TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קו ספנות ישיר יחל לפעול מדובאי לאילת ובחינת שותפות ישראלית/אמירתית להתמודדות על רכישת נמל חיפה


DOVERTOWER ו- DP WORLD מדובאי חתמו על שורת מזכרי הבנות לשיתופי פעולה אסטרטגיים בתחומי הספנות, התובלה הימית וייצור כלי שיט

ענקית הנמלים DP WORLD מדובאי ותעשיות מספנות ישראל יבחנו אפשרות לגשת יחד למכרז להפרטת נמל חיפה. כך סוכם בין איש העסקים שלומי פוגל (מבעלי מספנות ישראל, קבוצת אמפא וגולד בונד) ובין סולטן אחמד בן סוליים, יו"ר ומנכ"ל DP WORLD ומול גופים נוספים מאיחוד האמירויות.   DP WORLD מדובאי נחשבת לחברה המובילה בעולם לאספקת שירותי לוגיסטיקה מתקדמים אשר מפעילה 82 נמלים וטרמינלים ברחבי העולם. החברה מפעילה בדובאי את נמל ג'בל עלי הנחשב לאחד מחמש נמלי הים הגדולים והחשובים בעולם ולנמל הימי הגדול ביותר במזרח התיכון.


 


כמו כן הוסכם, כי DOVERTOWER ו- DP WORLD ישתפו פעולה בהקמת שירות ספנות בנתיב ישיר מנמל ג'בל עלי שבדובאי לנמל אילת עם זמן הפלגה של 10 ימים. הקו צפוי להתחיל לפעול בחודש הקרוב. כמו כן יבחנו אפשרויות לשיתופי פעולה שונים בתחומי הנמלים, לוגיסטיקה, תשתיות והקמת אזורי סחר חופשיים בין ישראל ושכנותיה.


 


בנוסף,  DOVERTOWER חתמה על מזכר עם חברת DUBAI DRYDOCKS, אחת המספנות הגדולות בעולם והגדולה ביותר במזרח התיכון, בעקבותיו יחלו מספנות ישראל ו- DUBAI DRYDOCKS לבחון אפשרות לשיתוף פעולה בייצור ושיווק של מוצרים שונים בדובאי.


 


בנוסף, חתמה DOVERTOWER על מזכר הבנות עם מינהל המכס של דובאי, במסגרתו הוסכם כי הצדדים ישתפו פעולה ביצירת תשתית יעילה לקידום המסחר והלוגיסטיקה במזרח התיכון על-ידי התווית נהלים והחדרת טכנולוגיות חדשניות של חברות הייטק ישראליות בתחומי הסייבר, פינטק ועוד.


 


יו"ר DOVERTOWER, שלומי פוגל: "זהו כבוד גדול לעבוד בשיתוף פעולה עם יו"ר DP WORLD סולטן אחמד בן סוליים. אני גאה על הדרך, הידידות  והחזון המשותף לבניית שותפות אסטרטגית ברת קיימא שתשפיע לחיוב על הסחר והכלכלה העולמיים בכלל ועל הקשרים העסקיים והכלכליים בין ישראל ואיחוד האמירויות בפרט. שיתוף הפעולה בין החברות ובין הנמלים בישראל ובדובאי מהווה הזדמנות אדירה להקמת תשתית סחר ולוגיסטיקה בינלאומית מתקדמת שתחבר בין hubs מרכזיים בעולם ותייעל ותחסוך בעלויות ובלוחות הזמנים בכל הקשור בהעברת סחורות באיזור. אני מאמין כי ההסכמים עליהם חתמנו היום הם רק תחילת הדרך ובהמשך נראה שיתופי פעולה נוספים בינינו ובין DP WORLD ובכלל זה בתחומי הטכנולוגיה, האנרגיה, המרכזים הלוגיסטיים והאוטומציה".


 


יו"ר ומנכ"ל DP WORLD, סולטן אחמד בן סוליים: "אנו מברכים על ההנהגה החכמה של איחוד האמירויות שהחליטה לנרמל את היחסים עם ישראל. המשימה של DP WORLD היא לאפשר מסחר גלובלי. העבודה שלנו להקמת נתיבי סחר בין איחוד האמירויות, ישראל ומעבר, תסייע ללקוחות שלנו לעשות עסקים באיזור באופן קל ויעיל יותר. אני מאמין שההסכם שלנו עם חברת DOVERTOWER הוא רק ההתחלה של שיתוף פעולה הדדי וארוך במגוון תעשיות. בנוסף אני שמח להודיע ש- DP WORLD ומספנות ישראל ישתפו פעולה לבחינת הקמת JV שישתתף במכרז להפרטת נמל חיפה".


