TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיט-טק משקיעה מיליון אירו בחברת Peace Of Meat הבלגית

כחלק ראשון ממהלך רכישה כולל של אחת ממובילות תחום השומן המתורבת בעולם
נס ציונה, 18 באוקטובר 2020,
מיט-טק 3 די בע"מ (TASE: MEAT) המפתחת תהליך להדפסה תעשייתית של בשר נקי באמצעות מדפסת תלת-ממד, מודיעה על השקעה של 1 מיליון אירו בחברת Peace Of Meat (POM), מובילה בינ"ל בתחום מוצרי שומן מתורבת. השקעה זו הנה שלב ראשון בתהליך רכישה כולל וזאת בהמשך להודעת החברה מחודש ספטמבר על חתימת מכתב כוונות לרכישת 100% ממניות חברת היעד וזאת בהתאם לתוכנית האסטרטגית הרחבה של מיט-טק להטמעת טכנולוגיות חקלאיות מבוססות תאים.

חברת POM שבסיסה בבלגיה, פיתחה טכנולוגיה ייחודית, מוגנת קניינית, המבוססת על תאי-גזע לייצור שומנים מן החי באמצעות ריבוי בביוריאקטורים, ממקורות כמו: בקר, עוף אווז וזאת ללא פגיעה כלשהי בבע"ח. כאמור, ההשקעה של מיט-טק הנה חלק ממהלך הרכישה הכולל של חברת היעד כפי שהוכרז בחודש ספטמבר 2020. רכישת יתרת האחזקות בחברה תהיה כפופה להשלמת הסכם סופי, לפיו מיט-טק תרכוש את כל ההון העצמי של POM בסך כולל של 17.5 מיליון דולר, באמצעות שילוב של מזומן ומניות מיט-טק, בכפוף לעמידת החברה הנרכשת באבני דרך טכנולוגיות לאורך תקופה של שנתיים.

בכוונת מיט-טק למנף את טכנולוגיות השומן המתורבת של POM כדי להרחיב את היצע מוצריה על בסיס תאים, על ידי האצת פיתוח מוצרי שומן מתורבת וקיצור זמני ההגעה לשוק. יודגש כי חברת POM כבר קיימה אירועי טעימה להדגמת הפוטנציאל של השומן המתורבת שפותח בחברה לשדרוג טעמם של מוצרים מבוססי חלבון מן הצומח.
כאמור, רכישה זו הנה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של מיט-טק, במטרה לייעל את תהליכי הפיתוח ולהרחיב את מגוון מוצרי החברה, כדי לחדור לשוקי טכנולוגיית הבשר המתורבת בזמן קצר ככל האפשר. מיט-טק חותרת למכירת מוצריה באמצעות פיתוח עצמי ורכישת טכנולוגיות חדישות ופורצות דרך, ליצרני מזון גדולים ברחבי העולם. החברה פועלת ליצירת ערך מוסף עבור יצרניות המזון עבור ייצור בשר מתורבת מתקדם ומוצרים נלווים דוגמת מוצרים היברידיים, תוך שיפור רווחת בעלי החיים ועמידה בביקוש העולמי הגובר לבשר.

שרון פימה, מנכ"ל וה-CTO של חברת מיט-טק: "הרכישה המיועדת של POM שהנה ממובילות תחומה בעולם, מדובר ברכישה סינרגטית אשר מסייעת להאיץ את תהליכי פיתוח ופותחת מגוון רחב של אפשרויות ליצירת שומן מתורבת שהנו מוצר מבוקש בפני עצמו. רכישה זו מקצרת את זמן ההגעה שלנו למכירות ראשונות בשוקי היעד."
סטיב לוין, יו"ר דירקטוריון מיט-טק: "אנו מאמינים כי מוצרים היברידיים כמו המבורגרים צמחיים המיוצרים משומן מתורבת, עשויים להתגלות כקטגוריית מוצרים חדשה ומלהיבה. שומנים כאלה יכולים להציע ניחוחות, טעמים ומרקמים משופרים בהשוואה למוצרים המבוססים על חלבונים צמחיים בלבד. השלמת הרכישה תוסיף למיט-טק יכולות טכנולוגיות חשובות עבור היצע המוצרים שבליבת הפיתוח של החברה. "



אודות מיט-טק
Meat-Tech 3Dהנה חברת מחקר ופיתוח שמטרתה לפתח טכנולוגיות מסחריות לייצור תחליפי בשר ללא צורך בשחיטה של בעלי חיים ובהתבסס על מחזורי גידול מהירים. Meat-Tech מפתחת מדפסת ביולוגית ייחודית וקניינית להפקת שכבות של תאים, פיגומים וחומרי הזנה לתאים בצורה תלת ממדית של בשר מתורבת מובנה, המכונה גם "בשר נקי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il