TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

XPG מכריזה בישראל על כונני SSD ו-DRAM ייעודיים לעולם הגיימינג


S70_Blade_A02-heatsink
רכיבי קצה כמו DRAM וכונני SSD בתצורת PCle M.2 ישתלבו במערכות המחשבים, ויתרמו רבות לביצועי המשתמש במהלך המשחק, נוכח העלייה הגוברת בדרישות הגבוהות לביצועים חזקים במיוחד של המשחקים החדשים שהושקו השנה

ADATA Technology, יצרנית מובילה של רכיבי DRAM בעלי ביצועים גבוהים, כונני אחסון, כרטיסי Flash ואביזרים לניידים, משיקה רשמית את הציוד ההיקפי המקצועי של חטיבת הגיימינג XPG. רכיבי קצה כמו DRAM וכונני SSD בתצורת PCle M.2 ישתלבו במערכות המחשבים, ויתרמו רבות לביצועי המשתמש במהלך המשחק, נוכח העלייה הגוברת בדרישות הגבוהות לביצועים חזקים במיוחד של המשחקים החדשים שהושקו השנה.
חטיבת XPG הוקמה על ידי ענקית הציוד ההיקפי ADATA במטרה לספק מוצרים בעלי ביצועים גבוהים לגיימרים, אנשי מקצוע מלווים וחובבי טכנולוגיה. XPG מחויבת לפתח מוצרים המסייעים למשתמשים להגיע לביצועי אקסטרים, ולכן היא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם קהילת הגיימרים כדי לאסוף תובנות לגבי הצרכים האמיתיים של המשתמשים, ולשלב אותם בחומרה המגוונת שהיא מפתחת ומייצרת. XPG מספקת מגוון מלא של קווי מוצרים החל ברכיבים ועד ציוד היקפי לכל הגיימרים. בארץ מוכרזים עתה המוצרים והרכיבים הבאים:

כונני אחסון SSD
XPG GAMMIX S70 BLADE
כונן ה-S70 BLADE עוצב והותאם לביצועים תחת מאמץ ועומס מירבי, עם מימדים קומפקטיים וקירור תרמי. עם ממשק PCIe Gen4x4 העדכני ביותר ושלל יכולות אחרות, SSD זה מספק ביצועי קריאה/ כתיבה סופר מהירים כדי לענות על דרישות המשחקים, עיבוד גרפי ויישומי 5G. עיצוב גוף הקירור הייחודי שלו מציע קירור תרמי מעולה לביצועים ויציבות אופטימליים. מימדיו הקטנים ותצורת M.2 הופכת אותו לאידיאלי עבור מרבית המחשבים הניידים, כולל מחשבים ניידים מוסמכים שלIntel® Evo ™ וקונסולות משחק.
עם ממשק PCIe Gen4 העדכני ביותר, ה-GAMMIX S70 BLADE יסייע לגיימר שבך לשלוט במשחק עם ביצועי קריאה/ כתיבה רצופים של עד 7,400/6,400Mb/s, כאשר ביצועים אלה מהירים פי שניים מכונני SSD מסוג PCIe 3.0 ומהירים פי חמישה מכונני SSD מסוג SATA.
XPG GAMMIX S70 BLADE יהיה זמין במגוון נפחי אחסון עד 2TB.

XPG SPECTRIX S20G
כונן ה-SSD מדגם S20G עוצב, פותח ונבנה תוך שילוב של ביצועי קריאה/ כתיבה מעולים ועיצוב ייחודי, עתידני ומתקדם בזכות תאורת RBG בצורת X. ניתן להתאים את האפקטים של תאורת ה-RGB באמצעות תוכנה, והוא ללא ספק כונן ה-SSD המעוצב והיפיפיה ביותר בשוק. יתרה מכך, גימור מוברש מעניק לו מראה אדיר אך אלגנטי שירשים כל יריב שמגיע לשחק מולכם. תוכלו להאיץ את חוויות המשחק שלכם באמצעות ה-SPECTRIX S20G התואם ל-NVMe 1.3, והוא תומך במהירויות כתיבה וקריאה של עד 2,500Mb/s, מה שאומר - טעינת משחקים מהירה יותר וחווית משחק חלקה יותר.
SPECTRIX S20G יהיה זמין במגוון נפחי אחסון עד 1TB.

