TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איירונסורס מודיעה על הפיכתה לחברה ציבורית


חברי הנהלת איירון סורס צילום אדם פרימר
באמצעות מיזוג עם Thoma Bravo Advantage - מהמשקיעים המובילים בעולם חברות התוכנה
איירונסורס מפתחת את הפלטפורמה המקיפה ביותר בשוק עבור מפתחי משחקים ואפליקציות אשר כוללת מערך שלם ומקיף של כלים ומוצרים אשר מאפשרים להפוך את האפליקציות שלהם לעסקים מצליחים.
העסקה מגלמת לאיירונסורס שווי שוק של כ-11.1 מיליארד דולר לאחר המיזוג ;
איירונסורס רשמה בשנת 2020 הכנסות ו-EBITDA בסך 332 מיליון דולר ו-104 מיליון דולר, בהתאמה. נתונים אלו משקפים צמיחה של כ- 83% בהכנסות לעומת שנת 2019. המיזוג בין איירונסורס ל Thoma Bravo Advantage ייצור חברה חזקה ובעלת משאבים שנמצאת בעמדה מצויינת להמשיך לייצר ערך וצמיחה לטווח הארוך.
היקף הטנרקזציה הכולל הינו כ-2.3 מליארד דולר (מתוכם 1.3 מליארד PIPE)


תל אביב, ישראל, 22 במרץ, 2021 - איירונסורס, הפלטפורמה המובילה להפיכתם של משחקים ואפליקציות סלולאריות לעסקים מצליחים, התקשרה בהסכם למיזוג עם
(Thoma Bravo Advantage (NYSE: TBA .
איירונסורס נהנית מרווחיות גבוהה וצמיחה מואצת. החברה מספקת את הפלטפורמה המקיפה ביותר למפתחי אפליקציות ומשחקים למכשירים ניידים. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים להפוך את האפליקציות והמשחקים שלהם לעסקים מצליחים, על ידי כך שהיא מסייעת להם להגיע למשתמשים חדשים ולייצר צמיחה והתרחבות, להגדיל הכנסות מפרסום באפליקציה, לנתח את הנתונים באפליקציה שעל בסיסם המפתח יכול לשפר את המוצר ולשפר את האינטראקציה עם המשתמשים באופן אוטומטי. במקרים רלבנטיים הפלטפורמה יכולה אף להיות המוציא לאור של המשחק. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים גם גישה לאפיקי הפצה ייחודיים במכשירים ניידים באמצעות שותפויות עם מפעילי סלולריים מובילים ויצרנים (OEMs) כגון Orange, Samsung ורבים אחרים.
בשנת 2020, הכנסותיה של איירונסורס צמחו לסך של 332 מיליון דולר, עליה של כ-83% לעומת השנה הקודמת, עם מרווח EBITDA מתואם של כ-31% (כ-$104 מיליון דולר). החברה משרתת מדי חודש יותר מ-2.3 מיליארד משתמשים פעילים מקרב בסיס לקוחותיה ברחבי העולם.
Thoma Bravo הינה קרן פרייבט אקוויטי הנמנית על משקיעי התוכנה המנוסים והמצליחים ביותר בעולם, עם למעלה מ-300 השקעות בתוכנה (בישראל בין היתר רכשה הקרן את השליטה בחברת אימפרבה).
"אנחנו מתרגשים מהשותפות עם Thoma Bravo, ממשקיעי התוכנה המובילים בעולם, בדרך לשלב הבא בסיפור שלנו", אמר תומר בר זאב, מנכ"ל איירונסורס ואחד ממייסדיה. "על אף שהגענו לשלב מתקדם בתהליך הרגיל של הנפקה לציבור, כשנפגשנו עם Thoma Bravo מצאנו שיש בינינו דמיון רב בחזון ואמונה משותפת בצמיחה ארוכת הטווח שאנו יכולים להניע באיירונסורס, והחלטנו לחבור אליהם בדרך להפיכת החברה לציבורית. נמשיך להתרכז במשימה שהגדרנו לעצמנו - לעזור למפתחי אפליקציות ומשחקים למובייל לצמוח כעסקים משגשגים".
אורלנדו בראבו, השותף המנהל והמייסד של Thoma Bravo מסר: "עם מערך מלא של פתרונות לאורך מחזור חיי הצמיחה של אפליקציות – ושילוב ייחודי של גודל, צמיחה עסקית ורווחיות יוצאות דופן – אנו צופים כי איירונסורס תוביל את השוק שבו היא פועלת, שוק שהיקפו מוערך בכ-41 מיליארד דולר בשנת 2025. ל Thoma Bravo מומחיות ייחודית בעולם התוכנה ואנחנו נלהבים להיות שותפים של איירונסורס והצוות המוכשר שלה בפרק המלהיב הבא".
בר זאב הוסיף:
"הפיכת החברה לציבורית הינה שלב נוסף וטבעי בהתפתחות שלנו - אבל התרבות הייחודית שלנו לא תשתנה. זו תרבות שייסודה בקבוצה גדולה של יזמים שעובדים ביחד כבר עשר שנים: האחים איתי, רועי ואייל מילרד, תמיר כרמי, ארנון חריש, נתנאל שדמי, עומר קפלן ואסף בן עמי, סמנכ"ל הכספים שאיתנו מהיום הראשון."

