TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ענקית הענן סיילספורס פותחת מחדש היום את משרדיה בישראל תחת המודל החדש "הצלחה מכל מקום"


סיילספורס
משרדי החברה בישראל הראשונים להיפתח מבין נציגויות החברה במזרח התיכון, אירופה וארה"ב
החזרה הגלובלית למשרדים: איך עושים את זה בסיילספורס?

היום מכריזה סיילספורס (Salesforce) על תהליך הפתיחה מחדש של משרדיה ברחבי העולם תחת מודל העבודה החדש של החברה "הצלחה מכל מקום", כאשר המשרדים הראשונים להיפתח מבין נציגויות החברה במזרח התיכון, אירופה וארה"ב הם משרדיה בתל אביב, ישראל.

נשיא ומנכ"ל תחום משאבי האנוש בסיילספורס העולמית, ברנט היידר, אמר כי "קשה להאמין שרק לפני שנה התחלנו במסע שישנה לנצח את איך שיראה העתיד שלנו. זו הייתה שנה שהתאפיינה במשברים מרובים וניצחונות קטנים. כאשר נגיף הקורונה החל להתפשט ברחבי העולם, סגרנו במהירות את כל המשרדים שלנו ברחבי העולם והעברנו את 54,000 העובדים שלנו באותה תקופה לעבודה מהבית. כעת, הגענו לציון דרך קריטי במסע ואנו מתחילים לפתוח מחדש את משרדינו בארה"ב וברחבי העולם"

מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל, אפי כהן אמר כי "אנו גאים על פתיחתם של המשרדים בישראל כאחד המשרדים המובילים והראשונים להיפתח בעולם, אנו מחכים ומצפים לחזרתם של העובדים למשרדים בתל אביב ובטוחים שהמודל החדש של סיילספורס להצלחה מכל מקום יהווה קרקע להמשך עבודה יעילה ומיטבית, כפי שהייתה גם במהלך השנה".

המשרדים הראשונים להיפתח מבין משרדי החברה בארה"ב במאי הקרוב יהיו מגדלי סיילספורס בסן פרנסיסקו, אשר מהווים את מטה החברה והמשרדים המרכזיים והגדולים ביותר, וכן משרדי החברה הנוספים בפאלו אלטו ואירוויין, קליפורניה. עם זאת ולמרות החזרה החלקית למשרדים, היום האריכה החברה עבור עובדיה את האופציה לעבוד מהבית עד ה-31 בדצמבר 2021.

זוהי לא ההתחלה של תהליך פתיחת המשרדים בחברה, סיילספורס כבר פתחה בשנת 2020 חלק ממשרדיה באזור אסיה והפסיפיק, ביניהם משרדיה בסין, הונג קונג, קוריאה ואוסטרליה. כמו כן, מאז תחילת המגיפה העסיקה בבטחה עובדים חיוניים במשרדים באופן קבוע לצורך שגרת עבודה שוטפת. החברה מבצעת תהליך הפקת לקחים בהתבסס על המשרדים שכבר נפתחו בהצלחה ומיישמת את הלקחים בפתיחה המחודשת של משרדיה בארה"ב וברחבי העולם.

מתוך סקר הנעשה על ידי סיילספורס, נמצא כי ביוני שנת 2020 רק 32% מהעובדים רצו לחזור לעבודה מהמשרדים, אך כעת נתון זה עלה משמעותית ועומד על 72%. בנוסף, נמצא שרצון דור ה-Z לחזור לעבודה במשרדים גבוה פי 2 מזה של דור ה-X ודור הבייבי-בום.

נתונים אחרים בסקר מצביעים כי אמנם 50% מהעובדים מעוניינים להגיע למשרדים רק מספר פעמים בחודש, אך בכל זאת כ-80% מעוניינים בקשר ישיר כלשהו עם המשרדים באופן קבוע (לפחות פעם אחת).

בסקר הנעשה במשרדי החברה בסידני, אוסטרליה, שם חזרו לעבודה מאות עובדים בבטחה ובפרודוקטיביות, החל מספטמבר 2020 עולים מספר נתונים מעניינים נוספים.

יום חמישי הוא יום שני החדש, היום הפופולרי ביותר עבור עובדים לבוא למשרד הוא יום חמישי. העובדים מעדיפים להתחיל את השבוע מהבית, ולמעשה רק כמחצית מחללי העבודה המשותפים במשרדים נמצאים בשימוש. בימים רביעי וחמישי, זה קופץ לעד 80% תפוסה.

גמישות רבה יותר מובילה ליותר פרודוקטיביות ואיזון: נתוני הסקר מראים כי פרודוקטיביות העבודה האישית וכן פרודוקטיביות העבודה הצוותית עלו ב-16% ו-13% בהתאמה, בין היתר כתוצאה מכך ש- 20% מהעובדים בבית נוטים לאפשר לעצמם לקחת הפסקות לעיתים קרובות יותר בבית מאשר בעת עבודה במשרד.