XPG SPECTRIX S40G RGB
עם מהירויות קריאה/ כתיבה מתמשכות של עד 3,500Mb/s, תאורת RGB הניתנת להתאמה אישית ומגוון של תכונות לשיפור ביצועים, כונן האחסון XPG SPECTRIX S40G אינו מובן מאליו עבור אלה המחפשים ביצועים מדהימים ואמינות יוצאת דופן. כונן ה-SSD מיועד מיועד לשחקנים, חובבי מחשבים מתקדמים, אוברקלוקרים ומקצוענים בתחום. הוא תומך בתקן NVMe ומשתמש בממשק PCIe Gen3x4 במהירות גבוהה במיוחד.
SPECTRIX S40G RGB יהיה זמין במגוון נפחי אחסון עד 4TB.

GAMMIX S50 Lite
עם תמיכה מלאה ברשתות 5G ובנפח הנתונים שהולך וגדל משנה לשנה, ה-GAMMIX S50 Lite מוכן למשחקים העתידיים הודות לממשק PCIe Gen4, וביצועי קריאה וכתיבה מהמהירים בשוק. כונן ה-SSD S50 Lite מרחיב את סדרת GAMMIX S50 עם אפשרות חדשה למשתמשי המיינסטרים המעוניינים להנות ולנצל את המהירויות הסופר מהירות של כונני ה-SSD החדשים.
בזכות בקר SMI SM2267, ממשק PCIe Gen4 החדש ותואם NVMe 1.4, ה-S50 Lite יכול להשיג ביצועי קריאה וכתיבה רציפים של עד 3900/3200Mb/s, בהתאמה. בשילוב עם מטמון SLC דינמי, ה-S50 Lite מציע ביצועים עדיפים בהרבה על אלו של כונני SATA, והוא אף תומך לאחור ב-PCIe 3.0 לנוחות שימוש ונוחות בקרב מגוון משתמשים ושחקנים.
S50 Lite יהיה זמין במגוון נפחי אחסון עד 2TB.

GAMMIX S70
ה-GAMMIX S70 הוא ללא ספק אחד מכונני ה-SSD המקצועיים והמהירים ביותר בשוק, והוא עשוי להיות כונן ה-SSD בתצורת M.2 המהיר בעולם, בזכות ביצועי קריאה וכתיבה שעד לפני מספר שנים נחשבו לדמיוניים. עם כניסתן של רשתות 5G, ה-GAMMIX S70 מרחיב את סדרת ה-SSD Gen4 של XPG עם אפשרות חדשה למשתמשים המקצועיים המבקשים לרתום את המיטב שיכול PCIe 4.0 להציע. מהירויות קריאה/ כתיבה של עד 7400/6400Mb/s, תורמות לשחקן או למשתמש להגיע לשיא הביצועים, גם תחת עומס כבד.
לתפעול ושמירה על אורך חיים, XPG ציידה את ה-S70 במפזר החום CoolArmor הייחודי לה. מפזר החום בנוי מאלומיניום איכותי הכולל מבנה מדורג, הדומה לשכבות שריון, ומתחתיו נמצאים תאים חלולים לאוורור. תכנון זה מספק פיזור חום יעיל יותר, שיכול להפחית את הטמפרטורות עד 30%!
ה-GAMMIX S70 מוצע בנפחים גדולים במיוחד של עד 2TB.

