TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האחים שרבט רכשו קרקע בעיר אשדוד ב – 121 מליון ₪


פרויקט אשדוד קרדיט הדמיה שוורץ בסנוסוף אדריכלים
להקמת 410 יחידות דיור + 3,000 מ"ר מרכז מסחרי ו – 20,000 מ"ר לתעסוקה. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ - 700 מיליון ₪ .
חברת האחים שרבט בניהולו של גיורא שרבט ועמיחי רוט רכשו קרקע להקמת בת 7,860 מ"ר ובניית 410 יח"ד במסגרת "מחיר מופחת" יבנו 205 יח"ד ובמסגרת שוק חופשי יבנו 205 יח"ד ובנוסף 3000 מ"ר מסחר ו20,000 מ"ר תעסוקה וזאת במסגרת מכרז של מנהל מקרקעי ישראל באשדוד.
החברה הציעה את המחיר הגבוה ביותר בסך 121 מיליון ₪
המחיר משקף עלות של כ - 400,000 ₪ ליחידת דיור והיקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ - 700 מיליון ₪ .
במסגרת עבודת מחקר וניתוח מקדימה שביצעה חברת שניר, בית לשיווק נדל"ן אשר ליוותה את תהליך הרכישה של המגרש, מחירי המכירה הצפויים עבור קניית דירות 3 חדרים יהיו בעלות של 2 מיליון ₪ דירות 4 חדרים יהיו בעלות ממוצעת של 2.7 מיליון ₪, דירות 5 חדרים גדולות יהיו בעלות ממוצעת של 3.1 מיליון ₪ ופנטהאוזים בעלויות של כ - 5.5 מיליון ₪.
לדברי גיורא שרבט מנכ"ל חברת הבנייה האחים שרבט – "חברת הבנייה האחים שרבט, נמצאת בתנופה של רכישת מגרשים בכל רחבי הארץ. החברה השלימה לאחרונה זכייה במכרז של המנהל לבנייה של למעלה מ 130 דירות בעיר אזור. זכייה במכרז זה היא שרשרת נוספת בהחלטת החברה להגדיל את כמות יחידות הדיור שבבעלותה. החברה יוצאת בימים אלו לשיווק של פרויקט מגורים נוסף בעיר עפולה שקיבל לאחרונה היתר בנייה, כמו כן בונה החברה בנייני מגורים בעיר ראש העין".
לדבריו: "החברה רואה באשדוד את אחת מהערים המובילות במדינת ישראל וזאת לאור היותה אחת מערי החוף היפות בה, ההערכה היא שאשדוד תמשיך לאורך זמן את קו עליות המחירים שממנו נהנית העיר בשנים

האחרונות וזאת לצד גידול באוכלוסייה והמשך הביקוש מצד קהילות רבות בעולם, להתגורר בעיר שממוקמת בסמוך לחוף הים".
לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שיווק הנדל"ן שניר - "עליות המחירים בחודשים האחרונים בישראל בכלל ובאשדוד בפרט מגיעות לקצב שנתי של למעלה מ 8 אחוז ומתקרבים לעלייה דו ספרתית. היעדר המשילות, הריבית הנמוכה, ההיצע הנמוך של מבני מגורים וביטול מס הרכישה על דירה שלישית מביאים את השוק לנקודת רתיחה".
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מחירי הדירות באשדוד עלו בממוצע בשנת 2020 בשיעור של 10% . מחיר דירה ממוצעת באשדוד עומד על כ-1.649 מיליון שקל. העיר מדורגת במקום השישי מבין הערים הגדולות בישראל מבחינת עליות של מחירי הנדל"ן.
רמת הביקוש הגבוהה לרכישת נדל"ן בעיר מצד אחד וההיצע הנמוך שקיים כיום באשדוד מצד שני, הובילה אותנו למסקנה כי מדובר במכרז יוצא דופן המשלב עירוב שימושים בהיקף משמעותי, בדומה לפרויקטים המובילים בתל אביב. בכוונתנו לייצור פרויקט אייקוני במיקום מצוין אשר משלב מגורים מסחר ותעסוקה לנוחותם של הדיירים.
חברת האחים שרבט בניהולו של גיורא שרבט היא חברה יזמית וקבלנית פרטית מהוותיקות והגדולות בישראל, אשר בונה מדי שנה מאות יחידות דיור. לאחרונה סיימה החברה פרויקט לבניית כ-400 יחידות דיור בטירת הכרמל ונמצאת בימים אלו לקראת סיום בנייתם של שני מגדלים נוספים בטירת הכרמל בהיקף של 182 יחידות דיור.
חברת שניר בית לשיווק נדל"ן בבעלותו של ניר שמול הוקמה בשנת 2010 והיא מחברות השיווק הגדולות בישראל, אשר משווקת אלפי יחידות דיור ומסחר בכל שנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il