TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמעונאית האונליין קוויק מעדכנת על צעד נוסף כחלק מאסטרטגיית הצמיחה


קוויק סופר אונליין. צילום- מנחם רייס
חתמה על הסכם מסגרת עם רשת הסופרמרקטים 'שוק העיר'
לשוק העיר 12 סניפים באיזור המרכז, ירושלים ודרום הארץ; חלקם הם סניפי מהדרין, בבני ברק ובירושלים

סניפי הרשת יתווספו באופן הדרגתי למודל התפעולי של קוויק

להערכת החברה, ההסכם יאפשר לה להמשיך ולהתרחב לפעילות באזורים ומגזרים חדשים באמצעות הקמעונאי האיכותי

אבירם גנות, מנכ"ל קוויק: "קוויק ממשיכה להתרחב ולפתח את מנועי הצמיחה שלה, שאחד מהם הוא שיתופי פעולה עם גופים איכותיים וחזקים בעולם הקמעונאות. ההסכם הנוכחי עם 'שוק העיר' משפר את היכולת התפעולית של קוויק לספק שירות יעיל ואפקטיבי ללקוחותינו בפריסה גיאורגפית רחבה. מצאנו בשוק העיר שותפים נהדרים, יחד עם איכות גבוהה מאוד של מחלקות טריות, פירות, ירקות ובשר, ואני משוכנע כי שיתוף הפעולה יביא ערך מוסף משמעותי ללקוחות שלנו. בנוסף, הגישה לסניפי הרשת תומכת באופן ספציפי במאמץ שלנו להעניק שירות מעולה לקהל המסורתי והחרדי במסגרת שירות קוויק מהדרין אותו נשיק בקרוב בהמשך לחתימת ההסכם עם חברת הדרן, המשווקת מכשירים עם אינטרנט כשר למגזר החרדי. אנו ממשיכים לפעול ליצירת שיתופים פעולה עם שחקנים נוספים בתחומי פעילותה של קוויק, כדי להרחיב את בשורת האונליין, הנהנה מעלייה מתמדת בביקושים, גם לעולמות של מוצרי צריכה חדשים ולמגזרים בהם אין לנו כיום דריסת רגל".

קמעונאית האונליין קוויק מדווחת היום, כי חתמה על הסכם מסגרת עם חברת שוק העיר, חברת בת של חברת ביכורי שדה. שוק העיר הנה רשת סופרמרקטים ייחודית המציעה ללקוחותיה שפע מוצרי מזון טרים ואיכותים במחירים מצוינים, בשר/דגים ופירות וירקותבאיכות מעולה. הרשת מונה 12 סניפים באיזור המרכז, ירושלים ודרום הארץ. שניים מן הסניפים הינם סניפי מהדרין שצפויים להשתלב עם כוונת החברה להיכנס לפעילות משמעותית במגזר החרדי באמצעות השת"פ עליו דיווחה החברה עם הדרן.
לפי תנאי הסכם המסגרת, יתווספו סניפי רשת שוק העיר באופן הדרגתי למודל התפעולי של קוויק, בהתאם ללוחות זמנים שייקבעו הצדדים

לאחרונה דיווחה קוויק על הסכם שיתוף פעולה עם הדרן וכניסה לפעילות במגזר החרדי. הדרן, המשווקת הגדולה בשוק החרדי עם נתח שוק של כ-2/3 משוק הסמארטפונים הכשרים תשתף פעולה עם קוויק במשך 3 השנים הקרובות, על ידי הבאה לידיעת לקוחותיה בדבר האפשרות לקבל את שירותי קוויק באמצעות גלישה לאתר האינטרנט של קוויק ומתן אפשרות ללקוחותיה לבצע רכישות דרך אתר החברה. בנוסף, הדרן תפעל לשווק, לפרסם ולקדם באופן אקטיבי את שירותי קוויק אצל לקוחותיה על בסיס היכרותה העמוקה את החברה החרדית.

ברבעון הראשון של 2021 הציגה קוויק הכנסות של כ-44.7 מיליון שקל, גידול של 96% לעומת הרבעון המקביל ב-2020 וגידול של כ-11% לעומת ההכנסות ברבעון הרביעי של 2020. החברה המשיכה ברבעון הראשון להציג רווחיות גולמית חיובית.

קוויק סופר אונליין הוקמה בשנת 2017 והינה כיום השחקן השלישי בגודלו בתחום קמעונאות המזון באונליין בישראל עם למעלה מ-40 אלף הזמנות בחודש וכ- 100,000 אלף לקוחות שקיבלו ומקבלים מהחברה שירות. קוויק פועלת במודל ייחודי וראשון מסוגו של קמעונאות באונליין, ללא צורך בהשקעה בנכסים פיזיים או אחזקה של מלאי כאשר עובדת עם קמעונאים איכותיים קיימים הפזורים ברחבי הארץ, והנה חלק ממגמה עולמית של חברות שמשנות את הקטגוריה שבה הן פועלות (מכונות Last Mile Retailers). בין היתרונות המרכזיים של קוויק: אספקה מהירה מהיום להיום ובתוך 4 שעות, ממשק משתמש אינטואיטיבי וידידותי, שירות איסוף מתקדם, תוכנית נאמנות ללקוח ומחירים תחרותיים.

בעלי המניות המרכזיים בקוויק הם סופר-פארם, החברה המרכזית למשקאות קלים וקבוצת יוניון (יבואנית טויוטה והזכיינית של רשת H&M בישראל). מנכ"ל החברה הוא אבירם גנות, ואלדד פרשר, לשעבר מנכ"ל בנק מזרחי טפחות, מונה לאחרונה לתפקיד היו"ר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il