TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת לופטהנזה רוכשת עוד 5 מטוסי בואינג מדגם 787-9 דרימליינר


Boeing_787
צי מטוסי ה- 787-9 של חברת התעופה הגדולה באירופה, לופטהנזה, מתרחב ל-25 מטוסים
יצרנית המטוסים בואינג וקבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group) הודיעו כי חברת לפוטהנזה תחדש את צי המטוסים שלה עם הזמנה חדשה של עוד חמישה מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר (Dreamliner). הרכישה החדשה תעצים את מאמצי החברת התעופה.
ד"ר דטלף קייזר (Dr. Detlef Kayser), מנהל התפעול ראשי של לופטהנזה, אמר: "אנו שמחים מאוד שההזמנה לחמישה מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר נוספים, משתלבת בתוכנית ההתחדשות הצי המטוסים רחבי הגוף שלנו. המטוסים המודרניים שחסכוניים בדלק תורמים לקידום האחריות הסביבתית של קבוצת לופטהנזה ויפחיתו את עלויות התפעול שלנו תוך דגש על כך שנספק לנוסעים שלנו חווית טיסה חדשה".
ההזמנה החדשה של קבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group), הינה ההזמנה השנייה של מטוסי 787-9 דרימליינר של לופטהנזה. בשנת 2019 רכשה לופטהנזה 20 מטוסי דרימליינר מסוג זה. בעקבות רכישה זו, יוגדל מספר מטוסי 787-9 הדרימליינר של חברת לפוטהנזה ל-25 מטוסים.
מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר, הם מטוסים רחבי גוף אשר יכולים להטיס מספר נוסעים הגדול ב-20% מקודמיו וכמות מטען הגדולה ב-25%. יתרון בולט של מטוסי הבואינג 787-9 הוא צמצום צריכת הדלק ופליטתו ב- 25% בהשוואה למטוסים שהוא מחליף. מאז כניסתו לשירות בשנת 2011, יעילות הדלק, הגמישות והטווח של משפחת 787 אפשרו לחברות התעופה לפתוח יותר מ -300 קווים חדשים ולהפחית את פליטת הפחמן ב -80 מיליארד פאונד.
מטוסי בואינג ה- 787 בנויים מחומרים מרוכבים קלים וכוללים מנועים מתקדמים ומערכת טכנולוגית מתקדמת ידידותית לסביבה, שמפחיתה את רעשי המטוסים ב- 60%. מה שהופך אותה לאידיאלית עבור מערך שדה התעופה בקבוצת לופטהנזה.
סגן נשיא בכיר של תאגיד בואינג לשיווק ומכירות, איסאן מוניר (Ihssane Mounir), אמר: "קבוצת לופטהנזה ניווטה את עצמה למול האתגרים של שוק התעופה והצליחה לחזור לפסי צמיחה. אנו גאים בכך שלופטהנזה בחרה שוב במטוסי בואינג רחבי הגוף לצי המטוסים שלה. מטוסי הבואינג 787 בעלי תצרוכת דלק נמוכה ויכולת טיסה למרחקים ארוכים תאפשר ללופטהנזה גמישות תפעולית וכלכלית תוך בהפעלת המטוס ביעדים שאליהם טסה החברה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il