TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שנה מוצלחת לחלוצת הפינוי בינוי בישראל: מצלאוי מסיימת את 2020 עם רווח נקי של 13 מיליון ₪


ערן מזור מנכל מצלאוי - צילום יחצ
חברת מצלאוי פרסמה את הדוחות הכספיים לשנת 2020. הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-13 מיליון ₪. הרווח הגולמי עומד על 31.4 מיליון ₪ ,שיעור הרווח הגולמי עומד על כ- 20.5% מההכנסות
עוד מציגה החברה גידול של כ- 13% בהון העצמי של החברה לסכום של כ- 115 מיליון ₪ וכן הפחתה מתמשכת בהוצאות המימון וירידה בחוב הפיננסי.

בחודש ינואר 2021 החברה סיימה בהצלחה גיוס של סדרת אג"ח חדשה . מצלאוי זכתה לביקושים בהיקף גבוה של כ- 175 מיליון שקל - זאת לעומת 48.4 מיליון שקל שהחברה תכננה לגייס. הריבית השנתית שנקבעה שיישאו האג"ח הינה 4.43%, משך חיים ממוצע (מח"מ) של כ-3.8 שנים.

לדברי ערן מזור, מנכל החברה: "למרות משבר הקורונה החברה מסיימת שנה טובה עם גידול ברווח ושיפור בכל היחסים הפיננסיים. שוק הנדל"ן למגורים הוכיח את חסינותו למשבר והשנה הסתיימה עם עלייה בביקושים לדירות למגורים, שלהערכתי תמשך גם בשנה הבאה, לקראת היציאה שלנו לפרויקטים החדשים ובראשם פרויקט "רובע איילון" ברחוב יוספטל בבת – ים. שוק ההון הביע את אמונו בחברה בגיוס האג"ח האחרון בריבית 4.43% עם עודף ביקושים יוצא דופן. אני מאמין שנעשה שימוש נבון בכספי ההנפקה על מנת להצעיד את החברה קדימה ולקדם ולפתח את הפרויקטים הקיימים והעתידיים שלנו".

לחברה יש שני תחומי פעילות עיקריים, ייזום והקמת פרויקטים של בנייה למגורים רובם במסגרת פרויקטי פינוי-בינוי, ונדל"ן מניב הכולל ייזום, פיתוח, הקמה, ניהול והשכרה של נכסים מניבים לצורכי משרדים ומסחר בין הנכסים של החברה ניתן לציין את הקאנטרי בקרית אונו ואת בנייני אביב משה באור יהודה.

בתקופת משבר הקורונה חלק משטחי המסחר המושכרים לצדדים שלישיים לא פעלו או פעלו במתכונת חלקית, החברה הגיעה להבנות עם שוכריה למתן הקלות ולגבי חלק מהשוכרים ניתנו הנחות בהיקפים לא מהותיים. לאור האמור, החברה ביצעה הערכות שווי לנכסיה למועד הדוח ועל פיהן אין ירידה מהותית בשווי ההוגן של נדל"ן להשקעה בחברה.

במהלך שנת 2020, החברה המשיכה לקדם את הפרויקטים הקיימים שלה בניהם פרויקט "רובע איילון" ברחוב יוספטל בבת ים ששיווקו יחל בעוד כחודשיים. מדובר בפרויקט "פינוי- בינוי" ברחוב יוספטל בת ים. החברה שותפה בפרויקט עם חברת נצבא מקבוצת איירפורט סיטי . חלק החברה בפרויקט 50% . הפרויקט מורכב משני שלבים: שלב א' – הריסת 2 בנייני מגורים קיימים הכוללים 96 יח"ד והקמת 3 בניינים מגורים חדשים הכוללים 591 יח"ד ושטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-12,000 מ"ר. שלב ב' - הריסת 3 בנייני מגורים קיימים, הכוללים 144 יח"ד והקמת 3 בניינים מגורים חדשים הכוללים 502 יח"ד ושטחי תעסוקה ומסחר.

פרויקט גדול ומשמעותי נוסף שרשם השנה התקדמות הוא פרויקט פינוי בינוי ברחוב רוטשילד בבת-ים. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית במסגרתו יהרסו 12 בנייני מגורים הכוללים 163 יח"ד, אשר תחתיהם מיועדים להיבנות בנייני מגורים הכוללים כ-560 יח"ד, בנוסף 10,000 מ"ר מלונאות וכן 1,500 מ"ר חזית מסחרית. לפרויקט תב"ע בתוקף ובימים אלו הופקדה תוכנית איחוד וחלוקה. פרויקט זה נמצא במערב העיר, קו שני לים. שיעור החתימות בפרויקט הינו כ- 82%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il