TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הקנאביס הישראלית הראשונה להיסחר בנסדא"ק


אורן שוסטר מנכל חברת IMC יחד עם רפאל גבאי הבעלים
חברת הקנאביס IMC תחל היום להיסחר בנאסד"ק לפי שווי של כ-315 מיליון דולר אמריקאי
IMC נוקטת באסטרטגיית רכישות אגרסיבית אשר מאפשרת לה לצמוח במהירות בשלושת השווקים המרכזיים בעולם: ישראל, גרמניה וקנדה
IMC קיבלה אישור מבורסת הנאסד"ק ומניותיה יחלו להיסחר תחת הסימול "IMCC"
בכך החברה הופכת להיות חברת הקנאביס הראשונה עם בסיס פעילות בישראל אשר השלימה את מהלך הרישום למסחר בנאסד"ק
החברה מצטרפת למועדון אקסקלוסיבי של חברות קנאביס הנסחרות בנאסד"ק הכולל את חברות הקנאביס הגדולות בעולם, כדוגמת Canopy Growth Corporation, Cronos Group Inc,Aphria Inc וחברות נוספות.
מניות החברה ימשיכו להיסחר במקביל למסחר בנאסד"ק גם בבורסה הקנדית (CSE) בה נסחרת החברה משנת 2019

טורונטו, קנדה; גליל ים, ישראל – 1 למרץ, 2021 – IM Cannabis Corp (בורסת CSE: IMCC) חברת הקנאביס הרפואי הפועלת בישראל ובאירופה, גאה לדווח כי מניותיה יחלו היום מסחר בבורסת הנאסד"ק תחת הסימול "IMCC".
בכך IMC הופכת לחברת הקנאביס הראשונה הפועלת מישראל שרושמת את מניותיה למסחר בנאסד"ק. הישג זה, צפוי להגדיל את הגישה להשקעה בחברה הן מצד משקיעים מוסדיים והן מצד משקיעים פרטיים וכן את נפח המסחר של החברה.
"ההצלחה שלנו ברישום בנאסד"ק היא תוצר של מאמץ אדיר מצד הצוות שלנו, וצעד משמעותי נוסף באסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלנו. רישום המניות בנאסד"ק צפוי לאפשר נזילות נוספת ויצירת גישה למשקיעים בשוק ההון הגדול בעולם," אמר אורן שוסטר, מנכ"ל IMC.
כחלק מאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלה, הנשענת בעיקר על ביצוע רכישות, רכשה כבר בשנת 2019 IMC את Adjupharm GmbH הגרמנית אשר לה רשת הפצה נרחבת של כ-6,0000 בתי מרקחת ומפעל EU-GMP בגרמניה ובאמצעותה החלה IMC במכירות המותג שלה בגרמניה, אשר הינה שוק הקנאביס הרפואי הגדול באירופה. בישראל, מותג IMC נמכר למטופלים בעלי רישיון קנאביס בבתי מרקחת רבים ובפריסה ארצית, וביניהם רשת בתי המרקחת סופר פארם. בסוף שנת 2020 רכשה IMC את Trichome Financial Corp הקנדית בכ-80 מיליון דולר. עסקה זו (אשר צפויה להיסגר במהלך החציון הראשון של 2021) תאפשר ל-IMC כניסה מיידית לשוק הקנאביס החוקי הגדול בעולם, שוק הקנאביס לפנאי בקנדה.

אודות IMC
IMC הינה חברת קנאביס בינלאומית. מטה החברה בישראל ולחברה פעילות בישראל וגרמניה וצפויה להתחיל פעילות בשוק הקנדי במהלך חציון ראשון של השנה. החברה מאמינה כי המותג IMC הינו שם נרדף לאיכות ועקביות בשוק הקנאביס הרפואי בישראל מזה כעשור. החברה גם הרחיבה את עסקיה ומציעה את שירותיה בנושאי קניינה הרוחני לתעשיית הקנאביס הרפואי.
באירופה, IMC פועלת באמצעות Adjupharm GmbH, חברת בת גרמנית ומפיצת קנאביס רפואי בעלת אישור EU-GMP . הנוכחות של IMC באירופה נתמכת באמצעות שותפויות אסטרטגיות עם מגדלים ומפיצים אחרים באירופה בעלי אישור EU-GMP מתוך מטרה לנצל את הביקוש הגובר למוצרי קנאביס רפואי באירופה ולהביא את המותג של IMC ואת היצע המוצרים של החברה למטופלים ברחבי אירופה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il