TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Madison Realty Capital נותנת הלוואה של 395 מיליון דולר לתיק של שלושה פרויקטים רב משפחתיים


Madison Realty Capital
התיק של בנייני המגורים כולל ארבעה בניינים בגובה בינוני עם 1,161 יחידות שקרובות להשלמה; אתר הפרויקט של שמונה אקרים בניוארק כולל תוכניות לפתח 4,200 יחידות מגורים
בבאיון, רריטן ולינדן, ניו ג'רזי, וקרקע של שמונה אקרים שחשובה להתעוררות הכלכלית של מרכז העיר ניוארק

ניו יורק, 5 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Madison Realty Capital, חברת השקעות פרטיות בנדלן משולבת במלואה שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות וחוב, הודיעה היום שהיא העניקה הלוואה של 395 מיליון דולר ל-Accurate Builders & Developers עבור תיק של נכסים שכולל שלושה בתים רב משפחתיים כמעט גמורים שנמצאים בבאיון, רריטן ולינדן, ניו ג'רזי, וכוללים 1,161 יחידות קרובות לסיום ופרויקט של שמונה אקרים שנמצא באתר של מה שהיה האצטדיון של הברז בניוארק, ניו ג'רזי, שכולל תוכניות לפתח 4,200 יחידות מגורים.

"העסקה הזאת משקפת את היכולת של Madison Realty Capital לספק פתרון מימון מורכב היברידי ללווה באיכות גבוהה בכל המחירים וכל השלבים של מחזור החיים של הפרויקט, מרכישת הקרקע, פיתוח מהיסוד וההשכרה", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של Madison Realty Capital. "אנחנו שמחים להרחיב את הקשרים שלנו עם ג'ק קלוגמן מ-Accurate Builders & Developers ולעבוד עם עיריית ניוארק בפרויקט המלהיב היחיד בדורו הזה שמועיל להתעוררות הכלכלית של מרכז העיר ויביא אפשרויות דיור באיכות גבוהה שמאוד נחוצות לתושבים החרוצים של ניוארק. באיון, רריטן ולינדן הם מיקומים אטרקטיביים מוכווני תחבורה עם ביקוש גובר לאפשרויות דיור להשכרה באיכות גבוהה".

הפרטים של התיק של שלושה פרויקטים רב משפחתיים כמעט גמורים הם כלהלן:

הבניין הרב משפחתי עם ארבע קומות ברריטן מציע 276 יחידות סטודיו, חדר שינה אחד ושני חדרי שינה, 20 מהן יחידות של דיור בר השגה, ושירותים יוקרתיים, כמו מרכזי כושר, חצרות, ברביקיו וחניון. ההשכרה של הנכס הזה כבר מתבצעת.
בלינדן, הנכס להשכרה עם ארבע קומות יציע 234 יחידות סטודיו, חדר שינה אחד ושני חדרי שינה עם גישה לשירותים מהרמה העליונה כולל חצרות, בריכה, מרכזי כושר, דק על הגג וחדר משחקים לילדים. ההשכרה של הנכס הזה צפויה להתחיל בקיץ.
הפרויקט בבאיון כולל שני נכסים רב משפחתיים עם חמש קומות עם תמהיל של 651 יחידות סטודיו, חדר שינה אחד ושני חדרי שינה ויציע שירותים מהרמה העליונה כולל דק על הגג, שוער, מרכז לחיות מחמד, ספא, בריכה על הגג, מכון כושר ומרפסות בחוץ. ההשכרה של הבניינים צפויה להתרחש בסוף 2021 וברבעון הראשון של 2022, בהתאמה.
הפרויקט של שמונה אקרים בניוארק כולל תוכניות לפתח 4,200 יחידות מגורים כחלק מקהילה בתוכנית אב שתיבנה בתשעה שלבים שמאפשרת ללווה לפתח את הנכסים במשך הזמן ולהפיק כסף מהנכסים כל אחד בנפרד בשותפות עם עיריית ניוארק. פרויקט הפיתוח מהיסוד יכלול 200 יחידות של דיור בר השגה, עד 3,000 מקומות חניה, לפחות 10,000 רגל רבוע של אירוח/ קמעונאות יעד (destination retail), חללי עבודה משותפת לעסקים קטנים, יזמים ופרילנסרים ושטח ירוק שנגיש לציבור. שאיה אקרמן מ-Meridian Capital Group ארגנה את מימון הרכישה של העסקה הזאת.

אודות Madison Realty Capital

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדלן מניו יורק שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח עם משרדים אזוריים בשווקים חשובים כולל לוס אנג'לס ודאלאס. MRC, שהוקמה ב-2004, סגרה עסקאות של בערך 14 מיליארד דולר במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. החברה מנהלת השקעות בארצות הברית בשם בסיס משקיעים גלובלי. MRC היא חברה משולבת במלואה עם יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדלן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדלן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il