DRAM
XPG SPECTRIX D60G DDR4
רכיב הזיכרון XPG SPECTRIX D60G DDR4 כולל עיצוב תאורה אקסלוסיבית הודות ל-RGB כפול וייחודי, המקנה לו את שטח ה-RGB הגדול ביותר בכל מודול זיכרון! עם שטח של יותר מ-60%, תאורת ה-RGB כוללת מספר רב של מפיצי אור החשופים במלואם ורחבים במיוחד, לקבלת אפקט מקסימלי. גם העיצוב האוונגרדי הייחודי של ה-D60G יסובב ראשים, והוא כולל את עיצוב X-light ואת החתימה של XPG. יתרה מכך, הוא כולל טווח תדרים רחב בין 3200-4133MHz ותומך בפרופילי Intel® XMP 2.0 ל-Overclocking מהיר וקל. ה-D60G מוכן לעתיד עם תמיכה בפרופילי זיכרון Intel® Extreme Memory (XMP) 2.0 המאיצים את הביצועים ומשפרים את יציבות המערכת.

SPECTRIX D50 DDR4 RGB
עם ביצועים של עד 4800MHz, קיבולת מקסימלית של 32GB ועיצוב גיאומטרי אלגנטי, ה-XPG SPECTRIX D50 מציע את כל הטוב שאפשר לרצות במודול זיכרון DRAM. הביצועים הסוחפים שלו לא באים על חשבון עיצוב וסטיילינג, והוא יתאים לשחקן שלא רוצה להתפשר על עיצוב וביצועים גבוהים.
ה-XPG D50 מיוצר עם שבבים ו-PCB באיכות הגבוהה ביותר, ומספק יציבות, אמינות ומהירויות של עד 4800 מגה-הרץ אולטימטיביים. יתרה מכך, הוא תומך בפלטפורמות Intel® ו-AMD החדשניות והמתקדמות ביותר בשוק. כדי להבטיח שכל הביצועים המדהימים האלו יהיו מוגנים מפגיעות, ה-XPG D50 כולל גוף קירור חזק עם עובי של כמעט 2 מ"מ שתורם לביצועים חלקים גם אחרי שעות של משחק ולעמידות מעולה לאורך שנים. ה-D50 תומך באינטל XMP 2.0 ל-Overclocking ללא צורך להיכנס ל-BIOS.
תאורת ה-RGB תתאים לשאר מכלולי המחשב שלכם, עם אפשרות לסנכרון דרך אפליקציית ה-XPG RGB Sync או תוכנת RGB של לוח האם המרכזי, ותוכלו לעבור בין שלושה מצבי תאורת RGB, כולל התאמה אישית לשירים ולמוזיקה להם אתם מאזינים.


על XTREME PERFORMANCE GEAR - XPG
חטיבת XPG הוקמה על ידי ענקית הציוד ההיקפי ADATA במטרה לספק מוצרים בעלי ביצועים גבוהים לגיימרים, אנשי מקצוע מלווים וחובבי טכנולוגיה. XPG מחויבת לפתח מוצרים המסייעים למשתמשים להגיע לביצועים קיצוניים, ולכן היא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם קהילת הגיימרים כדי לאסוף תובנות לגבי הצרכים האמיתיים של המשתמשים, ולשלב אותם בחומרה המגוונת שהיא מפתחת ומייצרת. XPG מספקת מגוון מלא של קווי מוצרים החל ברכיבים ועד ציוד היקפי לכל הגיימרים; המוצרים מבטיחים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של יציבות ואמינות, יחד עם העיצובים המתקדמים והחדשניים שזכו בכמה פרסים בינלאומיים יוקרתיים. מעבר לביצועי המוצר, XPG ממלאת חלק פעיל במתן חסות לקבוצות אירועים וליווי של גיימרים מקצועיים ברחבי העולם. והכי חשוב, XPG שואפת לספק חוויות משחק קיצוניות כדי להפוך כל רגע למרגש ומתמשך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il