TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Infinidat מודיעה כי פרסה פתרונות אחסון בנפח של למעלה מ- 7 אקסה-בייט ברחבי העולם


פיל באלינג'ר מנכל אינפינידאט- קרדיט צילום יחצ
הישג זה מהווה נקודת ציון מרכזית לחברה כאשר היא נכנסת לשנה העשירית בעסקים
חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז, מודיעה כי פרסה פתרונות אחסון בנפח של 7.1 אקסה-בייט ברחבי העולם. הישג זה מהווה נקודת ציון מרכזית לחברה כאשר היא נכנסת לשנה העשירית בעסקים עם מומנטום ברור, הבא לידי ביטוי בגידול אדיר של חצי אקסה בייט ברבעון הרביעי של 2020.

"Infinidat עלתה על הציפיות, וזוהי עדות לערך שלקוחות רואים בתמהיל הייחודי שלנו, הכולל ביצועים מהירים יותר, זמינות גבוהה, אמינות ועלות משתלמת, למרות האתגרים של מגפת הקורונה והאטת התעשייה בשנת 2020", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "הגידול בנפח סך האחסון שנפרס משקף מגמה גדולה יותר, בה מספר הולך וגדל של חברות רוצה לשפר את היעילות התפעולית, להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהסתגל לדרישות המשתנות לאחסון ארגוני".

אמנדה רגנרוס, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב- US Signal, אמרה כי "המשך הגידול של Infinidat ויכולתה להשיג במהירות אבני דרך מרכזיות מוכיחים לנו כי אנו עובדים עם ספק פתרונות אחסון ארגוניים המפגין מנהיגות. Infinidat מספקת לנו ביצועים גבוהים וזמינות של 100%, שחיוניים לנו כנותני שירותים, בעוד אנו מחויבים לעמוד בדרישות לקוחותינו שנקבעו בהסכמי שירות במחיר המאפשר לנו להישאר תחרותיים".

ברנד קיסטרס, מנהל מידע ב- KISTERS AG אמר כי "מרשים לראות את Infinidat משיגה את אבני דרך אלה משום שהדבר מחזק את עובדת יכולתה של החברה לגדול עם ארגון אנטרפרייז גדול ולהמשיך לכוון גבוה יותר. הניסיון שלנו עם Infinidat הוכיח לנו את יכולתה לגדול, ולכן לא מפתיע לראות את החברה עושה את הקפיצה הזו קדימה".

נפח האחסון הכולל של Infinidat שנפרס הוא גבוה יותר מנפחי האחסון שסופקו על ידי כל שמונת ספקי מערכי אחסון ה- all-flash העיקריים (AFA) בשנת 2020. הביקוש הגובר של הלקוחות לפתרונות בקנה מידה של פטה-בייט צפוי להאיץ את המשך הגידול בפריסת האחסון של החברה.

אודות Infinidat
חברת Infinidat נוסדה בשנת 2011 על ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה להשיג יתרון תחרותי המונע על ידי מידע בקנה מידה של פטה-בייט. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Infinidat, המהווה אבולוציה ורבולוציה בניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות הסותרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר. הטכנולוגיה של Infinidat מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי אל מול יכולות המערכת לעומת טכנולוגיות מידע אחרות.












טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il