TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שגריר חוזרת לעולם איתור הרכב


שגריר
רוכשת את פעילות האיתור של חברת טרפילוג בכ-20 מיליון ש"ח. העסקה עם טרפילוג תאפשר מתן פתרון משולב ללקוחות הקצה
חולון, ישראל – 10 בפברואר 2021, קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, מדווחת היום על רכישת פעילות האיתור (מיגון) של חברת טרפילוג בכ-20 מיליון ש"ח.. שגריר תפעל באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית של טרפילוג ותקבל רישיון, בלעדי בישראל וללא הגבלת זמן, לשימוש במערכותיה ובקניין הרוחני בתחום פעילות האיתור. בנוסף טרפילוג תספק, בתמורה לתשלום, שירותים בלעדיים לחברה בתחום הפעילות, לרבות שירותי פיתוח והתאמה של מערכות טרפילוג בהן תעשה שגריר שימוש ושירותי אספקה ותחזוקה של הציוד שישמש את החברה. טרפילוג תמשיך לפעול עצמאית בישראל בתחומי הדיאגנוסטיקה ניהול ציי רכב והפתרונות המתקדמים שהיא מספקת בעולם הרכב.
המערכות של טרפילוג, המתמחה בפיתוח שירותים ופתרונות מתקדמים לאיתור, ניהול ציי רכב, דיאגנוסטיקה, יספקו מידע ושירות ללקוחות הקצה בנושא תקלות, התראות גניבה ובטיחות. מה שיאפשר ללקוחות לקבל מענה כולל ומהיר לטיפול ברכב ובכלל זה את שירותי הדרך המסורתיים של שגריר.
בהתאם להסכם, נקבע כי שגריר תשלם לטרפילוג תשלום במזומן של 6 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ וכ-14 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ תלוי ביצועים.
דוד מיכאל, מנכ"ל קבוצת שגריר: "רכישת פעילות האיתור והסינרגיה עם טרפילוג יאפשרו לנו לספק פתרון הוליסטי ללקוחות הקצה שלנו ולפנות ללקוחות נוספים. לשגריר ניסיון רב שנים בעולמות האיתור ואנו מאמינים כי הטכנולוגיה והמערך של טרפילוג יאפשרו לנו להמשיך ולהצמיח את פעילות שגריר שהינה המובילה בישראל."
אורלי יוסף, מנהלת פעילות טרפילוג בישראל: "אנו שמחים לשתף פעולה עם שגריר שהינה הקבוצה המובילה בתחומה בישראל. הפתרונות של טרפילוג ידועים באיכותם וכפי שאנו עובדים בעולם עם שותפים עסקיים רבים, גם בישראל יישמנו את המודל הזה. הבחירה בשגריר בנושא המיגון והאיתור הייתה טבעית ואף מתבקשת להרחבת פעילות החברה בשוק הישראלי ואנו מאמינים כי נדע לנצל את ההזדמנויות העסקיות העומדות בפנינו ואת שיתוף הפעולה הפורה בין שתי החברות."
אודות שגריר שירותי רכב:
קבוצת שגריר שירותי רכב (בורסת ת"א: שגרר) הינה החברה המובילה בארץ בתחום השירותים לחברות הביטוח. שגריר מספקת משנת 1984 שירותים שונים לחברות הביטוח הכוללים שירותי דרך, הפעלת מרכזי שירות לרכב ושירותים נוספים. בנוסף, מעניקה החברה שירותי שיתוף והשכרת רכבים באמצעות החברה הבת, גוטו (לשעבר קאר2גו) ללקוחות מהציבור הרחב לפרקי זמן קצרים. ביוני 2016 חולקה שגריר כדיבידנד בעין לבעלי מניות פוינטר והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
אודות טרפילוג
חברת טרפילוג מתמחה בפתרונות דיאגנוסטיקה מתקדמים מבוססי Big-Data ו-Machine Learning המאפשרים חיזוי תקלות מכניות, ניטור התנהגות נהג לנהיגה בטיחותית וחסכונית וזיהוי וניתוח תאונות בזמן-אמת. פתרונות החברה תורמים לייעול ציי רכב והורדת עלויות התפעול הכוללות. לקוחות החברה רבים ומגוונים וכוללים יצרני רכב מובילים בעולם וציי רכב גדולים ומגוונים. בין בעלי החברה נמנית גם קרן טנא, שהצטרפה בינואר 2020 והיא בעל המניות הגדול בחברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il