TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט מגורים חדש של קבוצת נתיב פיתוח במודיעין יצא לדרך

הפרויקט בשכונת מורשת החדשה בעיר כולל 5 בניינים בני 7 קומות ו-90 יח"ד • התקבל היתר בנייה בתנאים והחלו עבודות הפיתוח
קבוצת נתיב פיתוח מדווחת על קבלת היתר בנייה בתנאים ועל תחילת עבודות הפיתוח בפרויקט מגורים חדש שהיא בונה בשכונת מורשת בעיר מודיעין. הפרויקט כולל 5 בניינים בני 7 קומות ובהם 90 יחידות דיור בסך הכל, ועוד שטחי מסחר בהיקף 1,400 מ"ר בסמוך לאזורי המסחר ולעורקי התחבורה הראשיים של השכונה החדשה.

מדובר בפרויקט המשלב דירות לשוק החופשי וכן לזכאי מחיר למשתכן. חברת נתיב פיתוח תציע למכירה 27 דירות מיוחדות לשוק החופשי ו-63 דירות בנות 3-4 חדרים יימכרו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. תמהיל הדירות לשוק החופשי מגוון - דירות פנטהאוז גדולות ומרווחות בשטח של כ-180 מ"ר המתפרסות על קומה שלמה בכל בניין, דירות עם מרפסות גדולות, ודירות גן המציעות גינות גדולות עם נוף פתוח בגלל המיקום הגבוה של הפרויקט בשכונה.

החברה מייעדת את שטחי המסחר שייבנו בפרויקט לחנויות בוטיק, ותבנה לבעלי החנויות חניון נפרד מזה של בעלי הדירות.

תכנון השכונה מתאפיין ברכס בעל שתי פסגות גבוהות ושדרה מרכזית המחברת ביניהן בקו הרכס העליון. הפרויקט ייבנה בחלקה הצפון-מערבי של שכונת מורשת החדשה והמבוקשת, בשדרה הראשית של השכונה, בסמוך לפארקים ולשטחי המסחר הפעילים בה, ובשכנות למוסדות הציבור.

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן: "אנו שמחים להוציא לדרך את הפרויקט בשכונת מורשת החדשה והמבוקשת במודיעין. דיירי הפרויקט ייהנו מאיכות בנייה גבוהה ומתכנון יוקרתי ומודרני, מדירה גדולה ומרווחת המשקיפה לעבר ואדי ענבה ולנופים המרהיבים של הרי מודיעין. אנו צופים כי הפרויקט יזכה לביקושים גבוהים בקרב משפרי דיור וזוגות צעירים תושבי העיר ומהערים הסמוכות".

שכונת מורשת במודיעין, שנקראה בעבר "מתחם P", נבנית בצידה המערבי של העיר, ממול לשכונת נופים ובצמוד לשכונת קייזר. מורשת מתוכננת להיות בין השכונות הגדולות בעיר – ייבנו בה כ-4,500 יח"ד בחלוקה של 30/70 בין שוק חופשי למחיר למשתכן, על פני שטח של כ-1,690 דונם. כן ייבנו בה 5 בתי ספר וכ-20 גני ילדים, פארקים גדולים ומטופחים, שבילי אופניים, שטחי מסחר ומוסדות ציבור ועוד.

הקמת השכונה היא חלק מהסכם הגג שנחתם ב-2014 בין רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון עם עיריית מודיעין מכבים רעות. המדינה תעביר לעירייה, על פי שלבי הביצוע, את התקציב לטובת פיתוח השכונה, הנאמד במאות מיליוני שקלים. העירייה תקבל על עצמה את תכנון וביצוע מוסדות הציבור, בהתאם ללוחות הזמנים, כך שבניית מוסדות הציבור המהותיים לאכלוס - בתי ספר וגני ילדים - תסתיים במקביל לאכלוס השכונה. שכונת מורשת היא השכונה השלישית שיוצאת לפועל בעיר. שמות הרחובות בתוך השכונה יהיו על שמות אירועים, מנהיגים או אישים, שהותירו את חותמם על מדינת ישראל בתחומים שונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il