TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

OwnBackup מגייסת השקעה של 167.5 מיליון דולר מ-Insight Partners‏, Salesforce Ventures ו-Sapphire Ventures


ownbackup
שוויה המוערך של OwnBackup, חברה להגנה על נתונים במתכונת SaaS, מתקרב ל-1.4 מיליארד דולר לאחר חמש שנות צמיחה תלת-ספרתית
OwnBackup, פלטפורמה מובילה להגנה על נתונים בענן, הכריזה היום על השלמת סבב גיוס ההון הרביעי (Series D) בסך 167.5 מיליון דולר בהובלת Insight Partners‏, Salesforce Ventures ו-Sapphire Ventures, עם השתתפות המשקיעים הקיימים Innovation Endeavors‏, Vertex Ventures ו-Oryzn Capital.

רק לפני שישה חודשים הכריזה OwnBackup על גיוס של 50 מיליון דולר, וכעת המימון המצטבר שלה מסתכם ביותר מ – 267.5 מיליון דולר.

הדבר מדגיש עוד יותר את השוק המתרחב שיש לתחום ההגנה על נתונים בענן ואת מעמדה של OwnBackup כפלטפורמה המועדפת על קרוב ל- 3,000 לקוחות.

"מהיום הראשון האמנו ששום חברה הפועלת בענן אינה צריכה לאבד נתונים, בשום מקרה. אנו ממוקדים לחלוטין במימוש החזון שלנו – לאפשר לחברות לנהל, לגבות ולאבטח את כל הנתונים שלהן ב- SaaS באמצעות ממשק אחד", אמר סם גוטמן, מנכ"ל OwnBackup.

"עם האצת תהליכי המעבר לענן והטרנספורמציה הדיגיטלית, נפח הנתונים המיוצרים ומאוחסנים בישומי SaaS גדל בקצב מהיר אף יותר. מנהלים בכירים מכירים בכך שהגישה שלהם לניהול ולאבטחה של נתונים בענן חייבת להתפתח ולהסתגל לפרדיגמה המותאמת לענן. הפלטפורמה שלנטו נבנתה כדי לבצע גיבוי והגנה על נתונים מענן לענן, וסבב הגיוס האחרון מהווה את השלב הבא במשימתנו: להעניק ללקוחותינו שליטה אמיתית בנתוני ה- SaaS שלהם".

"פלטפורמת ה- CRM של Salesforce עוזרת לארגונים בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית לשמר מקור אחיד למידע לקוחות", אומרת שרה פרנקלין (Sarah Franklin), סמנכ"לית השיווק (CMO).

"זו הסיבה שאנו שמחים להגדיל את התמיכה שלנו בפתרון של OwnBackup, המספק הגנה על נתונים מקצה לקצה ומהווה השלמה מבריקה להתמקדות שלנו ביצירת פלטפורמת הטובה ביותר להגנה על מידע".

המימון הנוסף יתמוך בהשקעות שוטפות בהתרחבות הגלובלית וירחיב את פלטפורמת OwnBackupעל מנת לסייע לחברות גדולות כקטנות לנהל ולאבטח את הנתונים הקריטיים ביותר שלהן ב-SaaS.

"בעודנו מצפים בכיליון עיניים לעולם נטול קורונה, אחת המגמות המרכזיות שהבחנו בהן היא חברות המגדילות את השקעתן בנתונים העומדים בבסיס תהליכי העבודה הווירטואליים שלהן, שרק הולכים ומתרחבים", אמר רג'ייב דהם (Rajeev Dham), דירקטור בכיר ב-Sapphire Ventures.

"כל CIO צריך להבין שהוא – ולא ספקי ה- SaaS שלו – אחראי בסופו של דבר לנתוני הארגון שלו, ולכן אסטרטגיות חכמות להמשכיות עסקית הן כה חשובות. זו הסיבה שאנו שמחים לשתף פעולה עם צוות המנהלים היוצא מגדר הרגיל של OwnBackup, ולתמוך במאמציהם למלא צורך גדול זה באקוסיסטמה של Salesforce ומעבר לה".

"על רקע הדרישות חסרות התקדים של ימינו לשימוש בנתונים ולאבטחתם, התוכנה להמשכיות עסקית ולהתאוששות מאסון של OwnBackup, שהיא מהמובילות בשוק, עונה על צורך קריטי של כל עסק מודרני", אמר ניקיטאס קוטאופס (Nikitas Koutoupes), דירקטור בכיר ב- Insight Partners.

"אנו שמחים להמשיך ולתמוך מבחינה כלכלית ותפעולית בצוות החזק של OwnBackup כדי להאיץ את מסלול הצמיחה של החברה".

OwnBackup נהנית מאמונם של קרוב ל3,000 לקוחות בכל תחומי התעשייה, כולל AECOM, אסטון מרטין, Ciena‏, Delivery Hero‏, Guidewire Software‏,Make-A-Wish Foundation‏ מדטרוניק, Navy Federal Credit Union, הרשות לפיתוח כלכלי בסינגפור (Singapore Economic Development Board), ואוניברסיטת מיאמי.

