TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מסוף GX46 Airborne Satcom שפיתחה אורביט קבל אישור מחברת INMARSAT לשימוש מסחרי ברשת Global Xpress שלה


אורביט
מסוף תעופתי רב תכליתי MPT תומך במשתמשים ביטחוניים ומסחריים בכל העולם
INMARSAT, מובילה עולמית בשירותי לוויין ניידים ואורביט טכנולוג'יס )ת"א: ארביט) מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעו היום כי מסוף GX46 למערכת תקשורת לוויינית מוטסת רב תכליתית (Multi-Purpose Terminal – MPT46) קבל אישור מלא לשימוש מסחרי ברשת Global Xpress של INMARSAT.

Global Xpress הינו שירות פס רחב העובד בצורה חלקה, הראשון והיחיד בעולם הזמין גלובלית. בשירות ממשלת ארה"ב מאז יולי 2014, Global Xpress ביססה את עצמה לתקשורת אמינה לתחומי היבשה, הים והאוויר לקישוריות מובטחת לנייד. מסוף GX46 הינו מודולרי, רב תפקידי הפועל ברצועות בתדרי Ka מסחריות וצבאיות באמצעות אנטנה ("18) בגודל 46 ס"מ. המסוף משולב במלואו עם מודמים, אלקטרוניקה ותוכנה כדי להבטיח פעולות אמינות ברחבי העולם. המסוף מאפשר מגוון רחב של יכולות תקשורת למטוסים עסקיים, מטוסים צבאיים וכלי טיס בלתי מאוישים (מל"טים).

המסוף הקומפקטי, קל המשקל מאפשר קישוריות עולמית ותומך במגוון מלא של התדרים של רצועות ka. המסוף יוצר בהתאמה למערכת שלWideband Global SATCOM (WGS) . המערכת המודולרית הרב שימושית עברה התאמה ואופטימיזציה לצרכיה של INMARSAT ולשימוש עבור שירותי תקשורת לוויינית רחבת הפס שלה. המסוף ניתן להחלפה אלקטרונית בין מערכות לרוחב הפס באמצעות החלפת קרן אוטומטית (ABS) באמצעות פרוטוקולי OpenAMIP ו- OpenBMIP הסטנדרטיים, דבר המבטיח פעילות חלקה.
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "אורביט גאה מאוד להציג טרמינל תעופתי רב תכליתי MPT 46 GX שהינו בעל ביצועים יוצאי דופן בעלי יתרון ניכר על פני המתחרים. אורביט הגישה מספר פטנטים במסגרת פיתוח טרמינל ייחודי זה ומאמינה שטרמינל MPT 46 GX מביא בשורה חשובה (Game changer) לעולם התקשורת הלוויינית המוטסת, הן בביצועים והן בעמידות בתנאי סביבה ייחודיים. שיתוף הפעולה ההדוק עם חברת Inmarsat שהינה ספקית שירותי לווין מהמובילים בעולם יאפשר לאורביט להמשיך ולהביא מוצרים חדשים נוספים ופורצי דרך לעולם תקשורת הלוויינים המוטסת."

טום קוסטלו, סמנכ"ל שיווק התחום הממשלתי ב-INMARSAT, מסר: השותפות שלנו עם אורביט מאפשרת ל- INMARSAT לתת מענה מהיר לצרכי השוק באמצעות מסופי לוויין אמינים ביותר בעלי פס רחב. ה- GX46 עונה על צרכים חיוניים למשימה עבור לקוחות המפתח שלנו על ידי אספקת קישוריות ביצועים גבוהים וזמינות תמידית ברחבי העולם. מסוף זה משנה את כללי המשחק עבור אלה שדורשים את הטוב ביותר בקישוריות."

שיווק אורביט
marketing@orbit-cs.com


אודות INMARSAT
Inmarsat הינה מובילה עולמית בתקשורת לוויינית גלובלית. היא מחזיקה ומפעילה את הפורטפוליו העולמי המגוון ביותר של רשתות לוויין טלקומוניקציה ניידות, ומחזיקה בתיק עולמי רב שכבתי המגוון ביותר עם כיסוי של רצועות L, kaו-S, המאפשרות רוחב ומגוון שאין שני שלו בפתרונות שהוא מספק.
רשת ההפצה העולמית הוותיקה של Inmarsat כוללת לא רק את שותפי הערוץ המובילים בעולם, אלא גם יכולות קמעונאיות ישירות חזקות משלה, המאפשרת הבטחת שירות לקוחות מקצה לקצה.
לחברה יש ניסיון ללא תחרות בהפעלת רשתות הטלקומוניקציה הניידות העולמיות האמינות ביותר בעולם, תוך שמירה על יישומי בטיחות ותפעול חיוניים למשימה במשך יותר מ -40 שנה.
זהו גם כוח מניע עיקרי מאחורי חדשנות טכנולוגית בתקשורת לוויינית ניידת, השומר על מובילותה באמצעות השקעה משמעותית ורשת עוצמתית של שותפי טכנולוגיה וייצור.
Inmarsat פועלת בתיק מגוון של מגזרים עם משאבים פיננסיים למימון האסטרטגיה העסקית שלה ומחזיקה בעמדות מובילות בשווקים בתחום הימי, הממשלתי, התעופתי והסאטקום ופועלת באופן עקבי כשותף מהימן, מגיב ואיכותי ללקוחותיה ברחבי העולם.
למידע נוסף, עקבו אחרינו ב- LinkedIn או ב- Twitterב-@InmarsatGlobal


אודות אורביט טכנולוג'יס

אורביט )ת"א: ארביט) הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות תקשורת אווירית ומעקב אחר לוויינים ימיים ותחנות קרקע ומסייעת להרחיב ולהגדיר מחדש כיצד אנו מתקשרים. ניתן למצוא את מערכות אורביט על מטוסים ומטוסי קרב, אניות שייט (cruise), ספינות חיל הים, תחנות קרקע ורציפים ימיים. אנו מספקים פתרונות חדשניים, חסכוניים ואמינים ביותר למפעילים מסחריים, לחילות הים וכוחות האוויר הגדולים, לסוכנויות החלל ולחברות החלל החדשות המתפתחות.
לפרטים נוספים: http://orbit-cs.com/.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il