TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Swift Navigation מגייסת 50 מיליון דולר בסבב מימון שלישי


Swift Navigation
כדי להאיץ את האימוץ של יישומי בטיחות וניווט מדויק ברכב על ידי הלקוחות ברחבי העולם
סן פרנסיסקו, 9 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Swift Navigation, חברת טכנולוגית מסן פרנסיסקו שמגדירה מחדש טכנולוגיות GNSS (מערכת ניווט לוויינית גלובלית) ואיכון מדויק ליישומי רכב אוטונומי, רכב, ניידות והשוק ההמוני, הודיעה היום שגייסה 50 מיליון דולר בסבב מימון שלישי שהובילו המשקיעים הקיימים פורסט בסקט וגרג פפדופולוס מ-New Enterprise Associates (NEA), המשקיעה הקיימת Eclipse Ventures ומשקיעים חדשים, כולל EPIQ Capital Group ו-KDDI Open Innovation Fund. עד היום, החברה גייסה בסך הכל מימון של 97.6 מיליון דולר.
מאז סבב במימון השני שלה, סוויפט סיפקה שירות איכון מדויק עם ביצועים טובים יותר והרחיבה את הכיסוי הגלובלי שלה כדי לענות על הצרכים של כלכלה לפי דרישה ורמות גבוהות יותר של אוטונומיה. הלקוחות של סוויפט ברחבי העולם כוללים יצרני רכב, ספקי משלוחים בק"מ האחרון, ספקי מובייל ויצרני פלטפורמות של רכבת, תעשייה, מיקרו ניידות והאינטרנט של הדברים ליישומים לשוק ההמוני. סוויפט מתכוונת להשתמש בסבב המימון האחרון שלה להגדיל התקנות אצל לקוחות ולהמשיך את ההתרחבות הכלל עולמית שלה.
סוויפט מציעה פלטפורמת GNSS מקיפה, שכוללת את מנוע האיכון בתוכנה האדיש למקלט Starling® שמשתלב בקלות עם חבילת החיישנים של הרכב ומושך תיקוני מיקום בדיוק של סנטימטרים מ-Skylark™ -- שירות האיכון GNSS המדויק באזור רחב מבוסס הענן של סוויפט שמספק נתוני מיקום בזמן אמת מאוד זמינים ומאובטחים ברחבי ארה"ב הרציפה, אירופה, יפן, קוריאה הדרומית, אוסטרליה ומספר גדל של מדינות ברחבי העולם -- כדי לספק איכון מוחלט בקנה המידה היבשתי שדורשים היישומים האוטונומיים הקריטיים מבחינת בטיחות של היום.
היתרונות של פתרון האיכון המדויק של סוויפט ללקוחות השונים שלה רבים. הפלטפורמה של סוויפט מאפשרת ליצרני רכב לשלב בקלות תכונות של איכון מדויק ומיקום עם ודאות גבוהה במכוניות החדישות שלהם. פתרונות ה-GNSS המדויק של סוויפט משפרים את הפעילות בק"מ האחרון, ומאפשרים למנהלי ציים למטב מסלולי משלוחים, למזער עלויות דלק ותפעול ולהשיג במיקור המונים מידע כדי לצמצם עיכובים. טכנולוגיית האיכון המאוד מדויק של סוויפט משתלבת בקלות לתוך מכשירים ופלטפורמות ניידים מובילים ומחזקת יישומי ניידות המבוססים על מיקום. הארכיטקטורה מבוססת הענן של Swift Navigation מאפשרת למכשירים ניידים ורכב להשיג דיוק מיקום ברמת הנתיב בלי מגבלות ג"ג ועם פרטיות ואבטחה ברמה העליונה.
"בשנים האחרונות, Swift Navigation התרחבה ברחבי העולם, ומציעה שירות המתרחב כל הזמן שאפשר להגדיל אותו כדי לשרת מיליוני משתמשים", אמר גרג פפדופולוס, PhD, שותף הון סיכון ה-NEA. "NEA שמחה להוביל את סבב המימון השלישי הזה שיאפשר לסוויפט להאיץ את האימוץ של הלקוחות ביישומים של בטיחות ואוטונומיה ברכב".
"אנחנו אסירי תודה שיש לנו בסיס משקיעים מדהים מאחורינו שתומכים במשימה שלנו לאפשר יותר יעילות ותקינות כשמנווטים בעולם. התמיכה שלהם היא שאיפשרה לנו להגדיל את יישומי האוטונומיה והניווט של הלקוחות שלנו לכל העולם", הוסיף טימותי הריס, מייסד משותף ומנכ"ל Swift Navigation. "תודה לכם NEA, Eclipse, EPIQ ו-KDDI שאתם שותפים לחזון שלנו על החשיבות של ניווט מדויק בהעברת אנשים, חבילות וכלי רכב באופן בטוח ברחבי עולם".
למידע נוסף על איך לשלב בקלות את הפתרונות של סוויפט ביישום שלכם, בקרו בבקשה באתר swiftnav.com או התקשרו עם sales@swiftnav.com.
אודות SWIFT NAVIGATION
Swift Navigation מספקת פתרונות של איכון מדויק ליישומי רכב אוטונומי, רכב, ניידות והשוק ההמוני. התחלנו כשמקלט ה-RTK (קינמטי בזמן אמת) מאוד מדויק וזול הראשון בענף ה-GNSS התפתח לסביבת פתרונות איכון של Swift Navigation ליישומי רכב. משירות האיכון GNSS המדויק היבשתי שסופק מהענן על ידי Skylark™, פתרון התוכנה המשולב שלא תלוי בחומרה שהוא מנוע האיכון Starling®, ועד למקלטי ה-RTK עם דיוק ברמה של סנטימטרים Piksi® Multi ו-Duro® ו-Duro Inertial המוקשחים, Swift Navigation מאפשרת עתיד של רכב אוטונומי כדי לנווט בעולם ולהבין אותו. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר swiftnav.com ותעקבו אחרי סוויפט בטוויטר @Swiftnav
למידע נוסף:

Swift Navigation
press@swiftnav.com


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il