TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ליברה מכה את התחזיות


מנכלית ליברה אתי אלישקוב. צילום: אבי מועלם
ביקושי שיא הובילו להעלאת מחיר המניה - ליברה תונפק לפי שווי של 450 מיליון ₪ לפני הכסף
אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה: "הביקושים הגבוהים הם ביטוי לאמון המשקיעים בהצלחתה של ליברה, על רקע ביצועי החברה המרשימים עד כה, והפוטנציאל הרב שעוד גלום בה."

חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל, ליברה, הגישה תשקיף לפני כשבועיים לקראת הנפקתה לציבור, ובימים אלה היא כבר מסכמת בהצלחה את ההנפקה. היענות רבה מצד המשקיעים וביקושי יתר הובילו לעצירת סבב המצגות למשקיעים לאחר יומיים בלבד, ולהעלאת המחיר למניה ל- 10.56 ₪, גבוה מזה שהוצג בתשקיף (9.4 ₪ למניה).



כעת עתידה ליברה להיות מונפקת על פי שווי של 450 מיליון ש"ח לפני הכסף, כ-50 מיליון יותר מהשווי הראשוני המבוקש בתשקיף החברה.



שווי החברה נגזר מהצמיחה המשמעותית בפרמיות, משיפור עקבי בפרמטרים התפעוליים, מפוטנציאל הצמיחה העתידי ומהרווחיות הצפויה.

בשנה הקרובה צפויה ליברה להרחיב את הרישיון גם לביטוח חיים, וכן, להקים תשתית להרחבת הפעילות העסקית בחו"ל. בנוסף, עתידה ליברה להמשיך בפיתוח טכנולוגי. כיום, עושה ליברה שימוש במערכת מתקדמת בפיתוח עצמי, המאפשרת לה לממש חשיבה חדשנית בביטוח, ליישם מודלים אקטוארים פרסונליים, ולהטמיע שינויים וכיסויים במהירות ויעילות. החברה עושה שימוש במודלים מתקדמים של בינה מלאכותית המאפשרים לה לאפיין לקוחות קיימים ופוטנציאליים בדגש על עולם הצריכה הדיגיטלי.

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה: "הנפקת החברה והפיכתה לציבורית היא אבן דרך משמעותית עבורנו. ב-3 השנים האחרונות, ניערנו את ענף הביטוח, הובלנו מהפיכה אמיתית, והציבור, שהיה צמא לשינוי, הצביע ברגלים. יצאנו לגיוס במטרה לעשות צעד נוסף ביישום החזון ולאפשר לציבור להפוך לשותף של ממש ואנחנו גאים בהיענות הגבוהה שהיתה למהלך זה. הביקושים הגבוהים שהיו בהנפקה, הם ביטוי לאמון המשקיעים בהצלחתה של ליברה, על רקע הביצועים המרשימים בפועל עד כה, והפוטנציאל הרב שעוד גלום בה."

ליברה, שהוקמה בדצמבר 2017, ע"י אתי אלישקוב והשיקה את פעילותה באוקטובר 2018, מראה ביצועים מרשימים והגיעה לרווחיות תוך פחות מ-3 שנים, מוקדם מהתחזיות המוקדמות. את הרבעון הראשון של 2021 סיימה ליברה עם רווח כולל לפני מס של כ- 6.6 מיליון, לעומת רווח של 1.75 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 277%. הרווח הכולל לאחר מס לשלושה החודשים שהסתיימו ביום ה-31 במרס הסתכם לסך של 4.3 מיליון ש"ח, לעומת רווח של 1.2 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 271%.

ליברה חברה לביטוח

חברת הביטוח הדיגיטלית "ליברה" היא חברה ביטוח פרטית שהוקמה בסוף שנת 2017, קיבלה רישיון מבטח במאי 2018 והשיקה את פעילותה באוקטובר 2018. החברה משווקת ביטוחי רכב חובה ורכב רכוש ביטוחי דירה וביטוחי עסק. החברה הוקמה ומנוהלת על ידי אתי אלישקוב, בעלת השליטה בחברה (46.8%) לפני ההנפקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il