TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חדרה - אין כניסה לרכבים כבדים - החברה הכלכלית חדרה תקים 3 חניונים לרכבים כבדים בכניסה לעיר‎


שי ארנט-כהן מנכל החברה הכלכלית חדרה. צילום חכל חדרה
בחדרה פועלים לצמצום תאונות הדרכים בהם מעורבים כלי רכב כבדים - הכשרתו של חניון רכבים כבדים בכניסה לעיר מסתיימת בקרוב
בימים הקרובים יוצא לפועל פרויקט שיזמה עיריית חדרה באמצעות החברה הכלכלית, להקמת חניון לכלי רכב כבדים [משאיות ואוטובוסים] להגביר את הבטיחות בדרכים בעיר ולמנוע את כניסתם למרכז העיר.

בתום קול קורא שערכה החברת הכלכלית חדרה, זכתה חברת א.מ.נ.ס אחזקות ותפעול בע"מ להפעיל את החניון בשיתוף עם החברה הכלכלית ב-5 שנים הקרובות.

היוזמה, בהובלת העירייה והחברה הכלכלית עלתה בעקבות הרצון להיאבק בזיהום האוויר המפיצים כלי רכב בכלל וכלי רכב כבדים בפרט וכן ליישם פתרונות יעילים למצוקת החניה במרכז העיר.

החניון, שיחל לפעול בימים הקרובים הוא החניון הראשון וייתכן כי, בהתאם לצורך, יוקמו חניונים נוספים בעתיד לחניית כלי רכב כבד ואוטובוסים במטרה למנוע את כניסתם אל העיר וכן להפחית מפגעי רעש וזיהום אויר.

החניון בעל מפרט עשיר ומתקדם הכולל הכנה לעמדות טעינה לכלי רכב כבדים ואוטובוסים בעלי מנוע חשמלי.

הקמת החניון תהיה בהשקעה משמעותית והוא יכיל למעלה מ 140 מקומות חניה, החניון נותן פתרון למצוקת חניה לכלי רכב אלה ברחבי העיר הנאלצים להחנות ברחובות הצפופים במרכז העיר.

תא"ל במיל' , צביקה גנדלמן , ראש העיר חדרה: "אנו פועלים במגוון דרכים לשיפור איכות החיים בעיר חדרה. נושא הרכבים הכבדים, מטריד שנים רבות את תושבי העיר והפתרון שנמצא ישפר מידית, את איכות האוויר, את הבטיחות לנהגים בכלל ובעיקר להולכי הרגל, ימנעו מפגעים והטרדות של האוכלוסייה שעד היום נפגעה כל בוקר מחדש, כשבעלי הרכבים הכבדים הניעו את כלי הרכב בסמוך לבתי מגורים".

שי ארנט–כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית חדרה: "לא מעט תאונות לרבות שבהם היו מעורבים ילדים, היו גם במעורבות של כלי רכב כבד שכן שדה הראייה של הנהגים במשאיות וכלי רכב גבוהים לעיתים עשוי להיות מוגבל והדבר מסכן מאוד ילדים. בעקבות הנתונים שפורסמו החליטה העירייה להעלות לראש סדר העדיפויות את המאבק בתאונות הדרכים בעיר ולהקצות משאבים לפתרון של פגיעה בילדים ובכלל על ידי כלי רכב כאלה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il