TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת התקשורת ההונגרית 4iG במגעים לרכישת השליטה בחלל-תקשורת


עמוס 17 חלל תקשורת
לפי שווי של למעלה מ- 400 מיליון ש"ח
דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת: "מדובר במהלך חשוב אשר יחזק את חוסנה הכלכלי של החברה ואת מימוש תוכניות הפיתוח והאסטרטגיה הגלובלית שלנו"

חברת התקשורת ההונגרית 4iG מנהלת משא ומתן לרכישת כ- 51% מחברת חלל-תקשורת, באמצעות הנפקה פרטית של מניות, תמורת כ-215 מיליון ש"ח, המשקף מחיר של 8.5 ש"ח למניה. מחיר זה משקף פרמיה של כ- 68% על מחיר הממוצע של המניה בבורסה בחצי השנה האחרונה. חברת 4iG הינה חברה ציבורית הונגרית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך של בודפשט ועוסקת בתחום טכנולוגיות מידע ותקשורת.
דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת מציין: "מדובר בהבעת אמון משמעותית בחברה ובפעילותה ובמהלך חשוב ביישום התוכניות האסטרטגיות שלה. כניסתה של 4iG ההונגרית כבעלים, תסייע במימוש התוכנית האסטרטגית של חלל-תקשורת, שעיקרה מעבר מאספקת קיבולת לוויינית לספק שירותי תקשורת על גבי לוויין הכוללים, בין השאר, שירותים מנוהלים, שירותים מקצה לקצה ומתן פתרונות מתקדמים בשרשרת הערך כגון אפיון, תכנון, הקמה ותפעול רשתות התקשורת הלוויינית. כניסתה של 4iG, באמצעות הזרמת הון לתוך החברה, תשפר בצורה משמעותית את חוסנה הכלכלי והיכולת שלה לעמוד בהתחייבויות העתידיות". עוד מציין זיצ'ק כי "החברה ההונגרית זכתה במכרז של ממשלת הונגריה להקמת לוויין לאומי, אשר על-פי תוכניותיה, יאופיין ויתוכנן על ידי חלל-תקשורת, וימוקם בנקודת שמיים W4° כלוויין המשך לשירותים הניתנים בנקודת השמיים באמצעות הלוויין עמוס 3. השלמת העסקה צפויה לחזק ולהרחיב את פוטנציאל הפעילות של חלל-תקשורת במזרח אירופה וליצור שיתוף פעולה וסינרגיה בין החברות".
השלמת העסקה מותנית בהשלמת משא ומתן, בדיקת נאותות, אישורים רגולטוריים, כולל של משרד התקשורת, אישור האסיפה הכללית של חלל-תקשורת, הסכמות צדדים שלישיים ככל שיידרשו וחתימה על הסכמים מחייבים, כולל עסקה למתן שירותים על-ידי חלל-תקשורת ל- 4iG. בהתאם למכתב כוונות בלתי מחייב עליו חתמו הצדדים, הדד ליין לחתימת העסקה צפוי עד אמצע חודש אוגוסט 2021.


בנוסף, דיווחה אתמול חלל-תקשורת על הארכת התקשרות עם ממשלת ישראל לשירותים בלוויין עמוס 4 למשך כשלוש שנים נוספות בהיקף של כ- 12.6 מיליון דולר.
על חלל-תקשורת:
חלל-תקשורת הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, עוסקת באספקת שירותי תקשורת לוויינית ללקוחותיה, באמצעות הלוויינים עמוס-3 ועמוס-7 הממוקמים בנקודת שמים 4°W, עמוס-4 המוצב ב- 65°E, והלווין הדיגיטלי המתקדם עמוס - 17 אשר שוגר בהצלחה בשנה שעברה ומוצב בנקודת שמים 17°E. לקוחות חלל-תקשורת כוללים בין היתר, חברות המספקות טלוויזיה רב-ערוצית, ערוצי טלויזיה, רשויות מדינה הנזקקות ללוויין תקשורת להעברת מידע לסוגיו, חברות העוסקות בהעברת מידע, טלפוניה ואינטרנט בפס-רחב וכן גופים העושים שימוש ברשתות VSAT. חלל-תקשורת מספקת שרותי תקשורת לוויינית ללקוחותיה ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il