TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נקסט ג'ן מדווחת על התקדמות קלינית חשובה לסנט-טק:


נקסט גן
חברת סנט-טק הצליחה לזהות אינדיקטורים לביו-מרקרים ייחודיים לנגיף קורונה; החברה תחל בביצוע מחקרי ולידציה קליניים שיכללו אלפי נבדקים

תל-אביב, 18 באוקטובר 2020, נקסט ג'ן ביומד בע"מ (שימור) הנמצאת בהליך למיזוג חברת סנט-טק מדיקל, מדווחת כי סנט-טק הצליחה לזהות מספר אינדיקטורים ראשוניים לביו-מרקרים ייחודיים עבור Covid- 19, המהווים טביעת אצבע מטבולית ייחודית. זוהי תביעת אצבע אשר מבטאת את הייחוד הגנטי של וירוס SARS-CoV-2 שהינו מחולל המחלה.


בהתבסס על ממצאים ראשוניים ומבטיחים אלה, החליטה החברה להתקדם לביצוע מחקרי ולידציה קליניים שיכללו אלפי נבדקים על מנת לאשרר את הביו-מרקרים ולהעמיק את תהליך המיפוי בשבועות הקרובים. לטובת מחקרי הולידציה החברה הזמינה את הציוד הנדרש הכולל אלפי ערכות דיגום ומערכות מסחריות המשלבות בין היתר את הטכנולוגיה של החברה. בחברה מצפים שמחקרי הוולידציה שיבוצעו בהתאם לתקינה הרגולטורית יאפשרו קבלת אישור הרשויות הן בישראל והן בארה"ב (FDA).


מר דרו מוריס, ממייסדי החברה ומנהל המחקר והפיתוח שלה: "אנו מעודדים מאוד מההצלחה בזיהוי האינדיקטורים ומתקרבים להשלמת ביו-מרקרים מבצעיים ראשונים עבור תחילת ביצוע מחקרים רחבים של בדיקות מהירות באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך. אנו שואפים לייצר בדיקה מהימנה, זולה ומהירה משמעותית מבדיקות הקיימות כיום ביניהם ה-PCR."


תהליך זיהוי הביו-מרקרים


לאחר איסוף דגימות נשימה במסגרת מחקרים קליניים שבוצעו במרכז הרפואי מאיר כפ"ס ובצה"ל, נותחו מאות דגימות במעבדה האנליטית של סנט-טק באמצעות המכשור המתקדם מסוגו בעולם בתחום, תוך כדי שימוש במתודולוגיות ובאלגוריתמים ייחודיים אשר פיתחה החברה. במסגרת הניתוח נמצאו אלפי גזים בתחום שבין C2-C32 (תחום שבו מצויות מרבית התרכובות האורגניות הנדיפות המופיעות בנשיפה ומהוות בסיס ל"תביעות אבצע" מטבליות) אשר קשורים לפעילות המטבולית של גוף האדם הן בקרב חולים בקורונה והן בקרב בריאים.


על פי התוצאות שהושגו עד כה, לאחר סקירה ראשונית של החברה, זוהו בבדיקת הדגימות תרכובות גזים אשר קשורות לנגיף הקורונה, שאומתו גם בספרות המדעית שפורסמה בנושא ובמחקרים שבוצעו ע"י קבוצות מחקר עצמאיות ברחבי העולם. 


החברה צפויה להתחיל בשבועות הקרובים ניסויי ולידציה המשלבים מכשיר בדיקה ייעודי. ניסויי וולידציה צפויים לאמת את הנתונים שהצטברו בידי החברה ויאפשרו לה להציע בדיקות אותנטיות ראשונות לזיהוי הנגיף באמצעות נשיפה.


במקביל, החברה תמשיך בהליך מיפוי טביעת האצבע הביולוגית של הנגיף בכדי למקסם את יכולות הזיהוי של הביו-מרקרים כך שיאפשרו זיהוי מהיר ומדויק של נגיף הקורונה ע"י בדיקת נשיפה, באמצעות טכנולוגית ה"ינשוף" הייחודית אשר פותחה על ידי החברה במטרה לזהות מחלות ומצבים קליניים באמצעות נשיפה.


 


אודות סנט-טק מדיקל


סנט-טק מדיקל עוסקת בפיתוח טכנולוגיות לזיהוי מוקדם ומהיר של מחלות בזמן אמת, באמצעות ניתוח המרכיבים באוויר שאנו נושפים באמצעות בדיקות שאינן פולשניות, יעילות ובעלות נמוכה. הטכנולוגיה שפותחה ע"י החברה, מזהה נוכחות של תהליכים מטבוליים ייחודיים אשר קשורים אליהם פתוגנים או כאלה הנובעים מתגובת הגוף לפתוגנים. לכל פתוגן ביטוי גנטי ייחודי היוצר טביעת אצבע מטבולית, המאובחנת ע"י בדיקת ריח מהירה (RST) המזהה מחלות שונות, בניהן מחלות סרטן וזיהומים בשלבים מוקדמים, גם כאשר הנבחנים עשויים להיות אסימפטומטיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il