TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פימי רוכשת 62.5% מחברת אמת מחשוב תמורת כ-450 מיליון ש"ח


מנכל קבוצת אמת מיחשוב, יואב ויינברג – קרדיט יחצ
אמת מחשוב דיווחה היום כי בעלי השליטה בחברה והמחזיקים שאינם מהציבור התקשרו בהסכם למכירת מלוא החזקותיהם בחברה, המהוות שיעור של כ-62.51% מהון המניות של החברה, לקרן פימי 6 במחיר של כ-16.25 ש"ח למניה תמורת סך של כ-450 מיליון ש"ח.
החברה מתכבדת להודיע כי בעלי השליטה בחברה והמחזיקים שאינם מהציבור התקשרו בהסכם למכירת מלוא החזקותיהם בחברה, המהוות שיעור של כ-62.51% מהון המניות של החברה, לקרן פימי 6 במחיר של כ-16.25 ש"ח למניה תמורת סך של כ-450 מיליון ש"ח. במסגרת ההסכם, תמשיך הנהלת א.מ.ת מחשוב לנהל את החברה.

אמת מחשוב הינה חברה ותיקה העוסקת באספקת שירותי טכנולוגיות המידע בסקטור הלקוחות העסקיים ומתמקדת בשני תחומים: אספקת פתרונות מתקדמים וביצוע פרויקטים מגוונים ללקוחות, בכל תחומי תשתיות המחשוב ובתחום ה OEM הכולל תכנון וביצוע אינטגרציה והתאמה אישית לפתרונות חומרה ו/או אלקטרוניקה של מגוון ספקים איתם קשורה החברה, במוצריהם הסופיים של לקוחותיה. לחברה ידע וניסיון בהטמעה של טכנולוגיות תשתית בארגונים המובילים בארץ והיא שותפה עסקית עם יצרני טכנולוגיות התשתית המובילים בעולם.

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מחשוב, מסר: "אנו שמחים לדווח היום על כניסתה של קרן פימי להשקעה משמעותית בחברה. אנו רואים במהלך הבעת אמון בחברה ועדות מוחשית לפוטנציאל הרב הטמון בחברה ובאסטרטגיה העסקית שלה ונמשיך לפעול ליצירת ערך לכלל בעלי המניות. אני בטוח שהחיבור עם קבוצת פימי טומן בחובו הזדמנויות משמעותיות ומציב את החברה בעמדת זינוק מצוינת להמראה ותרגום נקודות הכוח והחוזקה של החברה להמשך צמיחה עסקית ורווחיות."

גילון בק, שותף בכיר בפימי, מסר: " ההשקעה באמת מחשוב מהווה המשך לאסטרטגיה של פימי בזיהוי חברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה, בין היתר בתחום הטכנולוגיה וה-IT. אמת מחשוב היא בעלת ידע ייחודי בתחום תשתיות המחשוב ואספקת פתרונות מחשוב עסקיים וטכנולוגיים ונחשבת למובילה בתחומה. אני משוכנע יחד עם הנהלת החברה ובשילוב בידע והניסיון שלנו בהשבחת חברות, נצמיח את החברה בשווקים המקומיים והגלובליים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il