TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניבו קיבלה רישיון לגידול מסחרי בחוות עמית


גולן ביטון - מנכל יוניבו קרדיט צילום-יוניבו בעמ
משלימה שליטה בכל שרשרת הערך מגידול ועד בית מסחר ובוחנת רכישת החזקה בבתי מרקחת
לאחרונה פרסמה את התוצאות לשנת 2020 – בשנת הפעילות הראשונה דיווחה על הכנסות של 33.7 מיליון שקל, EBITDA של 4.5 מיליון שקל ומעבר מהפסד לרווח

חברת יוניבו, המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לכ-138 בתי מרקחת בישראל וכן בעלת בית מסחר להפצה ישירה לכל חלקי הארץ ובעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי (חוות עמית) מדווחת היום כי קיבלה תקן GAP מגוף ההתעדה לגידול מסחרי בחוות עמית. החברה הגישה את הבקשה ליק"ר ובכוונת החברה להתחיל באופן מיידי בגידול מסחרי , אשר צפוי לתרום לרווחיות שלה ולאי תלותה בחוות גידול אחרות.
אמש דיווחה החברה על התוצאות הכספיות לשנת הפעילות המסחרית הראשונה. החברה רשמה הכנסות של כ-33.7 מיליון שקל, EBITDA של 4.5 מיליון שקל ומעבר לרווח, זאת בהשוואה להפסד כ-11.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה בהכנסות החברה בשנת הפעילות הראשונה נובעות בעיקר מחדירה לשוק עם מוצרי מותג "יוניבו" אשר יצרו ביקוש בבתי המרקחת איתן עובדת החברה וכן הכנסות מהענקת שירותי ייצור ואריזה לחוות אחרות ומתן שירותי מו"פ לחברות שונות איתן חתומה החברה על הסכמים מחייבים. בנוסף הכירה החברה לראשונה בהכנסות משירותי הפצה ושיווק לחברות נוספות.
מהדוח עולה כי לחברה רווח גולמי בסך 12.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד גולמי אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עמד על כ-36% וכולל רווחיות ממכירת מותג "יוניבו", ייצור לחוות אחרות, מתן שירותי מו"פ וכן הענקת שירותי הפצה לבתי מרקחת ללקוחות החברה.
יוניבו השלימה כעת את הקמת חוות עמית וקיבלה את הרישיונות לריבוי וגידול המהווה שליטה בכל שרשרת הערך – גידול, ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי. החברה מגדלת בחוות עמית גנטיקות ייחודיות עבור מוצרים נוספים של מותג יוניבו במטרה לשווק מוצרים חדשים בבתי מרקחת בשנה הקרובה ולהגדיל את נתח השוק שלה. בכוונת החברה לבחון כניסה גם למקטע בתי המרקחת, זאת על אף הפצת מוצרי קנאביס רפואי לכ-138 בתי מרקחת ברחבי הארץ.
עוד עולה מהדוח כי ההון העצמי של החברה, נכון ל-31.12.20, עומד על כ- 37.2 מיליון שקל ויתרת המזומנים על כ-21 מיליון שקל. במהלך תקופת הדוח גייסה יוניבו כ-24 מיליון שקל באג"ח להמרה להשלמת ההיערכות לייצוא, במטרה לממש את האסטרטגיה של החברה למנף את ההצלחה בשוק המקומי גם לחו"ל. עוד מדווחת החברה כי נכון ל-31.12.20, מלאי חומרי גלם ותוצרת גמורה עמד על של 4.6 מיליון שקל.
כמו כן, יוניבו הודיעה בתחילת הרבעון הראשון של 2021 כי היא בוחנת רישום כפול בבורסה זרה, בנוסף לרישום למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. זאת על רקע כניסת משקיעים מוסדיים בינלאומיים לחברות שהוכיחו יכולת ייצור מוצרי קנאביס באיכות גבוהה וצמיחה בהכנסות, בדומה ליוניבו.
בנוסף, בתחילת ינואר הודיעה החברה כי קיבלה אישור ייחודי להגדלת היקף האחסנה בבית המסחר שלה לתוצרת גמורה לסך של 600 ק"ג, התומך בהמשך העליה המהירה במספר המטופלים ובהיקף הפעילות של יוניבו בשוק.
יוניבו מפיצה את סל מוצריה בכ-138 בתי מרקחת השייכים לרשת סופר פארם וכן בתי מרקחת פרטיים המנפקים קנאביס רפואי באופן ישיר מבית המסחר שנמצא בבעלות מלאה של החברה – לאורך כל שנת 2020 וכן לתוך 2021 החברה מרחיבה את מספר בתי המרקחת המוכרים את מוצרי החברה. יוניבו פועלת להגדיל את נגישות מוצריה באופן מתמשך על ידי התקשרויות חדשות עם בתי מרקחת חדשים וכן מקבלת היזון חוזר באשר למוצרים הנמכרים ובהתאם, מייצרת מוצרי קנאביס רפואי באיכות GMP על פי דרישות השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il