TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טאואר סמיקונדקטור חוגגת 20 שנה לרישום הכפול בבורסה


טאואר-גאז
הנהלת החברה פתחה הבוקר את המסחר
הבוקר (23.2.21) פתחה הנהלת חברת טאואר סמיקונדקטור את המסחר לרגל 20 שנה להצטרפותה של החברה לבורסה בתל אביב, במסגרת הרישום הכפול.

טאואר הינה מובילה עולמית בתחום הפתרונות האנלוגיים המתקדמים בשוק המוליכים למחצה.

החברה עוסקת בפיתוח וייצור מוליכים למחצה ושבבים עבור מגוון רחב של מוצרים לשווקי האלקטרוניקה, התקשורת, המחשבים, הרכב, רפואה ועוד.

בשנת 1994 נרשמה טאואר למסחר בנאסד"ק ובשנת 2001 הייתה בין החברות הישראליות הראשונות שנרשמו למסחר בבורסה בתל אביב במסגרת חוק הרישום הכפול אשר נחקק בשנת 2000.

במועד הרישום למסחר בבורסה בתל אביב עמד שווי החברה על כ- 552 מיליון שקל וכיום שווי שוק החברה עומד על כ- 11.2 מיליארד שקל, מה שמאפשר את היכללותה במדדי הבורסה המובילים: ת"א-35, ת"א-125, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה, סקטור באלאנס ות"א-תעשיה.

החברה מעסיקה כ-5,500 עובדים בישראל ובעולם והיא אחת מ- 51 החברות הדואליות הנסחרות ברישום כפול גם בבורסה בתל-אביב, בעלות שווי כולל של כ- 287 מיליארד שקל, מהם 21 חברות טכנולוגיה ו-18 חברות ביומד.

לרישום הכפול בבורסה בתל אביב יתרונות רבים הן עבור החברות הישראליות והן עבור ציבור המשקיעים. בין היתרונות, יש לציין את הרחבת וגיוון מעגל המשקיעים הן הישראלי והן האמריקאי, הארכת שעות המסחר, עמלות מסחר נמוכות יותר וכניסה למדדי הבורסה. ראוי לציין, כי שיעור המסחר הממוצע בחברת טאואר מתוך סך כל המסחר בהן בבורסות בת"א ובחו"ל עמד בשנת 2020 על כ-33% ומכאן חשיבות המסחר בבורסה בתל אביב הן לחברה והן לציבור המשקיעים.

ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר אמר כי: "מאז הצטרפותי לחברה בשנת 2005 ויחד עם הנהלת החברה גיבשנו חזון חדש – להיות חברת השבבים האנלוגיים המובילה בעולם. אני מאמין שמעבר לקביעת חזון נכון, ההצלחה תלויה בצוות נהדר שלא רק מגשים את אותו חזון אלא מצמיח אותו ובטאואר זה מה שקרה. האנשים של טאואר הם מהמצויינים שבתעשייה ואני רוצה לנצל את הרגע המיוחד הזה להודות לכל העובדים שלנו על החלק המשמעותי שלהם בשינוי שעברה החברה. בכל האתרים שלנו, בישראל, ארה"ב ויפן, יש לטאואר צוותים מעולים עם אנשים מחוייבים שגם השנה, למרות האתגרים שהיא הציבה, עמדו בכל הציפיות של הלקוחות ומעבר לכך. במבט קדימה, התחזית שלנו לרבעון הראשון של השנה, שהוא באופן מסורתי הרבעון החלש בתעשייה, היא לרבעון החזק ביותר של טאואר מאז ומעולם.

אני גם רוצה להודות מקרב לב ליו"ר שלנו, אמיר אלשטיין ולדירקטוריון שבהנהגתו, על ליווי ותרומה יוצאת דופן. לאורך השנים פיתחנו קשרים מצויינים ועבדנו בשיתוף פעולה לצד כל מחזיקי העניין שלנו, במיוחד בישראל ואנו מצפים להמשיך כך – לצמוח עוד כחברה ולתת עוד ועוד ערך לבעלי המניות שלנו"

ליאור נבון, מנהל יחידת מכירות ופיתוח שווקים בבורסה אמר כי: "אנו מברכים את טאואר כמי שסללה את הדרך כבר לפני 20 שנה לחברות הישראליות להירשם ברישום כפול ועל בחירתה להירשם גם בבורסה בתל-אביב. אנו מאמינים כי חברות ישראליות נוספות הנסחרות בחו"ל תצטרפנה בעתיד לבורסה במסגרת הרישום הכפול וזאת על מנת שיוכלו להיות חלק ממשפחת החברות הישראליות הנסחרות בבורסה בתל אביב ובכך לאפשר גם לציבור המשקיעים הישראלי ליהנות מהיתרונות של המסחר בתל אביב."

בתמונה מימין לשמאל: ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר; הנהלת טאואר; ליאור נבון, מנהל יחידת מכירות ופיתוח שווקים בבורסה.
קרדיט: הבורסה לניירות ערך


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il