 


 


DP WORLD


DP WORLD מדובאי נחשבת לאחד מהקונצרנים הגדולים והמובילים בעולם בכל הקשור לתחום הנמלים והלוגיסטיקה. החברה מפעילה, בין השאר, את נמל ג'בל עלי, אחד מחמש נמלי הים הגדולים והחשובים בעולם, והנמל הימי הגדול ביותר במזרח התיכון. החברה פועלת ב-51 מדינות ברחבי העולם, המתפרסות על 6 יבשות, בכ-127 מרכזים ונמלים. החברה, המעסיקה למעלה מ-56,000 עובדים מ-134 מדינות, מאפשרת רשת גלובלית של שרשרת האספקה והלוגיסטיקה ובכלל זה מסופים ימיים ויבשתיים, שירותים ימיים ופארקים תעשייתיים וכן פתרונות לוגיסטיים. כל זאת בדגש על פתרונות סחר חכמים, מתקדמים, חדשניים  ומוטי טכנולוגיה. לחברה נוכחות משמעותית הן בשווקים מתפתחים ובעלי צמיחה גבוהה והן בשווקים מבוססים ובוגרים. החברה שמה דגש בפעילותה על שילוב של  קיימות ואחריות תאגידית, תוך חתירה לתרומה חיובית לכלכלות ולקהילות בהן היא פועלת.


 


נמל ג'בל עלי:


נמל ג'בל עלי שבדובאי הוקם במהלך שנות השבעים ונפתח בשנת 1979. ג'בל עלי נחשב לנמל מעשה ידי אדם הגדול בעולם, לאחד הנמלים הגדולים בעולם מבחינת היקפי פעילות ולנמל הגדול והעמוס ביותר במזרח התיכון. הנמל משתרע על פני 134 קמ"ר והוא כולל 67 מקומות עגינה. בנמל פועלות באופן קבוע למעלה מ-5,000 חברות מ-120 מדינות ברחבי העולם. הנמל מאפשר אחסון של למעלה ממליון מ"ר של מכולות וכ-960,000 מ"ר של אחסון פתוח.


Drydocks World Dubai


חברת   Drydocks World Dubai שהחלה לפעול בשנת 1983 מספקת שירותי חוף ושירותי בניית ספינות ותיקוני אוניות, אחזקת אוניות ובניית אסדות. זהו מבדוק הרציפים היבש היחיד הגדול במפרץ הפרסי. מהקמתה טיפלה החברה בכ- 6000 ספינות בהיקף כולל של 500 מיליון טון.


החברה משלימה כ-300 פרוייקטים, בממוצע, בשנה ועם יכולת לטפל ב-42 פרוייקטים של שיפוצי ספינות ואוניות במקביל. החברה משתרעת על שטח של למעלה מ-3,700 מטר שטחי עגינה וכ-200 דונם הכוללים ארבעה רציפים יבשים ובכלל זה רציף המסוגל לטפל באוניה הגדולה בעולם.


אזור הסחר החופשי Jafza


אזור הסחר החופשי Jafza שבדובאי נחשב לאזור הסחר החופשי הגדול במדינה. באזור פועלות למעלה מ-7,500 חברות מלמעלה מ-100 מדינות,  מתוכן כ-100 חברות בינלאומיות, מהגדולות בעולם, על פי  Fortune 500.  


מרבית החברות הללו הקימו את המטה האזורי שלהן ב  Jafza  כדי לשרת את אזור המזרח התיכון הרחב יותר המורכב ממערב אסיה, חבר העמים, אפריקה ותת היבשת ההודית.


שרשרת האספקה של אזור הסחר החופשי נחשבת למהירה בעולם. אזור הסחר החופשי, הפטור ממכס, מאפשר לחברות להנחית סחורות במטוסים בדובאי, ובתוך כ-48 דקות בלבד הסחורה, המאובטחת על ידי משטרת דובאי, עוברת בידוק ביטחוני ובדיקת מכס, ומשונעת בנתיבים מיוחדים לאוניות ומשם לכל רחבי העולם.


ב- Jafza פועלים למעלה מ-מ -135,000 עובדים והאזור מושך כ- 23.9% מההשקעה הישירה הזרה בדובאי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il