TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איתמר מדיקל תקים בפארק העסקים החכם קיסריה את מטה הנהלת החברה החדש


המטה החדש של איתמר מדיקל בקיסריה. צילום: נועם חן
תשכור קומה שלמה בשטח של כ-1,200 מ"ר במבנה 'אופק 4'. העסקה נחתמה לחמש שנים עם אופציה להארכה לחמש שנים נוספות. דמי השכירות למשרדים ולהייטק במבנים קיימים בפארק עומדים על כ-70 ₪ למ"ר
החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד ממשיכה לממש את אסטרטגית הצמיחה המהירה שלה וחתמה בימים אלה על הסכם שכירות עם איתמר מדיקל, העוסקת בפיתוח ושיווק מכשירים רפואיים לא-פולשניים ותוכנה לאבחון בתחומי רפואת השינה.
לפי ההסכם תשכור איתמר מדיקל קומה שלמה בשטח של כ-1,200 מ"ר במבנה המשרדים 'אופק 4' שבחלקו הצפוני של פארק העסקים. הסכם השכירות נחתם ל–5 שנים עם אופציות הארכה ל–5 שנים נוספות. דמי השכירות למשרדים ולהייטק בבניינים קיימים בפארק העסקים בקיסריה נעים סביב ה-70 ש"ח למ"ר ברמת גמר. בשטחים החדשים ששכרה צפויה איתמר מדיקל להקים את מטה הנהלת החברה החדש.
גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל: "החזון שלנו הוא מרחב היברידי רב-תכליתי. אנחנו מתכננים מגוון של חללים ופלטפורמות עבודה, החל מאזורי עבודה פרטיים ושקטים ועד למרחבים ציבוריים משותפים מוביליים וזמינים שיתאימו את עצמם בכל עת לצרכים ולסיטואציות משתנות. זהו מודל שעובד לטובת העובדים והחברה, שיכולה להרחיב את מעגל העובדים הפוטנציאלי שלה מעבר לאזור הגיאוגרפי הקרוב."
מיקי קליגר, יו"ר החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד, ציין: "פארק העסקים החכם של קיסריה נמצא בתנופת בניה משמעותית והוא הוקם תחת החזון של הברונית אריאן דה רוטשילד ומשפחתה בדיוק לחברות הנמצאות בקדמת התעשייה בישראל כמו איתמר מדיקל."
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד: "אנו מלווים את ההנהלה והצוות של איתמר מדיקל ברשות ד"ר גיורא ירון והמנכ"ל גלעד גליק עוד משלבי הסטארט אפ. אנו מברכים, שמחים וגאים על ההתקדמות והצמיחה המדהימה שלהם ועל הבחירה להרחיב את המטה והמשרדים הראשיים שלהם אצלנו בפארק - הצלחת לקוחותינו זו גם ההצלחה שלנו."
את העסקה הובילו רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, ואורן זילברשטיין, מנהל אגף המניבים בחברה לנכסי קיסריה, יחד עם עורכי הדין גליה שפיגל זיסקינד וטל לוי ממשרד טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו.

איתמר מדיקל נוסדה ב–1997 על ידי ד"ר גיורא ירון, פרופ' דניאל גור, נשיא הטכניון לשעבר פרופ' פרץ לביא ומרטין גרסטל. החברה הוקמה על בסיס המעבדה לחקר השינה שלביא הקים בטכניון, מעבדה שהפכה ברבות הימים למרכז לרפואת שינה. איתמר קרויה על שם סגן איתמר ירון, אחיו של ד"ר גיורא ירון שנהרג במלחמת יום הכיפורים. עם בעלי המניות נמנים קרן דירפילד (7%), קרן ויולה (7%) היו"ר ד"ר גיורא ירון (6%) ואמ אס פייס (6%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il