פלוס" לאחריות תאגידית לשנת 2021 על-ידי ארגון מעלה


WESTERN DIGITAL
זו השנה התשיעית ברצף שווסטרן דיגיטל זוכה בדירוג "פלטינום פלוס" בדירוג מעלה, והשנה, לראשונה, דורגה החברה במקום הראשון בתחום ההיי-טק
ארגון מעלה לאחריות תאגידית חשף את דירוג מעלה ESG 2021 ובראש תחום ההיי-טק נבחרה חברת ווסטרן דיגיטל. הדירוג היוקרתי של הארגון, המפורסם מ-2003, מבקש לבדוק את מידת המחויבות וההשפעה החברתית-סביבתית של גופים וארגונים במשק, ומשמש כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל.
ווסטרן דיגיטל, החברה המובילה בעולם בתשתיות נתונים, השקיעה רבות בנושאי חברה וסביבה במהלך שנת 2020. במהלך שנה זו, החברה תרמה מעל ל-1,500,000 ש"ח בתרומות ישירות, פעילויות קהילה, תרומת ציוד ושעות התנדבות של עובדים, למגוון רחב מאוד של פרויקטים. בשנת 2020, שנת קורונה, מעל ל-40% מהעובדים של החברה התנדבו והשפיעו בתוכניות ויוזמות קהילתיות מגוונות, למרות מגבלות הריחוק החברתי. בשנה האחרונה הצליחה החברה לדאוג לשותפיה ולקיים מגוון התנדבויות אונליין; להקים את המיזם הלאומי "מתחשבים" שבו נאספו כ-8500 מחשבים יד שנייה אשר חולקו לילדים מרחבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית, כמענה לפער הדיגיטלי ותמיכה בילדים עם רקע מוחלש. כמו כן, החברה המשיכה לקדם פרויקטים לקהילות יעד מגוונות – ובמיוחד לקידום נשים, האוכלוסייה החרדית והאוכלוסייה הערבית. בין הפרויקטים הבולטים ניתן לציין את הבוטקאמפ לנשים חרדיות שנועד להכשיר ולשלב אותן בתעשיית ההיי-טק (פרויקט משותף עם עמותת קמאטק), שיתוף פעולה עם עמותת QueenB שמטרתו להנגיש את תחום הטכנולוגיה לנערות הלומדות בחטיבות ביניים ובכך ליצור עבורן הזדמנויות עתידיות בתעשיית ההיי-טק ועוד. בנוסף, החברה הקימה השנה ועדה חדשה לניהול תרומות מקומיות בהשפעה ישירה של העובדים. עובדי ווסטרן דיגיטל הוזמנו להגיש פניות לוועדה ולייצג עמותות וקהילות שחשובות להם, ובכך לאפשר להם לבחור באופן אישי וישיר את הגופים שלהם הם מעוניינים לתרום.
בתחום הסביבה, ווסטרן דיגיטל השיקה ביום כדור הארץ את תוכנית המחזור Easy Recycle. התוכנית שיושמה בארה"ב, מציעה ללקוחות פרטיים של ווסטרן דיגיטל להחזיר מוצרים משומשים ללא עלות, בדרך נוחה ביותר, לטובת מחזור מאובטח של הכוננים המשומשים. בזכות התוכנית, הצליחו בחברה למחזר כ-8300 כוננים, ולמנוע כארבעה טון פסולת. החברה ממשיכה לקדם את התוכנית במטרה להרחיב אותה לעוד מקומות בעולם.

בועז גרינברג, מנכ"ל ווסטרן דיגיטל ישראל: "אני גאה בזכיית ווסטרן דיגיטל ישראל בדירוג הגבוה ביותר לאחריות תאגידית בקרב חברות ההיי-טק בישראל. ווסטרן דיגיטל היא בין המובילות כבר שנים בכל הפרמטרים המרכזיים בדירוג. בשנה האחרונה, המשכנו לפעול למען הקהילה ביתר שאת, לצד המגבלות הלא פשוטות שנכפו עלינו בגלל מגפת הקורונה, ובהזדמנות זו ברצוני להודות לכלל עובדות ועובדי החברה, המהווים את העוגן המרכזי בעשייה הענפה של ווסטרן דיגיטל. תודות להם, החברה מצליחה לייצר ערך משמעותי למען הקהילה, ואני בטוח שכך זה יימשך גם בעתיד."
רונית רונן-קרפול, משנה למנכ"ל ווסטרן דיגיטל ישראל ומנהלת המשאב האנושי: "עובדי ווסטרן דיגיטל ישראל פועלים ללא לאות בנושא אחריות תאגידית ושותפים אמיתיים למגוון עצום של פרויקטים, שיתופי פעולה ותוכניות למען הקהילה והסביבה. ההכרה מטעם ארגון מעלה בעשייה המשמעותית של כלל עובדי ווסטרן דיגיטל הינה תוצאה של רוח יזמית חדשנית, מאמץ משותף וחשיבה על האחר, הטבועים ב-DNA של העובדות והעובדים. עבורנו, זו זכות גדולה לשלב לצד העשייה העסקית גם עשייה חברתית משמעותית. בהזדמנות זו ברצוני להודות גם להנהלת החברה על האמון, ההתגייסות והתמיכה לאורך כל השנה."

אודות Western Digital:
ווסטרן דיגיטל, היא חברה מובילה בתשתיות נתונים. החברה מניעה את החדשנות הדרושה כדי לעזור ללקוחות ליצור, למנף, לחוות ולשמר מגוון הולך וגובר של נתונים. בכל מקום בו קיימים נתונים, ממרכזי נתונים מתקדמים לחיישנים ניידים ועד מכשירים אישיים, הפתרונות שלה, מאפשרים את מימוש הערך מהמידע. פתרונות האחסון של החברה משווקים תחת המותגים ®Western Digital , ™G-Technology, ®SanDisk ו ®WD. החברה מעסיקה בישראל מעל 1,200 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח: בכפר-סבא, בעומר ובתפן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il