המשרד הוא מקום לחיבור אנושי ושיתוף פעולה: נתוני הסקר מצאו כי 64% מהחללים המשותפים כמו טרקלינים וחדרי ישיבות נוצלו, בעוד שרק 24% מפינות העבודה האישית של העובדים היו בשימוש. כמו כן, 80% מהעובדים תיאמו מראש עם עובד נוסף יום משותף להגעה לעבודה.

היידר הוסיף "באמצעות משוב עובדים קבוע ומתמשך ומעקב אחר התנהלות העובדים, סיילספורס יוכלו לייצר את מקום העבודה של העתיד - מקום המאפשר לעובדים להיות מחוברים יותר זה לזה, למצוא איזון רחב יותר בין העבודה לבית ולקדם שוויון הזדמנויות, ובכך להוביל לחדשנות מוגברת ולתוצאות עסקיות טובות יותר"

הגישה של סיילספורס לחזרה למשרדים: בריאות ובטיחות בראש סדר העדיפויות

על פי גישת סיילספורס, אין דבר חשוב יותר מאמון העובדים, הלקוחות, השותפים והקהילות של החברה, ולמעשה אסטרטגיית הפתיחה המחודשת תתמקד באמון ושקיפות - עם מחויבות לפרטיות, כאשר בראש סדר העדיפות עומדים בריאות ובטיחות.

כחברה גלובלית בעלת טביעת רגל עולמית רחבה, סיילספורס מחויבת להתייחס לכל מדינה באופן פרטני - על סמך ההנחיות הממשלתיות הייעודיות, הצהרות גורמי בריאות הציבור ומומחים רפואיים מקומיים, וכן נתוני המגפה כולל אחוז הבדיקות החיוביות ומספר החולים. כמו כן, יתבססו באופן רחב על שיקול הדעת והמלצות הדרג הניהולי המקומי, מתוך הבנה שפתיחה מחודשת לא תיראה אותו דבר בכל מקום.

בשלב זה של הפתיחה המחודשת, משרדים יוכלו להיפתח מחדש בתפוסה של 20% עד 75% בהסתמך על נתוני המגפה המקומיים והנחיות הדרג הניהולי. אל המשרדים יוכלו להגיע עובדים מחוסנים וגם לא מחוסנים בכפוף לפרוטוקולי בטיחות מחמירים. בישראל, יפתחו המשרדים בכפוף להנחיות התו הסגול.

באמצעות התמיכה של פלטפורמת סיילספורס לעולם העבודה ההיברידי החדש, התוכנה Work.com, עובדים יוכלו לחזור למשרדים בהדרגה. התוכנה תאפשר לעובדים לתזמן את הימים והשעות בהם יגיעו למשרד וכך יוכלו לשמור על המרחק הבטיחותי הדרוש ולהימנע מצפיפות במשרדים ובמעליות. כמו כן, העובדים יידרשו להשלים טופס בריאות דיגיטלי באמצעות התוכנה טרם הגעתם למשרדים.

כאשר העובדים יגיעו למקום העבודה שלהם, הם ימצאו לובי מעוצב מחדש, מעליות, חדרי ישיבות ומרחבים שיתופיים חדשים נוספים הכוללים רהיטים מסודרים, ידיות וחיישנים ללא מגע, הפרדה בין שולחנות העבודה, מטהרי אוויר ואמצעי חיטוי לצורך סביבת עבודה שיתופיות יותר ובטוחה יותר.

הדרך להצלחה מכל מקום

היידר ציין "בעוד שמשרדינו יישארו חלק חשוב מהאסטרטגיה שלנו עם פתיחתנו מחדש, המשרד כבר אינו נמצא במרכז יום העבודה שלנו. בדיוק כפי שהתגמשנו כשהעברנו את משרדינו לבתים, אנו מעודדים את העובדים שלנו להתקדם לדרך עבודה טובה יותר - כלומר, לעבוד בדרכים הכי פרודוקטיביות ויצירתיות כאשר 'מה' ו'למה' מגיעים לפני 'איפה', בין אם זה במשרדי החברה, משרדי הלקוחות או בבית הקפה"

על פי החברה, מהות המודל - "הצלחה מכל מקום" – הוא להצליח יחד בסביבה דיגיטלית, בה לראשונה כל אחד יכול לעבוד איפה, מתי ואיך שיבחר ובכך לאפשר את ההשפעה הגדולה ביותר.

"לא יכולנו לחזות לפני שנה שזה יהיה העתיד שלנו, אבל אנחנו נרגשים מהאפשרויות שעומדות בפנינו. מדובר בדרך עבודה חדשה בה נוכל לקדם את התרבות הארגונית שלנו ולהעניק שירות ישיר ומסור לעובדים שלנו וללקוחותינו, זאת על מנת ליצור הצלחה מכל מקום, זהו למעשה עתיד שוק העבודה החדש שלנו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il