ברבעון האחרון החברה הוסיפה מעל 400 לקוחות חדשים, כגון Crocs ו-Zoom‏.

אודות OwnBackup
OwnBackup, הפלטפורמה המובילה לגיבוי ולשחזור מענן לענן, מספקת גיבויים יומיים מאובטחים ואוטומטיים של נתוני Saas ו- PaaS, כמו גם כלים מתוחכמים להשוואה ולשחזור של נתונים לצורך התאוששות מאסון. OwnBackup מסייעת קרוב ל- 3,000 עסקים ברחבי העולם להגן על נתונים קריטיים בענן, לרבות אובדן והשחתה של נתונים הנגרמים עקב טעויות אנוש, כוונות זדון, שגיאות אינטגרציה ויישומים עוינים.
הפיתרון של OwnBackup המושתת על עקרונות האבטחה והפרטיות עולה על הדרישות הרגולטוריות להגנה על מידע (GDPR) עבור נתונים מגובים. OwnBackup, שנוסדה על ידי מומחים מנוסים לשחזור נתונים, להגנה על נתונים ולאבטחת מידע, היא ספקית תוכנה עצמאית (ISV) מובילה לגיבוי ולשחזור ב- Salesforce AppExchange וזכתה בפרס Salesforce Appy בשנת 2018.
OwnBackup דורגה מספר 25 ברשימת החברות הצומחות במהירות הרבה ביותר בארה"ב על ידי Financial Times בשנת 2020, והיא נמצאת במקום ה- 79 ברשימת Deloitte Technology Fast 500™ לשנת 2020.
OwnBackup, שהמטה הראשי שלה נמצא - Englewood Cliffs שבניו ג'רסי, ומחלקות המחקר והפיתוח, התמיכה ופונקציות נוספות שלה ממוקמות בתל אביב ובלונדון, היא הפיתרון המועדף עבור כמה מהמשתמשים הגדולים ביותר בעולם ביישומי SaaS.

למידע נוסף: ownbackup.com.


אודות Insight Partners
Insight Partners היא חברת הון-סיכון גלובלית וחברת השקעות פרטיות מובילה המשקיעה בחברות ScaleUp של טכנולוגיה ותוכנה בעלות צמיחה גבוהה, אשר מניעות שינוי שמעצב מחדש את הענף.
Insight Partners, שהוקמה בשנת 1995, השקיעה ביותר מ- 400 חברות ברחבי העולם וגייסה, דרך סדרת קרנות, התחייבויות הון בשווי של יותר מ- 30 מיליארד דולר. המשימה של Insight היא למצוא, לממן ולעבוד בהצלחה עם מנהלים בעלי חזון, ולספק להם מומחיות מעשית בתוכנה כדי לטפח הצלחה ארוכת טווח.
Insight מטפחת בקרב אנשיה ופורטפוליו הלקוחות שלה תרבות המבוססת על האמונה שחברות ScaleUp וצמיחה יוצרות הזדמנויות לכולם.

למידע נוסף על Insight והשקעותיה בקרו בכתובת www.insightpartners.com

אודות Salesforce Ventures

Salesforce היא המובילה העולמית בתחום ניהול קשרי לקוחות (CRM), ומקרבת חברות ללקוחותיהן בעידן הדיגיטלי. Salesforce Ventures, זרוע ההשקעות הגלובלית של Salesforce, משקיעה בדור הבא של טכנולוגיה ארגונית המגדילה את כוחה של פלטפורמת Salesforce Ventures.
Salesforce בונה את האקוסיסטמה הגדולה בעולם של חברות ענן ארגוני ומרחיבה טכנולוגיה זו ללקוחות. החברות בתיק הלקוחות שלה זוכות למימון, לייעוץ אסטרטגי ולתמיכה תפעולית, ויכולות להצטרף בקלות ל- Pledge 1%‎ כדי להפוך את הנתינה חזרה לחלק מהמודל העסקי שלהן.
מאז 2009, Salesforce Ventures השקיעה ביותר מ- 375 חברות, בכלל זה DocuSign‏, GoCardless‏ Guild Education‏, nCino‏, Twilio‏ Zoom ואחרות ב-22 מדינות.

למידע נוסף: www.salesforce.com/ventures

אודות Sapphire Ventures
Sapphire Ventures היא חברת הון סיכון המסייעת לחברות טכנולוגיה חדשניות להפוך למובילות עולמיות בקטגוריה שלהן. Sapphire, הנהנית מניסיון של כשני עשורים ומרשת גלובלית נרחבת של מנהלים בכירים, משקיעה הון, משאבים ומומחיות כדי לאפשר לחברות בתיק הלקוחות שלה לגדול במהירות באמצעות פלטפורמה רבת עוצמה לפיתוח עסקי, לשיווק ולניהול כישרונות. עם נכסים בשווי של כ- 4 מיליארד דולר בפלטפורמות ההשקעה שלה Sapphire Partners, Sapphire Ventures, ו- Sapphire, Sapphire Sport נמצאת בעמדה המאפשרת לה לסייע לחברות במגזרי הטכנולוגיה השונים להגיע לקדמת הבמה העולמית.

למידע נוסף על :Sapphire Ventures‏ https://sapphireventures.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il