TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זינגה רוכשת את הצוות של Echtra Games


תמונה: Business Wire
שמנהלים המפתחים של הזיכיונות Diablo ו-Torchlight
מוסיפה צוות מפתחים כישרוניים עם ניסיון רב במשחק חוצה פלטפורמות לזינגה
מביאה כלי פיתוח וטכנולוגיות חוצי פלטפורמות קנייניים של Echtra Games
מחזקת את יכולות הפיתוח של זינגה לפרויקטים חוצי פלטפורמות עתידיים
הצוות של Echtra Games יפתח משחק תפקידים (RPG) חדש שטרם הוכרז למשחק חוצה פלטפורמות בשותפות עם האולפן NaturalMotion של זינגה.

סן פרנסיסקו, 3 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

זינגה, Zynga Inc. Nasdaq: ZNGA. מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שרכשה את Echtra Games, אולפן משחקים חוצי פלטפורמות שכולל צוות פיתוח שחברי הליבה שלו עיצבו בעבר את העולם של משחקי תפקידים עם אקשן באמצעות העבודה שלהם על כותרים שהגדירו את הסוגה, כולל Diablo, Diablo II, הזיכיון Torchlight ועוד.

הצוות של Echtra Games מחזק את העתיד של המשחק חוצה הפלטפורמות של זינגה על ידי הוספת מפתחים כישרוניים עם ניסיון רב במשחק חוצה פלטפורמות וגם כלי פיתוח וטכנולוגיות חוצי פלטפורמות קנייניים שנבנו מעל ה-Unreal Engine. ספציפית, הצוות של Echtra Games יפתח RPG חדש שטרם הוכרז למשחק חוצה פלטפורמות עם האולפן NaturalMotion של זינגה.

"מקס והצוות שלו ב-Echtra Games אחראים לכמה מתכונות המשחקים הכי אגדתיות שנוצרו אי פעם, והם מומחים בסוגת ה-RPG עם אקשן ובפיתוח חוצה פלטפורמות. אני נרגש לקבל את פניו של הצוות של Echtra Games למשפחת זינגה", אמר פרק גיבו, המנהל הכללי של זינגה. "לרכישה הזאת תהיה חשיבות רבה בהגדלת הרישיונות והמותגים האיקוניים שלנו מסלולר ועד למחשבים אישיים וקונסולות, והיא גם תעזור להגדיל עוד את השוק הפוטנציאלי הכולל של זינגה".

"Echtra Games שמחה להצטרף למשפחת זינגה", אמר מקס שפר, המנהל הכללי של Echtra Games. "אנחנו שותפים לחזון של זינגה שמשחק חוצה פלטפורמות הוא חלק חיוני מהעתיד של RPGs ובידור אינטראקטיבי ולהוטים להשתמש בניסיון הרב שלנו והאנשים הכישרוניים במאמץ הזה".

זינגה הוקמה ב-2016 ומנוהלת על ידי קבוצה מנוסה של ותיקים בענף. מקס שפר וצוות ההנהלה שלו היו שותפים להקמה של חברות כמו Blizzard North, Flagship Studios ו-Runic Games, ויש להם ניסיון פיתוח רב בכותרים כמו Diablo, Diablo II, הזיכיון Torchlight, The Sims 4 ועוד. העובדים הוותיקים של Echtra Games עבדו עם חברות כמו Blizzard, דיסני, Electronic Arts, Runic Games, Kabam ו-Undead Labs. צוות הפיתוח של זינגה פרסם וניהל שירותים חיים בסלולר, מחשבים אישיים, Playstation 4, XBox One ו-Nintendo Switch.

הערת העורך:
גרפיקה ונכסים חשובים זמינים לשימוש בקישור הבא: https://www.dropbox.com/sh/zt2yw10epgmbol5/AAAER_7l74stge--9VocMcqPa?dl=0
אודות זינגה
זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות Echtra Games Inc.

Echtra Games היא סטודיו משחקים מסן פרנסיסקו שכולל מפתחים מנוסים שעזרו לעצב את העולם של משחקי תפקידים עם אקשן. הצוות הוקם בתחילת 2016 על ידי מקס שפר, יוצר שותף של זיכיונות משחקים שהגדירו את הסוגה כמו Torchlight ו-Diablo. חלום ישן להחזיר לחיים את העולם של Torchlight נצן לו את ההשראה לאחד מחדש כמה מהמפתחים הכי טובים בענף וליצור את הפרויקט הראשון של האולפן, Torchlight III. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.echtragames.com.



*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il