TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ALTAIR רכשה את חברת Univa בתחום המחשוב עתיר הביצועים


אריאל הדר, מנכל אלטאיר ישראל. קרדיט יחסצ
הפעילות העסקית בישראל של החברה שנרכשה עוברת לניהול הסניף המקומי

שיטמיע את הפתרון שלה בפרויקטים בישראל בחברות מקומיות וגלובאלית מתעשיות כגון בטחון, צבא, אלקטרוניקה, הייטק, מדיקל ותעשיית הרכב, לצד חברות סטארט-אפ בראשית דרכן

בעקבות רכישתה של חברת Univa על ידי חברת ALTAIR העולמית ברבעון האחרון של 2020, מודיעה כעת ALTAIR ישראל כי תתחיל לשלב את הפתרון של החברה שנרכשה בפרויקטים מקומיים בחברות מתחומי הביטחון, צבא, אלקטרוניקה, הייטק, מדיקל , תעשיית הרכב ועוד.

ALTAIR (נאסד"ק: ALTR) הינה חברת תוכנה גלובלית המספקת פתרונות בתחום הדאטה אנליטיקס Data Analytics)), סימולציות ופיתוח מוצרים וכן מחשוב עתיר ביצועים (HPC) שמסייעת לחברות וארגונים בתחומי הייצור, המחקר והממשל לנהל את משאבי המחשוב שלהם באופן יעיל ותחרותי.
בחברה כ-3,000 עובדים ב-25 מדינות ומחזור של כחצי מיליארד דולר בשנה. אלטאר ישראל הינה הסניף המקומי הפועל עם חברות מקומיות וגלובאלית מתעשיות כגון בטחון, צבא, אלקטרוניקה, הייטק, מדיקל ותעשיית הרכב, לצד חברות סטארט-אפ בראשית דרכן.

הרכישה של Univa, תאפשר להציע ללקוחות הטמעת פתרונות לניהול עומסי עבודה, תזמון ואופטימיזציה ברמה הארגונית עבור מחשוב עתיר-ביצועים ובינה מלאכותית (AI), המיועדים הן להתקנה מקומית והן בסביבת בענן.

"בשנים האחרונות ALTAIR השקיעה רבות בטכנולוגיות ענן ומחשוב עתיר-ביצועים ואנו השותפים המרכזיים של החברות המובילות בעולם בתחום תכנון צ'יפים", אמר אריאל הדר, מנכ"ל Altair ישראל. "אימוצה של הטכנולוגיה של החברה שרכשנו, יחד עם הצוות המנוסה שלה, יעניקו חיזוק נוסף ללקוחותינו בעולם ובשוק הישראלי, ובנוסף, תאפשר לנו להציע פתרונות גם לחברות בתחום מדעי החיים והשירותים הפיננסיים. הפתרונות של שתי החברות יחד מייעלים את התפוקה והביצועים של אפליקציות, קונטיינרים ושירותים, המסייעים למאות חברות לנהל אלפי יישומים ולהריץ מיליארדי ג'ובים מדי יום, במטרה להפיק תובנות מעשיות, ולקצר את טווח ההגעה לתוצאות."

ל Univa לקוחות בישראל העושים שימוש בשני מוצרי הדגל שישולבו כעת בסל הפתרונות של Altair. המרכזי שבהם הינו Grid Engine שהינו פתרון לניהול משאבים מבוזרים ולייעול עומסי עבודה ומשאבים באלפי מרכזי נתונים, המביא לשיפור ההחזר על ההשקעה, ומספק תוצאות טובות יותר במהירות, לצד פתרון המפשט את העברת עומסי העבודה במחשוב ארגוני עתיר ביצועים לענן, דרך הפקת תובנות בזמן אמת אודות עומסי העבודה והעלויות, ומתן תמונה ברורה של משאבי הענן של המחשוב עתיר הביצועים ובכל להביא להפחתת העלויות.

אודות Altair
חברת Altair היא חברת תוכנה אמריקאית שנסחרת בנאסדק. החברה מפתחת פתרונות תוכנה וענן בתחומי ה Data Analytics, , פיתוח מוצרים ומחשוב עתיר ביצועים (HPC). מגוון פתרונות התוכנה של החברה מאפשרים לחברות וארגונים מכל הסוגים לשנות את תהליכי קבלת ההחלטות שלהם באמצעות ניתוח נתונים, סימולציות מתקדמות ומערכות לחוות שרתים ולמחשוב עתיר-ביצועים, ובנוסף, לשפר את ביצועי המוצר, לקצר את זמן הפיתוח ולהפחית את העלויות. בחברה כ-3,000 עובדים ב-25 מדינות ומחזור של כחצי מיליארד דולר בשנה. אלטאר ישראל הינה הסניף המקומי הפועל עם חברות מקומיות וגלובאלית מתעשיות כגון בטחון, צבא, אלקטרוניקה, הייטק, מדיקל ותעשיית הרכב, לצד חברות סטארט-אפ בראשית דרכן.










טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il