TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השקעה אסטרטגית נוספת בחברת GoTo Global:


גיל לייזר, צילום אביעד בר-נס
טלקאר, יבואנית קיה בישראל בבעלות משפחת אונגר, הגיעה להבנות על השקעה בחברה בסך של 3.5 מיליון דולר לפי שווי של 45 מיליון דולר לפני הכסף
ההשקעה מצטרפת להשקעה של 10 מיליון דולר מצד אדם נוימן שבוצעה ביולי האחרון;
ההשקעה צפויה להתבצע לפי שווי חברה הגבוה בכ-50% משווי החברה בגיוס הקודם
גוטו גלובל מוביליטי בע"מ (GoTo Global) מקבוצת שגריר שירותי רכב (54.9%) מדווחת על כוונתה של משפחת אונגר, הבעלים של חברת טלקאר חברה בע"מ, יבואנית קיה בישראל, לבצע השקעה ב-GoTo Global בסך של 3.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של כ-45 מיליון דולר לפני הכסף, הגבוה בכ-50% משווי החברה לפיו בוצע הגיוס האחרון בחודש יולי 2020.
בתמורה להשקעה צפויה טלקאר לקבל 1,172,010 מניות בכורה בחברת GoTo Global. לאחר ביצוע ההקצאה צפויות להחזיק (1) קבוצת שגריר שירותי רכב בע"מ בכ-%49.79 מהון המניות המוקצה של GoTo Global, (2) Nazare Capital Management LLC (בשליטתו של מר אדם נוימן) בכ- %34.73 מהון המניות המוקצה של GoTo Global ו-(3) טלקאר בכ- 8.10% מהון המניות המוקצה של GoTo Global.
GoTo Global פועלת כיום במדריד, מלטה וישראל, ומאפשרת שימוש במגוון שירותי תחבורה שיתופית, הכוללים רכבים, אופניים, אופנועים וקורקינטים לשימוש בטווח קצר וארוך תחת אפליקציה ייעודית אותה פיתחה החברה. בשנת 2020 בוצעו מעל ל-1.3 מיליון נסיעות באמצעות הפתרונות השיתופיים של GoTo Global במחזור הכנסות של 12.5 מיליון דולר.
גיל לייזר מנכ"ל GoTo Global מסר: "התחבורה השיתופית ממשיכה להתקדם ואיתה גם חברת GoTo Global. הבעת האמון משמעותית מצד טלקאר והינה חיזוק משמעותי ביותר. הניסיון רב השנים מעולם התחבורה של טלקאר, לצד קשרים חזקים עם יצרני רכב מובילים בעולם ובראשם KIA, יאפשרו לנו, עם השלמת העסקה, להמשיך את הצמיחה שלנו בשווקים חדשים בדגש על השוק האירופאי ולהעמיק את הפעילות בשווקים הקיימים.
"עולם התחבורה השיתופית צומח ואנו רואים כי יותר ויותר אנשים מעדיפים לצרוך תחבורה כשירות. בתקופת מגפת הקורונה, עלה הביקוש בפתרונות נהיגה עצמית מצד אנשים שוויתרו על כלי התחבורה מהעבודה ולא רצו להסתמך על תחבורה ציבורית. אנו מתחילים את 2021 חזקים וממוקדים ונפעל לשנות את עולם התחבורה ולהביא את הבשורה המשמעותית של GoTo לערים נוספות באירופה."
גדי אונגר, מנכ"ל חברת טלקאר: "ל-KIA שאיפות ברורות להמשיך לשמור על מעמדה כיצרנית רכב מובילה בעולם ובתור שכזו להעמיק את קשריה עם עולם התחבורה השיתופית והמיקרו-מוביליטי.
טלקאר, יבואנית ומפיצת המותג בישראל, מחפשת כל עת דרכים להשתלב בחזון של היצרנית ואנחנו מאד שמחים על שיתוף הפעולה הצפוי עם GoTo Global"
דוד מיכאל, מנכ"ל קבוצת שגריר: "אנו שמחים על השאת ערך נוספת לבעלי המניות של שגריר ועל השקעה חשובה הצפויה ב-GoTo. העסקה הנרקמת עם טלקאר להשקעה לפי שווי הגבוה בכ-50% משווי החברה לפיו בוצע הגיוס הקודם, הינה עדות נוספת לחשיבות פעילותה של GoTo ולכך שהחברה טרם הגיעה לחשיפת מלוא הערך שלה."
את GoTo Global ייצגה עו״ד נתלי נוי, ראש מחלקת ההיי טק במשרד ERM (אפשטיין, רוזנבלום, מעוז).

אודות GoTo Global
החברה הוקמה בשנת 2008 תחת המותג CAR2GO, החלה דרכה בשיתוף נסיעות הלוך ושוב ברכב, ובהמשך הרחיבה את סל הפתרונות גם במלטה במדריד , כולל שירותי מיקרו מובילטי הכוללים אופנים ואופנועים שיתופים. בישראל החברה מנהלת את צי הרכבים החשמלי הגדול ביותר בארץ.
החברה המעסיקה 160 עובדים הציגה בשנת 2019 הכנסות הנאמדות בכ- 13.2 מיליון דולר.

אודות טלקאר, יבואנית KIA בישראל
טלקאר היא חברה פרטית ישראלית העוסקת ביבוא והפצה של מכוניות. היא משמשת כנציגה בישראל של יצרניות הרכב KIA, סאנגיאנג ושל יצרן המכוניות החשמליות הסיני SERES.
החברה היא בבעלותה המלאה של משפחת אונגר. מנכ"ל החברה הוא גדי אונגר.

אודות שגריר שירותי רכב
קבוצת שגריר שירותי רכב (בורסת ת"א: שגרר) הינה החברה המובילה בארץ בתחום השירותים לחברות הביטוח. שגריר מספקת משנת 1984 שירותים שונים לחברות הביטוח הכוללים שירותי דרך, שירותים לדירה, הפעלת מרכזי שירות לרכב ושירותים נוספים. בנוסף, מעניקה החברה שירותי תחבורה שיתופיים בישראל ובמלטה באמצעות החברה הבת, GoTo Global [לשעבר קאר2גו]. ביוני 2016 חולקה שגריר כדיבידנד בעין לבעלי מניות פוינטר והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il