סקירה כללית אודות החברה
שוק האפליקציות - ("the app economy") הוא בין השווקים שצמיחתם היא המהירה ביותר בעת הזו, כאשר מיליוני אפליקציות עומדות לרשותם של מיליארדי משתמשים המבלים 83% מזמן השימוש שלהם במכשירים ניידים באפליקציות שבמכשירים הניידים. במסגרת שוק האפליקציות, משחקים מהווים כיום קטגורייה מובילה, כאשר הם מייצגים את רוב הרכישות בחנויות האפליקציות בשנת 2020 על פי חברת המחקר Statista. איירונסורס הגיעה לעמדת הובלה איתנה בקטגוריה זו, תוך מיקוד חדשנות ופיתוח המוצר שלה בבניית תשתית הבסיס לשימושם של מפתחי משחקים למכשירים ניידים.
הפלטפורמה של איירונסורס מוטמעת ב 87% מבין 100 המשחקים המובילים בעולם, ודורגה פעמים רבות, על ידי מדדים מובילים בתחום, כאחת מבין שלוש הפלטפורמות המובילות.
הפלטפורמה של איירונסורס מורכבת משתי חבילות מוצרים - Sonic ו Aura. סוניק תומכת במפתחי אפליקציות במהלך ההשקה, הפקת ההכנסות והצמיחה של האפליקציות והמשחקים. חבילת המוצרים של Aura מאפשרת למפעלי סלולריים להעשיר את חוויית המשתמש במכשירי הסלולאר באמצעות יצירת נקודות מגע (touchpoints) חדשות בין הספקיות לבין המשתמש, המעבירות תוכן רלוונטי למשתמשים לאורך כל חיי המכשיר. בנוסף לנוחות עבור המשתמש, Aura יוצרת ערוץ הפצה ייחודי באמצעות המכשיר, המאפשר למפתחים לקדם את האפליקציות שלהם כחלק מובנה מחוויית השימוש במכשיר.
"הפתרונות שלנו מקיפים את כל מחזור הצמיחה של המשחק, מהרחבת בסיס המשתמשים, דרך ייצור הכנסות לצורך השקעה מחדש בצמיחה, ועד ניתוח וייעול המחזור כולו על מנת לייצר רווחיות", אומר עומר קפלן המשנה למנכ"ל ואחד ממייסדי איירונסורס. "השימוש בפלטפורמה שלנו מאפשר למפתחי משחקים למצות את פוטנציאל הצמיחה, וזאת מכיוון שהמודל העסקי שלנו מתואם עם הצלחת לקוחותינו; ככל שהם צומחים, כך גם אנו צומחים".
"Aura מייצגת ערך מוסף ייחודי למפתחים, בכך שהיא מאפשרת להם לחשוף את האפליקציות שלהם במאות מיליוני מכשירים בעולם, בדיוק בזמן הנכון", אומר ארנון חריש, נשיא איירונסורס ואחד ממייסדיה. "עם זאת, חשובה לא פחות היכולת שלנו לסייע למפעילים סלולריים לשפר את חווית המשתמש ולקדם שירותים, מחוץ לחנות ועל המכשיר."
השילוב של שתי חבילות המוצרים האמורים מייחד את איירונסורס, והופך אותה לפלטפורמה לאפליקציות המקיפה ביותר בעולם. איירונסורס היא הבחירה הראשונה של מפתחים המבקשים שהמשחק או האפליקציה שלהם יצמחו ויהפכו לעסקים מצליחים, וזאת מאחר והיא מתאימה למפתחים בכל הגדלים ובכל שלבי הצמיחה שלהם. ברגע שמפתח מתחיל לעבוד עם איירונסורס, הוא לרוב ירחיב את השימוש שהוא עושה לפתרונות רבים במסגרת הפלטפורמה.

"זהו רגע של גאווה גדולה עבורנו ב-וויולה ועבורי באופן אישי. חברה שבה היינו הראשונים להשקיע, עושה חיל ויוצאת לדרכה כחברה ציבורית בעסקת go-public שהיא הגדולה ביותר שהיתה במגזר הטכנולוגי בישראל," מסר שלמה דוברת, אחד ממייסדי וויולה ודירקטור באיירונסורס. "אנו מצפים להמשיך לעבוד עם הצוות המייסד הנפלא של איירונסורס בדרכם המרשימה קדימה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il